20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Hmm. Det lover ikkje så bra om Clarck skal komme tilbake til oss som manager eller no i framtida visst han har Glenn Roeder som mentor.
Sitat fra: Benson p? 02. Nov. 2007, 17:45Hmm. Det lover ikkje så bra om Clarck skal komme tilbake til oss som manager eller no i framtida visst han har Glenn Roeder som mentor.Skjønner at du ikke liker Roeder, siden du er Luque fan....men faktum er at han bare var ute etter pengene(og det kunne jeg fortalt deg før han sa det selv) og aldri ga alt for klubben....Støtter Roeder fullt ut når det gjelder måten han behandlet Luque på....Det er noe som heter at "du får det du fortjener", og det er ganske treffende når det gjelder Luque sin tid i Newcastle....Han dreit i klubben vår, og fikk dermed lite spilletid...Så fortjent, så fortjent!
IKKE gjør dette til nok en tråd om Luque og hans tid i Newcastle!Syns egentlig ikke det gjør noe særlig at Clark dro til Norwich og Roeder. Han har det tydligvis med å forlate Newcastle, og siden han er en av de "overlevende" fra vårt forrige regime så tviler jeg på at han er uunværlig i Big Sams nye og enorme støtteapperat. Tror kanskje det er litt av grunnen til han dro til Norwich også, kanskje han får større oppgaver og utfordringer i Norwich.
Hvordan vet du at Terry McDermott ikke har noe som helst fotballfaglig å bidra med? Mannen var assistent under både Keegan og Dalglish. Han var en stor spiller i sin tid, både i Liverpool og i Newcastle. Kan du fortelle meg nøyaktig hva som gjør Terry Mc til en elendig fotballtrener? Har du hatt han som trener selv? Har du sett han i aksjon? Har du testet hans fotballkunnskaper? Har du snakket med ham personlig?Hvis ikke, hva pokker gjør deg bedre skikket enn Sam Allardyce til å vurdere mannens ferdigheter som fotballtrener.Og nøyaktig hva var så forbanna bra med at en av de som setter klubben høyest på denne jord nok en gang så seg nødt til å forlate klubben? Jeg skal være enig i at Lee Clark ikke var det største tapet, men jeg mener vi trenger folk både på spiller- og ledersiden som blør svart og hvitt, og som setter denne klubben over alt annet.