20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Overvurdering av spillere?  (Lest 16907 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Overvurdering av spillere?
« Svar #60 på: 29. Des. 2007, 03:47 »
Per nå er den største mangelen vår i stallen en Alan Shearer-type. Vi har ingen som tar tak når det går som verst og redder oss, henter oss opp igjen. Vi har ingen stor sterne i laget.
Slik jeg ser det er den eneste potensielle (da forventer jeg en ren skyllebøtte fra enkelte) Mr. Michael Owen. Problemet hans er jo åpenbart at han aldri får vist det da han ikke blir matchfit, men han fremstår helt klart som lagets store skikkelse utad. En annen potensiell slik skikkelse er Steven Taylor som stort stoppertalent og lokal helt med perfekt innstilling men som har mye å jobbe på når det gjelder stabilitet.
Alt for mange av våre unge spillere med i utgangspunktet stort potensiale bukker alt for lett under når vi møter motgang. Her er James Milner et hederlig unntak, men han mangler selvsagt disse klare matchvinner-egenskapene og er heller ikke en klar lederskikkelse som Steven Taylor kan se ut til å bli.
Kort sagt - LFC har Steven Gerrard og Torres, MUFC har Rooney og Ronaldo, Arsenal har Fabregas og Adebayor, Chelski har Terry, Drogba og Lampard. Vi har...
« Siste redigering: 29. Des. 2007, 03:50 av Kristoffer Eilertsen »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 29. Des. 2007, 11:25 »
Per nå er den største mangelen vår i stallen en Alan Shearer-type. Vi har ingen som tar tak når det går som verst og redder oss, henter oss opp igjen. Vi har ingen stor sterne i laget.
Slik jeg ser det er den eneste potensielle (da forventer jeg en ren skyllebøtte fra enkelte) Mr. Michael Owen. Problemet hans er jo åpenbart at han aldri får vist det da han ikke blir matchfit, men han fremstår helt klart som lagets store skikkelse utad. En annen potensiell slik skikkelse er Steven Taylor som stort stoppertalent og lokal helt med perfekt innstilling men som har mye å jobbe på når det gjelder stabilitet.
Alt for mange av våre unge spillere med i utgangspunktet stort potensiale bukker alt for lett under når vi møter motgang. Her er James Milner et hederlig unntak, men han mangler selvsagt disse klare matchvinner-egenskapene og er heller ikke en klar lederskikkelse som Steven Taylor kan se ut til å bli.
Kort sagt - LFC har Steven Gerrard og Torres, MUFC har Rooney og Ronaldo, Arsenal har Fabregas og Adebayor, Chelski har Terry, Drogba og Lampard. Vi har...

vi har ett stort stoppertalent og en konstant skadet Michael Owen, sistnevnte fremstår heller IKKE som den autoritære ledertypen vi mangler når han en sjelden gang er skadefri. Du har dessverre rett Kristoffer, vi mangler virkelig en leder som kan gå foran.  ???
« Siste redigering: 30. Des. 2007, 11:46 av chickenman »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 30. Des. 2007, 00:00 »

Det har eg tenkt mye på!
Det du skriver er 101% rett. Tror ikke eg kan se en annen klubb i premier league nesten, som ikke har en spiller som er bankers på blokka. For uansett hva folk sier så er det desverre sånn. Roz er vel den spilleren som har starta flest kamper for oss denne sesongen... Det har selvfølgelig noe med skader å gjøre, men dere tar pointet :-\

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 30. Des. 2007, 14:14 »

Enig!

Og derfor må vi gi BigSam tid til å finne disse spillerne. Bolton: Nolan og Anelka
Han kom, ble mett og dett var dett....

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #64 på: 30. Des. 2007, 19:23 »
Latterlig innlegget til Hans Emil, egentlig. Given er IKKE overvurdert. Taylor er IKKE overvurdert. Milner er IKKE A4. Mye mer jeg kunne ha sagt, men det får holde i første omgang.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #65 på: 31. Des. 2007, 03:21 »
Latterlig innlegget til Hans Emil, egentlig. Given er IKKE overvurdert. Taylor er IKKE overvurdert. Milner er IKKE A4. Mye mer jeg kunne ha sagt, men det får holde i første omgang.

Vel det innlegget hadde ein litt VEL negativ tone, men Given er overvurdert. Er ikkje verdens beste keeper som nokon skal ha det til her. Taylor blir nok litt overvurdert pga han er local lad. Men joa, talent.

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #66 på: 31. Des. 2007, 11:54 »
Njae..jeg er ikke enig!.Given er ikke overvurdert.Han er en faberlaktig keeper.Mens Taylor har vell kanskje blitt litt vell hausa opp men talent har jo gutten så får tiden se hvilken vei han utvikler seg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 02. Jan. 2008, 19:38 »

Vel det innlegget hadde ein litt VEL negativ tone, men Given er overvurdert. Er ikkje verdens beste keeper som nokon skal ha det til her. Taylor blir nok litt overvurdert pga han er local lad. Men joa, talent.

Nei, Given er ikke verdens beste keeper, og har sannsynligvis aldri vært det, men at han er topp 5 i PL, finnes det ikke fnugg av tvil om. Men han begynner å dra på åra, og skader har plaget ham langt mer de siste par/tre sesongene enn noen gang tidligere. Hvis han er god nok, og moden for oppgaven, så håper jeg Krul blir førstekeeper neste sesong, med Given som backup, og så sender vi Forster på lån.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 02. Jan. 2008, 19:42 »
Er du blitt helt NUTS!!!!!!! :o

Krul som førstekeeper neste sesong!?!?!?!

På keeperplassen er rutine kanskje den vitkigste egenskapen, og når vi har en keeper som er blant de 3 beste i PL, så skal vi nedragere han til reserve neste sesong og sette en 20 år gammel keeper i mål som har en sesong bak seg med a-lags fotball.......

Given er 31 år for svarte!!!!! Det er ingen alder som keeper.....tvert imot han vil være bedre når han er 35.....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #69 på: 02. Jan. 2008, 19:44 »
Krul første keeper? Er dette en spøk? Given er mer en god nok. keepere trenger rutine og ikke urutinerte 20åringer bak. Ingen klubber har keepere så unge i mål! Keepere kan oppleve sine beste sesonger fra 30 og oppover!! Hva med Harper skal han også bare kastes ut evt? Å sette Krul til første keeper er som å kaste han til ulvene

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 02. Jan. 2008, 19:46 »
Du har helt rett kø1. Det ville være galskap å sette Given på benken i stedenfor Krul!

Passer forsåvidt godt i tråden for overvurdering av spillere dette!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 02. Jan. 2008, 19:48 »
Alderen er så sin sak, men det er et faktum at Given er langt mer preget av de skadene han har slitt med både denne og forrige sesong, enn mange andre keepere på hans alder er. Harper er over tid ikke lenger god nok til å være førstekeeper i Newcastle, slik jeg ser det. Og dermed har vi to alternativer, oppgradere Krul eller Forster, og håpe at de tar steget videre, eller bruke mye penger på en keeper på 25+ som har rikelig med erfaring og som er LANGT bedre enn Paul Robinson og David James.

Jeg vil ikke se noen Scott Carson i Newcastle, han er bare ikke god nok. Da er det bedre å bruke ungdommene vi allerede har i stallen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 02. Jan. 2008, 19:50 »
Vel. Syns ideen om å ihvertfall begynne å matche Krul allerede neste sesong er spennende, jeg. Nå kan jeg selvfølgelig ikke si noe eksaktlig om hvor bra eller dårlig Krul har gjort det i Falkirk da jeg ikke har sett en eneste kamp, men skriveriene rundt Krul i Falkirk har utelukkende vært positiv. Pluss at han var særdeles stor mot Palermo forrige sesong.
Jeg er litt redd for å miste Krul, og jeg minnes en speider fra Juventus som forrige sesong stemplet Tim Krul som et av de større talentene i europeisk fotball. Han bør kanskje ikke ta helt over, men å matche han litt kan være interessant.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #73 på: 02. Jan. 2008, 19:52 »
Å kanskje la han sette inn i en cup kamp eller 2 synes jeg er greit. Men å sette han inn som 1 keeper er galskap,

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 02. Jan. 2008, 19:54 »
Alderen er så sin sak, men det er et faktum at Given er langt mer preget av de skadene han har slitt med både denne og forrige sesong, enn mange andre keepere på hans alder er. Harper er over tid ikke lenger god nok til å være førstekeeper i Newcastle, slik jeg ser det. Og dermed har vi to alternativer, oppgradere Krul eller Forster, og håpe at de tar steget videre, eller bruke mye penger på en keeper på 25+ som har rikelig med erfaring og som er LANGT bedre enn Paul Robinson og David James.

Jeg vil ikke se noen Scott Carson i Newcastle, han er bare ikke god nok. Da er det bedre å bruke ungdommene vi allerede har i stallen.

Jeg får vondt i magen når jeg leser sånne innlegg som det her...Se på Van der Saar, han har sine skadeproblemer..Cech har det(tross han er ung)......Given er ingen injury-prone spiller, men har hatt trøbbel de siste 12 månedene....Nå er han tilbake i form, og det skal vi være skikkelig glade for!! Given har kontrakt ut 2011, heldigvis!!!

Skjønner ikke at du kan finne på å HÅNE Shay Given på denne måten, du burde skamme deg!!! BIG TIME!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM