20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola paa tur bort?  (Lest 5111 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shola paa tur bort?
« på: 08. Nov. 2007, 09:27 »
Hoerte paa radio i dag paa tur til jobb at Shola mest sannsynlig drar i overgangsvinduet i januar.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shola paa tur bort?
« Svar #1 på: 08. Nov. 2007, 09:51 »
Ohhh gledens dag!! :D

Neida, jeg er ikke lei meg for at han drar. Men har vært en trofast tjener av klubben så det er synd at han ikke klarte å leve opp til det vi engang trodde han skulle bli. Ønsker han lykke til videre hvis han forlater Newcastle!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 08. Nov. 2007, 10:30 »
7MP pluss Shola mot Anelka ville jo vært en gullhandel ! :) Owen, Martins, Anelka og Viduka på topp ville gitt oss PLs beste spissrekke etter min mening :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 08. Nov. 2007, 15:28 »
Få han vekk ihvertfall. Nå skal vi vistnok få Baheng inn i januar også, så erstatter har vi i så måte. Bedre med et stort talent i bakhånd enn en middelmådig greie som Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 08. Nov. 2007, 15:47 »
YES! Newcastle bør ha bedre backup spillere enn Ameobi
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 08. Nov. 2007, 17:21 »
Anelka hadde vært perfekt. Byttehandel med Shola + £ 2,3 mil mot Anelka i januar hadde vært strålende.

# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 08. Nov. 2007, 18:20 »
Anelka hadde uansett vært strålende, blir vi kvitt Shola i samme slengen så er vel det nærmest som en bonus å regne....  ;D

Bortsett fra når han kommer tilbake til St.James og storspiller da...  :P

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #8 på: 08. Nov. 2007, 21:15 »
 ;D
Ja dette kaller jeg gode nyheter vist det stemmer. Han er ikke god nok til å være i denne klubben lenger. Håper på et bytte eller iallefall et salg.. Kjempe talenter har vi jo å i bakhånd da.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 08. Nov. 2007, 22:27 »
Dersom Bahang kommer, er det vel lite trolig at vi bytter til oss en spiller som Anelka for Shola, da tror jeg vi satser på ren cash. Hvis ikke er Andy Carroll finito i Newcastle, men det kan jeg ikke skjønne.

Derfor tror jeg Shola går for cash, og at Baheng overtar hans "plass" som fjerde/femtevalg som spiss.
Vi har tross alt Smith også. Owen, Martins, Viduka, Smith og Anelka, med Baheng og Carroll i tillegg ville blitt i overkant mye. Det er ikke sånn at Martins liker å sitte på benken, det gjør ei heller Owen. Viduka har ingen intensjoner om å sitte på benken, når han er fit for fight, og Anelka har ihvertfall ingen planer om det. Benkesliting fikk Smith nok av i ManU. Fem jevngode knallspisser høres fantastisk ut, men en klubb som vår har ikke nubbesjans til å få det til å fungere. Det er vel knapt nok bare Liverpool som kan få det til å fungere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. Nov. 2007, 13:23 »
Shola bør komme seg vekk hvis han tenker på egen karriere. Han er nå femtevalget som spiss og begynner å komme i en alder der du helst bør spille mye førstelagsfotball. Vi trenger heller ikke fem spisser som mtp på alder bør spille, og et salg virker som en vinn situajonen for begge parter. Sikkert noen PL klubber som er interessert..

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. Nov. 2007, 19:20 »
Jeg tror tiden definitivt er inne for å selge Ameobi. Aldri før har han hatt så mange spillere foran seg i køen i kampen om spissplassene, og det er nok bare å innse at han nok aldri vil bli den man hadde håpet på da han debuterte for godt over syv år siden. For både Newcastles del og for Ameobi sin videre utvikling er det nok til det beste at han finner seg en ny klubb. Boro var jo interessert i sommer, og kanskje Sunderland også melder seg på? Der i gården har de jo for vane å trekke til seg Newcastle-rejects, Caldwell, Chopra osv.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. Nov. 2007, 20:55 »
Potensialet til Shola er stort, men bunnivået er for svakt og stabiliteten er ikke god nok...så nå er nok tiden inne for Shola til å forlate Newcastle til fordel for en klubb som vil satse på han som første-andre valg på topp...Med mye tillitt ser jeg ikke bortifra at Shola kan bli en spiss som scorer 10+ i PL....Men for SHolas egen utvikling er ikke Newcastle den rette klubben å være i hans alder..

Finnes garantert klubber som vil være interressert, Shola har en god CV med scoringer i CL og flere andre gode prestasjoner....selv om det har buttet de siste par årene..Tipper vi kan regne med alt fra £3-5mill for Shola...

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 09. Nov. 2007, 21:03 »
Tror vi bør være glade hvis vi får mellom 2-3 millioner pund for Shola jeg. Jeg vil være glad hvertfall :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 09. Nov. 2007, 21:14 »
Tror vi bør være glade hvis vi får mellom 2-3 millioner pund for Shola jeg. Jeg vil være glad hvertfall :)

Mer er han dessverre ikke verdt. Blir kanskje litt tungt å se han gå til en annen klubb også, siden han "er fra egen stall", men er han ikke god nok så er han ikke god nok. Han karer heller ikke å kjøpe seg tid til å spille seg i form, da kreves det at han gjør det bedre enn det Shola gjør det når han får muligheten og har såpass hard konkurranse.