20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]  (Lest 59574 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #15 på: 26. Nov. 2007, 21:48 »
Synes ikkje Butt har vore så gale, syns faktisk han har vore ein av våre beste midtbanespelarar, sjølv om det ikkje seier så mykje. Synest heller Geremi og Smith bør ta seg en pause. Spesielt Geremi var jo HÅPLAUS mot Liverpool.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 26. Nov. 2007, 21:52 »
Geremi var en skandale mot pool!! Smith er ingen midtbanespiller, så jeg håper han får sjansen på topp...Viduka har vært skuffende i altfor mange kamper også...I det hele tatt er det kun en spiss som har levert varene i år og det er Oba Martins..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 26. Nov. 2007, 22:24 »
Har Martins levert så bra då? Fekk ikkje til ein dritt mot Liverpool, gav berre vekk ballen. Ingen på laget kan skryte på seg å ha spelt stabilt bra sålangt i sesong, med ett unntak, og det er Faye.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 26. Nov. 2007, 22:33 »
Har Martins levert så bra då? Fekk ikkje til ein dritt mot Liverpool, gav berre vekk ballen. Ingen på laget kan skryte på seg å ha spelt stabilt bra sålangt i sesong, med ett unntak, og det er Faye.
Hva f*** skulle han gjort mot Liverpool da? Drible 11 mann å sette ballen i mål? Martins er ingen tryllekunstner, han trenger faktisk støtte fra resten av laget, noe han så absolutt ikke fikk mot Liverpool.

En latterlig uttalelse, Øyvinden..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 26. Nov. 2007, 22:36 »
Martins har 4mål og 2 assist på 8 starter og 5 innhopp...jeg sa ikke noe om liverpool kampen, men jeg sier at han er den eneste spissen som totalt sett har levert varene..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #20 på: 26. Nov. 2007, 22:36 »
Ja, Geremi var en katastrofe. Det skal pokker med ikke være mulig å spille som en drittunge >:( Å den mannen er faen med kaptein, nei skamme deg Geremi, du er ikke verdig det bindet rundt armen.
Viduka har absolutt IKKE vært skuffende i det hele tatt, mener jeg da. Han jobber å kjemper som en helt, å har scoret vakre mål. Han har vært en del skadet, å ikke spilt allverdens heller. For mere enn godkjent fra meg iallefall.
Martins er en spennende spiller, som spiller litt for mye på sine svakheter, istedenfor sine sterke sider. Han møter ballen for ofte, å prøver på finter som ikke holder. Han skal heller være den beveglige fri spissen som stikker på Vidukas stusser å på passninger slik at han for brukt sin emorme fart, styke å ikke minst skuddbeina.
Men han er å avhengig av spillere som fungerer lengere bak på banen, det er der problemet har ligget.

Formasjoner blir nevnt i hytt å pine, å jeg er en av dem. Jeg har tenkt å grublet å skjønner ikke hva som er feil for tiden??
Er vi for dårlige rett å slett, feil formasjon, mentalt ubruklige spillere, feile spillere i feile possisjoner, problemer med treneren(tror ikke det) osv osv.. Jeg tror det er en blanding av alt dette, det er det som er litt skummelt, forda blir det mye vanskligere å rette opp feilen\feilene.
Uansett, jeg har sett vi er best i de kampene der vi angriper fra første spark, å går ut å skremmer motstanderen med offensivt spill osv. Derfor ser jeg for meg denne formasjonen mot Blackburn, men det er lite sannsynlig at vi for se den. Legger ut 2 faktisk.

1.                   Given                                                            2.           Given
Beye-Faye\Taylor-Rozen-Enrique                                          Beye-Faye\Taylor-Rozen-Enrique
                Emre\Barton                                                                       Butt-Emre
       Miner-Barton\Emre-Zoggy                                              Milner                            Zoggy
               Viduka-Martins                                                                 Viduka-Martins
1.Det er en slags skjeiv 4-1-3-2                                           Dette er en offensive 4-2-4\4-2-2-2 eller en slags defensive 6-0-4 formasjon vist dere skjønner meg ;)
Men neida, det blir nok den tradisjonelle 4-4-2 eller 4-3-3 vi kommer til å spille..
Uansett lykke til folkens.(vi må vinne siden min bror er supporter av Blackburn)
« Siste redigering: 26. Nov. 2007, 22:39 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 26. Nov. 2007, 22:56 »
Jeg gjør meg klar til nok et tap mot Rovers på lørdag, rett og slett fordi de er bedre enn oss! MEN jeg driter i hvor mye vi taper, bare jeg ser en antydning til spill fra vår side - ikke bare måk og mæl.

Tipper vi tar en tidlig ledelse, men taper til slutt 3-1.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 27. Nov. 2007, 01:48 »
Hva f*** skulle han gjort mot Liverpool da? Drible 11 mann å sette ballen i mål? Martins er ingen tryllekunstner, han trenger faktisk støtte fra resten av laget, noe han så absolutt ikke fikk mot Liverpool.

Omtrent like latterlig som kritikken som rettes mot Michael Owen her inne, for å ha ting helt på det rene!

Hva jeg forventer til denne kampen? Hovedsaklig EN ting - INNSTILLING. Selv om jeg gjerne vil se finspillet, er det for meg nå viktigst at vi snur denne trenden, uansett hvordan det gjøre. Det gjøres hovedsaklig gjennom at spillerne viser innsatsen og den rette innstillinga utpå banen. Vi må ha trua på at vi kan ta poeng i denne kampen, og samtlige spillere må trø til kampen gjennom, om vi ligger under eller samma faen. Rovers har 4 kamper uten seier i PL nå, om jeg ikke tar helt feil. Det er vanskelig å komme til Ewood Park, men vi er slettes ikke sjanseløse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #23 på: 27. Nov. 2007, 05:26 »
Nei såklart er vi ikke sjangseløse men fortsetter vi med det møkkespillet som vi har gjort i flere kamper nå så ser det dårlig ut.Jeg tror vi går på et tap her også..det meste tillsier vell det men er vi heldige så kanskje vi greier uavgjort.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 27. Nov. 2007, 14:49 »
Både Faye og Tayls kan være tilbake til denne kampen. Det vil være utrolig bra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 27. Nov. 2007, 14:59 »
Har savnet Faye i de siste kampene. Ofte han som rydder opp. Virker som et strålende kjøp av Allardyce til nå mtp pris og kvalitet.

Zogbia

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #26 på: 27. Nov. 2007, 15:21 »
Faye blir nok ikke klar dessverre, savner han...tror dessverre vi taper denne, ihvertfall hvis det ikke kommer en drastisk endring hos innstillingen til spillerene og taktikken hos manageren. Når det gjelder sentral midt har Butt vært bra i år, men de to siste har vært forferdelige. Han har hatt vanvittig mange feilpasninger. Men bør kanskje starte fremfor Barton som ikke har gjort noe så langt. Milner og Zog på hver sin kant sier seg selv spør du meg, og Smith bør starte på topp. Viduka er ikke i form, usynlig siste kamp. Bak satser vi på Geremi på høyreback, selvom han var en katastrofe mot pool. Men han er kaptein, og vi trenger han. Men mot pool var han mer kant enn back. Beye er årets kjøp hos oss etter Faye, veldig solid. Harper puster Given i nakken, men går allikevel for Shay.

Laget:

----------------Given---------------

Geremi---Beye---Tayls---Enrique

Milner----Butt-----Emre---N'Zogbia

-----------Smith----Oba-------------

Benken:
1.Harper
2. Viduka
3. Carr
4. Barton
5. Duff

Roz var fryktelig mot pool, ikke god nok for oss spør du meg... :-\

Shearer 9 Legend

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 27. Nov. 2007, 16:14 »

Forventa ikkje det at han skulle drible heile laget nei, men han fekk jo faktisk ikkje til ein dritt, kan ikkje huske en involvering der han hadde positivt inntrykk. Vanskelig var det for alle, men Martins skal ikkje ha noko mindre kritikk enn dei andre, for han fekk faktisk til like lite som resten. Når det er sagt bør han være sjølvskreven til neste kamp, for at han har vore vår beste spiss i år er det vel ingen tvil om. Likevel synes eg han har vore altfor ustabil.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 27. Nov. 2007, 16:20 »
Bedre å være ustabil enn jevnt rævva, sånn som Owen...

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 27. Nov. 2007, 16:32 »
Noen som husker sitjuasjonen til Martins der han gjekk på skudd istaden for å trille den ut til Geremi som hadde en mykje større sjangse? Det er der eg meiner det skorter på speleforståelse igjen. Noe han trenger for å komme inn i den ypperste klasse av spisser. Martins er typen som setter den som en kanon i krysse eller som dribbler av fleire før han hamrer den i nette. Derfor er martins best mot dårligere motstand uten forsvarar i verdsklasse. Hadde gutten gjort ting enklere så hadde han virkelig vert en av toppskorarane i PL