20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 24.11-2007 Kl 13:45 (Canal + Hd/Sport 1/Sport 2)  (Lest 42668 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Leit og trist å se på :(
Tror tapet kan ha noe med at vi spilte ca denne formasjonen: 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1.
Lite efektivt....
Det eg mener er at vi er blottet for bredde å angrepsspill... Det hadde vert så jævlig innteresangt å sett Sam sin tanker før og under kampen. Var dette planen? Neppe... I såfall burde han forstå at vi må ha bedre kantspillere.... Gleder meg jævlig til Duff er tilbake. Da kan vi kjøre Milner og Duff skikkelig brett på kantene... Men det er vel som å tro på nissen...

Hehe ja
Det blir vel duff og Butt sentralt med Smith på høgre og n zog på venstre eller no xD
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Når vi får kjørt Barton inn i skikkelig kampform kan jeg se for meg han som en god bærer av kapteinsbindet. Han sparer ikke på kruttet hverken når det gjelder innsats eller noe annet. Samtidig er han en forholdsvis autoritær spiller og kan styre mye når han er i form.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Just nu ser jeg for meg Barton, Smith eller Butt som kaptein for vårs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg synes at et kriterie for å bære kapteinsbåndet er at man må ha spilt minst et år i klubben......Altså man må ha litt fartstid og "erfaring" fra sin egen klubb..Derfor har jeg vært imot at Geremi skulle få kapteinsbåndet i det hele tatt...

Jeg mener at Given, Butt, Taylor skal være våre utvalgte.....Barton har jeg tro på som kapteinstype, men som sagt jeg vil at en spiller skal ha vært i klubben en stund før han får bære kapteinsbåndet....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg vil rett og slett ha den spilleren som er best egnet og som er regnet som en fast spiller i laget. Og jeg ser også helst at spilleren er en utespiller. Da syns jeg Barton peker seg ut som en klar favoritt, da han i mine øyne er en type som har alt som behøves for å bli en glimrende kaptein. Dette syns jeg egentlig også gjelder Smith, men per nå ser jeg ikke at han er en spiller som kommer til å være fast på laget. Samme gjelder Tayls og til dels Butt også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Geremi er den beste kapteinen utenom bana, berre hør på kva han gjor med zoggy, han var ikkje god på slutten av fjor års sesongen og han skal ha mykje av æra for det. MEN, han er ingen kapteinstype PÅ bana. Eg veit ikkje kva vi skal vektlegge mest.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ja denna kampen var jo verdt pengane!!! Trudde eg hadde sett Newcastle spela revva, men detta va eit heilt nytt lågnivå! Faktisk aldri sett eit fotballag spela so dårleg før...
Kan no vel berre gå ein veg no, og må vera oppøve vel?
Eg sang no me på "youuuu dont know what youre dooiiiing!!" ;D Og so bua eg masse på Stevie G, såg no korleis det gjekk.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Geremi er den beste kapteinen utenom bana, berre hør på kva han gjor med zoggy,

I mine øyne kvalifiserer det ikke til å bli kaptein, bare fordi du hjelper en medspiller utenfor bana....Jeg synes f.eks det er en hån mot Shay Given som har spilt over 400 kamper for klubben at det plutselig kommer helt ferske newcastle spillere og blir kapteiner....Geremi og Smith..Eneste spilleren som har fortjent å bære kapteinsbindet av de som har gjort det er Nicky Butt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Det er viktig å ha ein type som er respektert utanfor bana og, men eg trur det viktigaste med ein kaptein er en som går foran og maner troppene til kamp, det er ikkje Geremi, han er ingen ledertype PÅ banen. Barton er ein som virkeleg går foran med eit bra eksempel, men han er ikkje kapteinstype enda, men han kan bli det om han blir litt modnare...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tror det å gi kapteinsbindet til Barton kan være med på å modne han, gjøre han mer bevisst og prestere enda bedre. Husker de gangene Dyer hadde kapteinsbindet for vårs. Da presterte han også enda bedre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi skal, uansett hvem som er kaptein ha 11 ledere på banen. Alle 11 skal være i stand til å ta ansvar for både seg selv og sitt eget spill, OG kunne inspirere, motivere og ledsage lagkameratene til nøyaktig det samme.

Men det er selvsagt ikke bra at lagets kaptein ikke spiller kamper, og spiller så dårlig når han spiller kamper, selv om jeg aldri kan huske å ha sett Geremi i nærheten like dårlig og talentløs som han var på lørdag. Han har som regel alltid gjort et og annet bra i løpet av kampene han har spilt. Og det er begrenset hvor lenge jeg mener det er riktig at Geremi er kaptein, hvis han ikke spiller fast. Vi trenger stabilitet der også. Vi trenger én mann som spiller nesten hver eneste kamp, og som er en av de som virkelig skiller seg ut på banen. Enten gjennom oppofrende innsats, eller gjennom fantastisk godt spill.

Per dags dato ser jeg ikke Joey Barton som et kapteinsemne. Først og fremst fordi jeg føler han enda har et stykke igjen før han kan betraktes som fast inventar. Per dags dato SKAL Emre starte foran Barton, dersom de to ikke kan spille sammen. Og per dags dato føler jeg Emre er et bedre valg som kaptein enn Joey Barton. Og hadde Michael Owen spilt flere kamper sammenhengende, så hadde han vært et soleklart alternativ også. Men akkurat her og nå, så ser jeg Emre som det beste kapteinsemnet.

Han er en spiller som som regel alltid gir alt, han prøver veldig ofte på det vanskelige, der hvor de andre nøyer seg med det enkle og ufarlige. Mot Liverpool var Emre den eneste på midtbanen som prøvde å spille ballen mer enn to meter fremover på banen. Han lyktes aldri med forsøkene på stikkere til Martins, men han skal ha for forsøket. Emre mister nesten aldri ballen unødvendig, og er i mine øyne et klart førstevalg på midtbanen per dags dato. Dessuten har han vært her såpass lenge at han kjenner klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Tror det å gi kapteinsbindet til Barton kan være med på å modne han, gjøre han mer bevisst og prestere enda bedre. Husker de gangene Dyer hadde kapteinsbindet for vårs. Da presterte han også enda bedre.

Det er det dårligeste eksempelet eg noen gang har hørt. Synes Dyer alt for mange ganger har vert veldig skuffende som kaptein. Var spesielt en gang forrige sesong da han fikk kapteinsbindet, og etter kampen vurderte eg å svømme over til øya å halshugge fyren. Barton som kaptein, den er eg enig i  :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Må vel presisere ytterligere på den uttalelsen og si at det gjaldt ihvertfall under Sir Bobbys ledelse. Da hadde Dyer noen kamper som kaptein der han virkelig hevet spillet sitt.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Keepertabbe!?!!??!?!?!!?!? Har du drekki maling?

Vet du hva en keepertabbe er? Herregud......

syns en keeper skal ta den.. den er en meter til side for keeper og perfekt høyde til bokse,fiste. syns streng talt given bør ta den!! og skudde er fra lang avstand hvor given ser utvien hele veien. Given har plassert muren i død terreng og bør klare fiste den over eller på utsiden.. syns målet er tot given feil derfor uttaler jeg det som ei tabbe!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Målet er ene og alene Givens feil? Hva har du spist?
At han plasserer muren feil er en ting. At han ikke greier å fiste den ballen over vil jeg nødig kritisere ham for. Skuddet til Gerrard er VELDIG godt plassert, og det er sannsynligvis ganske hardt. Given hadde ingen sjanse til å redde det målet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon