20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrei Arshavin  (Lest 47268 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #75 på: 20. Juni 2008, 14:51 »
:/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 21. Juni 2008, 01:28 »
Hvem er det som ikke ønsker Arshavins tjenester?
Likevel har jeg problemer med å se hvorfor Arsenal skulle være sååå på tuppa etter denne mannen, med den midtbanen de har, og med tanke på at Adebayor nå ser ut til å dra til Spania. Da trenger de vel en klassisk spiss, mer enn en playmaker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 21. Juni 2008, 03:10 »
Hleb har vel også vært endel linket vekk så..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #78 på: 21. Juni 2008, 11:31 »
Med både Adebayor og Hleb på vei ut vil jeg vel tro at de ser på Arshavin som den perfekte erstatter! Det ville iallefall jeg ha gjort  :P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 21. Juni 2008, 14:39 »
Nasri er vel nærmest klar for Arsenal, men nå skal Ancelotti og Milan også være interessert i den godeste Arshavin...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 21. Juni 2008, 17:31 »
hehe, Zenit skal ha 250 mill for denne mannen. . Barca skal også være intressert. .

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/em/article2015510.ece
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #81 på: 21. Juni 2008, 17:37 »
Tror nok vi er fucked nå. Sånn går det når vi venter til ETTER EM med å kjøpe spillere.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 21. Juni 2008, 17:39 »
Vi kunne henta fyren for 6 mil£  ::)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #83 på: 21. Juni 2008, 17:42 »
Story of our lives.

Greit nok at dette sikkert er et rykte, men når det gjelder Arshavin tror jeg desverre at det fort kan bli fakta.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 21. Juni 2008, 23:20 »
Og der kan vi, med 90% sikkerhet, konstatere at Arshavin forsvinner til en mye større klubb enn Newcastle i sommer.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #85 på: 21. Juni 2008, 23:23 »
Han kunne vært i Newcastle nå.....  Og det er Ashley og Mort sin feil at han ikke er det.....

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #86 på: 21. Juni 2008, 23:23 »
Vi hadde sjansen, men nå er det kjørt. Blir monumentalt overrasket om han signer for Newc etter det jeg har sett

BallaJazz

• Gjest
« Svar #87 på: 21. Juni 2008, 23:27 »
Ja..vi kan bare drømme om¨å få han nå!.Garantert at han havner i en av de store nå.Fantastisk spiller rett å slett..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 21. Juni 2008, 23:28 »
Og kven er det er inne som har sikre bevis for kva spelarar vi kunne ha henta?!?! Det er så bullshit. Lett å sei no at vi burde gjort alt for å henta Arshavin, og eg håpar at vi har prøvd det vi kan innanfor rimlegheitene si grensa. Men folk må jo innsjå kor vi ligg hen på tabellen og at sjansen for å hente alle stjernespelarane vi verte linka til (inkludert Arshavin!) er ekstremt liten.

Eg ventar på at det skal komme dei vanlege innlegga om kor inkompitent Ashley og Keegan er osv..

Aldri i verden om vi får Arshavin no. Og kor nerme vi var før dette EM`et er jo umogleg å sei, kan jo hende vi ikkje har prøvd oss i det heile teke. Då kan ein vertfall ikkje klandra Keegan og co for å vera realistiske.

Russland var fantastiske i kveld. Arshavin spelte vel til 11 på børsen minst :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 21. Juni 2008, 23:34 »
Han kunne vært i Newcastle nå.....  Og det er Ashley og Mort sin feil at han ikke er det.....

Viser til forrige innelegget mitt. Men eg skjønnar ikkje heilt det du skriv her. Kva bevis har du for dette? Greit nok å vera skuffa osv.