20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]  (Lest 59622 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #60 på: 30. Nov. 2007, 15:32 »
Trordet er det de fleste håper på inkuldert meg. Viduka vist sit kamp at han er langt fra toppformen og virket veldig rusten og Ameobi er ikke et ordentlig alternativ mtp. at han har spilt så lite og i de kampene han har spilt har han heller ikke prestert skikkelig. Tipper Martins kommer til å score mot Blackburn...

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #61 på: 01. Des. 2007, 00:37 »
Ny kamp, nye muligheter som man sier. Klarer ikke å være superoptimist foran denne kampen etter den begredelige forestillingen på st. james sist. Gøy å sitte rett nedenfor pool supporterne som brølsang hele kampen da ja. for å ikke snakke om båten hjem når never walk alone ble spilt på baren på dfds.

menmen vi har nå i alle fall vunnet på ewood siste to år så vi får håpe spillerne går på banen med en ny innstilling i morgen, for den har vært begrederlig i det siste. Klarer ikke helt å se hvorfor spillerne i intervjuer var så fornøyde med at vi hevet og viste styrke ved å komme tilbake og utligne mot sunderland. Sannheten er jo at vi flakset inn et innlegg og at chopra var litt snill med oss.

Men kan noen svare meg på hvorfor sam ALLTID spiller milner på venstre??? spør du meg er han myyyye bedre på høyre. til og med når zoggy spiller samtidig på midten spiller xog på høyre og milner på venstre. har sam sagt noe om dette i intervjuer?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 01. Des. 2007, 01:02 »
Jeg tror vi vinner denne. Tipper jeg setter en tusing på Newcastle til ca 4,3 i odds.. Blackburn spilte på Søndag og Onsdag, så i morgen er de slitene og taper med minst 2 mål :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 01. Des. 2007, 01:11 »
Jeg har vel flere ganger sagt at jeg for lenge siden satte som prinsipp at jeg aldri mer skulle sette penger på Newcastle. Jeg aksepterer forsåvidt at andre gjør det. Men en tusing på Newcastle til 4 i odds? På en tid hvor vi sliter som mest? Du er gal... Håper bare du får rett.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 01. Des. 2007, 01:17 »
Hmm. Har en slik snikende optimistisk følelse før denne kampen. Hvorfor veit jeg ikke. Men jeg er ganske pesi-realistisk av natur da!
Kanskje det lover bra da! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 01. Des. 2007, 01:20 »
vet ikke hvorfor, men jeg føler at vi vinner denne kampen! Jeg tipper sjeldent/aldri på Newcastle, men har en skikkelig gofølelse nå.

Tro meg, i morgen vinner vi!! :D Men jeg kan love dere en ting, hvis jeg taper 1000kr på Newcastle i morgen skal jeg aldri sette en krone mer på det laget ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 01. Des. 2007, 01:25 »
Tipper stort sett alltid på Newcastle.....har tjent mange fine kroner på laget vårt, men jeg har vel tapt noen og.. :-\

I morgen setter jeg en UB på tippekupongen...tror vi drar fordel av at Blackburn har spilt kamp i midtuka..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 01. Des. 2007, 01:41 »
Jupp, enig i det. I tillegg spilte de kamp på Søndag. Noen som vet om Benny og Santa Cruz er tilbake i denne? Blackburn skaper mye sjanser, men de sliter med å få ballen i mål uten dem. Uten de så betyr det mest sannsynlig spinkle Derbyshire på topp, noe jeg håper (hvis han er klar) Faye knuser.

Sons

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #68 på: 01. Des. 2007, 10:49 »
Jeg vil ha Barton og Butt på midten jeg! ikke Emre. Emre er strålende spiller med lavt tyngdepunkt osv, men han gjør maaange pasningsfeil i løpet av en kamp. Og det kan vise seg å bli utslagsgivende mot Blackburn.  Også håper jeg for guds skyld at vi får mer trygghet i det vi driver med. Skal ikke snakke om liverpool kampen, men det var grusomt å se på alle de feilene.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 01. Des. 2007, 10:57 »
Barton og Butt er også mitt førstevalg i dag pga Savage. Vi trenger noen som kan slåss med en hardt fightende Blackburn midtbane og jeg tror Butt og Barton er perfekte for jobben :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 01. Des. 2007, 11:12 »
Jupp, enig i det. I tillegg spilte de kamp på Søndag. Noen som vet om Benny og Santa Cruz er tilbake i denne? Blackburn skaper mye sjanser, men de sliter med å få ballen i mål uten dem. Uten de så betyr det mest sannsynlig spinkle Derbyshire på topp, noe jeg håper (hvis han er klar) Faye knuser.
Begge to spilte mot Villa på onsdag, så tror nok de spiller i dag også ja.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #71 på: 01. Des. 2007, 11:21 »
Jeg vil ha Barton og Butt på midten jeg! ikke Emre. Emre er strålende spiller med lavt tyngdepunkt osv, men han gjør maaange pasningsfeil i løpet av en kamp. Og det kan vise seg å bli utslagsgivende mot Blackburn.  Også håper jeg for guds skyld at vi får mer trygghet i det vi driver med. Skal ikke snakke om liverpool kampen, men det var grusomt å se på alle de feilene.

Vel nå er jo strengt tatt Emre langt meir pasningsikre enn Butt så.  Eg vil sjå Emre- Butt på midtbana, Barton kan komme inn som innbyttar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 01. Des. 2007, 11:58 »
Skal vi spele slik vi har gjort hit til i år skal vi ha Emre og Butt på midten, da er vi i alle fall sikkera og ikkje skape noko offansivt. Butt er så lite konstruktiv du kan få det til, og når han først slår ballen framover blir det sanna Alonso pasnigar, uten presisjon, går aldri dit dei skal. Nei vi skal ha Emre og Barton på midten, føler dei kan utfylle kvarandre godt.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 01. Des. 2007, 12:03 »
Støtter Hans Emil i at Emre skal starte. Han er i brukbar form og vi trenger noe av hans kreatvitet på mitden. Barton har vist at han ikke er i god form og Butt kan ta seg av den deffensive jobbingen. Tror det også kan være lurt å ha spillere med så god enkelt ferdigheter som Emre har på banen.

Er ikke like posetiv som andre her. Blackburn borte er en vanskelig kamp selv om ikke de heller er i god form, og når de tapte 4-0 hjemme mot Villa sist er det sikkert veldige klare for å reise kjerringa og vise at de ikke er bedre enn det resultatet viste sist.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 01. Des. 2007, 12:21 »
Blackburn er en meget meget vanskelig kamp, men jeg har trua. Vi møter dem på et relativt gunstig tidspunkt da de har spilt mange kamper i løpet av få dager. I tillegg mangler de "majoren" Nelsen, deres desidert sterkeste spiller i forsvar.

Blackburn er nok favoritter, men vi har en mulighet til å stjele alle poengene her.