20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 24.11-2007 Kl 13:45 (Canal + Hd/Sport 1/Sport 2)  (Lest 42719 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Husker godt møtet vi hadde med Liverpool på SJP i fjor. Var selv på Shearers bar da, og vi vant som kjent 2-1.
Tror løsningen vil være en knallhard midtbane med Barton, Butt og Geremi. Plasser heller Emre på venstre og Zog på backen.
Better helt klart på H. Typisk United å vinne denne
Walking in a Keegan wonderland!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg synes Zog bør vrakes fordi han har vært svak den siste måneden.....Milner bør spille isteden....Er igrunn ikke så imponert over Rozy og mener Cacapa skal få en ny sjanse, samtidig som at jeg håper Taylor spiller....Men jeg har en anelse om at BigSam tenker annerledes enn meg.. ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Startellever

- - - - - - - -  Given - - - - - - - -                                    Benk
                                                                                Harper
Beye - Taylor - Rozenhal - N`Zogbia                        Enrique         
                                                                                 Capaca
- - - - - - - Geremi - - - - - - - -                                    Butt
                                                                                 Smith
Milner - - - Barton - - - - - Emre

- - - - Viduka - - - Martins - - -

Begrunnelse
Rozenhal er den beste midtstopperen vi har, sett bort fra Faye, etter
min mening. Capaca dret seg loddrett ut mot Portsmouth, og fortjener
ikke å starte denne kampen. Gi heller vår unge venn Taylor sjansen,
som var en av våre beste spillere under Glenn Roeder.

Så vil jeg ha N`Zogbia på backen fremfor Enrique, slik at vi får en
sterkere offensiv venstreflanke, i en 4-1-3-2-formasjon der både Milner
og Emre stadig kan bli trukket lenger ut mot kantene.

Geremi er en klart bedre spiller enn Butt, og fortjener av den grunn å
bemanne den eventuelle defensive midtbanerollen. Viduka og Martins fra
start fremfor en Alan Smith som ikke akkurat har vært den helt store i
Newcastle-drakta hittil.

Selvfølgelig tror jeg ikke Sam Allardyce vil ta i bruk verken disse spillerne,
eller denne formasjonen. Skulle ikke forundre meg om at han nok en gang
vraket Martins til fordel for Smith, og brukte en 4-3-3-formasjon der lange
baller mer eller mindre prioriteres.
« Siste redigering: 20. Nov. 2007, 22:31 av geordie-olav »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Velger og vere positiv før start. Me vinner Martins putter 3. Ein ting som er deilig er at Owen ikkje spiller for Liverpool lenger, Makan til Newcastle dødare finnes knappt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Hvis Smith blir fortrukket foran Martins blir jeg skuffet. Martins er så mye bedre enn Smith på nesten alle områder, og syntes ikke Smith har vært særlig god de kampene han har spilt.

Skal bli spennende å se hvordan Viduka takler Carragher og Agger (han er vel tilbake?) i luftrommet. Husker Villa kampen da Carew vant mange av duellene.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Om Sam Allardyce faktisk vraker Martins fremfor Smith neste kamp, da begynner jeg for alvor å lure på om det er personlig.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Han gjør ikke det. Han er ikke så korke, desuten bruker han nok en liten-en stor som vanlig. Om Sam benker Martins så har han bestemt seg for at Martins skal ut.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Vil se dette laget:
Given
Beye-Taylor-Roz-Enrique
Milner-Barton-Emre-Zog
Viduka-Martins

MEN, Butt og/eller Geremi kommer garantert til å spille fra start. Kan ikke se noen som helst grunn til at Sam skal finne på å sette ut Martins til fordel for Smith eller noen andre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Cacapa mot Torres!?!?! Grøss og gru seie berre eg då! :-\
Kanskje heller begynna bygga oppatte sjøltilliten hans i ein litt enklare kamp:P

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Cacapa mot Torres!?!?! Grøss og gru seie berre eg då! :-\
Kanskje heller begynna bygga oppatte sjøltilliten hans i ein litt enklare kamp:P

Det er derfor vi trenger Taylor, farten hans blir viktig bak der.....men jeg mener også vi trenger rutinen til Cacapa i denne kampen, vi må prøve å glemme pompey kampen..Cacapa har vært god i mine øyne...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
Pr i dag har vi vel ingen som matcher Torres på farten. Det rykket er bare helt rått. Men jeg tror også jeg vil foretrekke Taylor i denne kampen. Håper vi kan heve oss til denne kampen for dette er første av mange tøffe kamper i desember.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Synes vi skal  bruke Martins og Smith på topp. Viduka synes jeg har vært litt daf og tung.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Skjønner ikke at noen vil benke vår dyre, unge, VENSTREBACK - og sette inn N'Zogbia, en venstre VING!? Enrique har gode offensive kvaliteter, og han er tusen ganger bedre enn Zoggy defensivt. Jeg mener Zoggy bør spille ving i en 4-4-2 formasjon, eller angriper i en 4-3-3.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Enrique skal selvfølgelig ikke bli benket hvis han er skadefri, han er vårt soleklare førstevalg på venstreback!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Synes vi skal  bruke Martins og Smith på topp. Viduka synes jeg har vært litt daf og tung.

Med så mange lange baller vi spiller kan vi ikke sette vår klart mest duelsterke spiss på benken, selv om han til tider kan virke litt uinteressert og lat.