20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lee Clark...  (Lest 5535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Lee Clark...
« på: 02. Nov. 2007, 16:51 »
...forlater oss å blir Glenn Roeders assistent i Norwich!

Vet ikke nøyaktig hvilken posisjon han har hatt i trenerteamet annet enn at han har ledet reservene, men det er tydelig at han i Norwich får mer å gjøre rundt førstelaget..og tipper det er derfor han velger Norwich..

Lee Clark har kommet tilbake i Newcastle før så jeg regner nesten med han er tilbake en eller annen gang i fremtiden også..uten tvil en kar jeg har sansen for, med hjertet sitt i newcastle!

Vil ønske både Clarke og Roeder lykke til i Norwich. Kanskje de t.o.m kan være med å opprette et samarbeid mellom klubbene sånn at vi kan sende våre unge spillere på utlån i Norwich..? Ville vært en god løsning iallefall!

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1158242,00.html

« Siste redigering: 02. Nov. 2007, 16:53 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Lee Clark...
« Svar #1 på: 02. Nov. 2007, 17:10 »
Hadde vært moro om Norwich ville ha lånt noen spillere av oss. For å gi dem bra matching i CCC.
De kjenner Roeder godt, og omvendt :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02. Nov. 2007, 17:45 »
Hmm. Det lover ikkje så bra om Clarck skal komme tilbake til oss som manager eller no i framtida visst han har Glenn Roeder som mentor.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Nov. 2007, 18:31 »
jeg tror han vil kunne lære mye unner Roeders ledelse jeg, så der er jeg ikke enig.

Synes det er bra han før prøve seg i the championship. er god erfaring å ta med seg videre i karrieren. Og fall høyden for en lovende trener blir mindre. tror souness kunne ha godt av å være assisterende manager en dag eller to:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4 på: 02. Nov. 2007, 18:59 »
Synd vist Clark forsvinner. Tror han er en meget god trener å et bra forbilde for de unge her i klubben. Men skjønner han faktisk godt vist han vil reise. Iallefall vist det er manager han har lyst til å bli. Om å gå i lære hos Roeder, det er en annen ting?? Men en plass må en jo begynne. Vist du forsvinner Clark, er det ikke annet å gjøre en å ønske deg lykke til videre i din karriere.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. Nov. 2007, 19:03 »
Hmm. Det lover ikkje så bra om Clarck skal komme tilbake til oss som manager eller no i framtida visst han har Glenn Roeder som mentor.

Skjønner at du ikke liker Roeder, siden du er Luque fan....men faktum er at han bare var ute etter pengene(og det kunne jeg fortalt deg før han sa det selv) og aldri ga alt for klubben....Støtter Roeder fullt ut når det gjelder måten han behandlet Luque på....Det er noe som heter at "du får det du fortjener", og det er ganske treffende når det gjelder Luque sin tid i Newcastle....Han dreit i klubben vår, og fikk dermed lite spilletid...Så fortjent, så fortjent!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Nov. 2007, 19:55 »

Skjønner at du ikke liker Roeder, siden du er Luque fan....men faktum er at han bare var ute etter pengene(og det kunne jeg fortalt deg før han sa det selv) og aldri ga alt for klubben....Støtter Roeder fullt ut når det gjelder måten han behandlet Luque på....Det er noe som heter at "du får det du fortjener", og det er ganske treffende når det gjelder Luque sin tid i Newcastle....Han dreit i klubben vår, og fikk dermed lite spilletid...Så fortjent, så fortjent!

Det er da langt fra bare Luque saken som gjer Roeder til ein av det dårligeste manageren som finnes i Europa. Mannen har jo bare nedrykk og fiaskoer på CVen at han forsatt får managerjobb er utenom min fatteevne.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02. Nov. 2007, 22:10 »
IKKE gjør dette til nok en tråd om Luque og hans tid i Newcastle!

Syns egentlig ikke det gjør noe særlig at Clark dro til Norwich og Roeder. Han har det tydligvis med å forlate Newcastle, og siden han er en av de "overlevende" fra vårt forrige regime så tviler jeg på at han er uunværlig i Big Sams nye og enorme støtteapperat. Tror kanskje det er litt av grunnen til han dro til Norwich også, kanskje han får større oppgaver og utfordringer i Norwich.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. Nov. 2007, 09:41 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1158242,00.html
Da har Clark skrevet under for 2,5 år sammen med Roeder. Blir spennende å se om du har ferdighetene til å lykkes i de neste stegene du tar. Virker iallefall som Roeder har troen på det.. Uansett lykke til Lee Clark.
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1158504,00.html
Allardyce å Mort ønsker han lykke til videre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 03. Nov. 2007, 13:04 »
Bra at han får arbeide som assisterende manager, synd at mentoren er en mann som Glenn Roeder.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05. Nov. 2007, 18:32 »
IKKE gjør dette til nok en tråd om Luque og hans tid i Newcastle!

Syns egentlig ikke det gjør noe særlig at Clark dro til Norwich og Roeder. Han har det tydligvis med å forlate Newcastle, og siden han er en av de "overlevende" fra vårt forrige regime så tviler jeg på at han er uunværlig i Big Sams nye og enorme støtteapperat. Tror kanskje det er litt av grunnen til han dro til Norwich også, kanskje han får større oppgaver og utfordringer i Norwich.
Han har det med å forlate Newcastle!
Det er en fornærmelse mot Lee Clark.

I 1997 ble han solgt til Sunderland, mot sin vilje, av Kenny Dalglish. Kan du tenke deg en verre skjebne? Clark var en av våre største talenter, men Dalglish ville heller bruke John Barnes, enn å satse på fremtiden. Clarkie har flere ganger fortalt at han spilte med Newcastle-drakt under Sunderland-drakta, hvis ikke jeg husker helt feil, og han har aldri gjort annet enn å elske Newcastle United av hele sitt hjerte. Han kom tilbake under Souness, og spilte med hjertet utenpå drakta i sin siste sesong som spiller.

Jeg forstår at Clark har ambisjoner som fotballtrener, og han kan da lære ett og annet av Glenn Roeder også. Mannen er ikke helt talentløs.
Clark gjorde dette for å få større utfordringer, og kanskje for å med tiden lære seg å stå på egne ben også som fotballtrener, og ikke være avhengig av Newcastle.

Men han forlater Newcastle med tungt hjerte. Han elsker klubben over alt på jord, men det å være assistent i Norwich kan kanskje være litt mer spennende enn å være reservelagstrener i Newcastle.

Han er ikke uerstattelig, men han har gjort en god jobb med ungguttene våre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 05. Nov. 2007, 20:52 »
Bra at han stikker. Nå gjelder det bare å få ut Terry McDermott som ikke har noe som helst fotballfaglig å bidra med.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 06. Nov. 2007, 16:28 »
Hvordan vet du at Terry McDermott ikke har noe som helst fotballfaglig å bidra med? Mannen var assistent under både Keegan og Dalglish. Han var en stor spiller i sin tid, både i Liverpool og i Newcastle. Kan du fortelle meg nøyaktig hva som gjør Terry Mc til en elendig fotballtrener? Har du hatt han som trener selv? Har du sett han i aksjon? Har du testet hans fotballkunnskaper? Har du snakket med ham personlig?

Hvis ikke, hva pokker gjør deg bedre skikket enn Sam Allardyce til å vurdere mannens ferdigheter som fotballtrener.

Og nøyaktig hva var så forbanna bra med at en av de som setter klubben høyest på denne jord nok en gang så seg nødt til å forlate klubben? Jeg skal være enig i at Lee Clark ikke var det største tapet, men jeg mener vi trenger folk både på spiller- og ledersiden som blør svart og hvitt, og som setter denne klubben over alt annet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 06. Nov. 2007, 17:16 »
Hvordan vet du at Terry McDermott ikke har noe som helst fotballfaglig å bidra med? Mannen var assistent under både Keegan og Dalglish. Han var en stor spiller i sin tid, både i Liverpool og i Newcastle. Kan du fortelle meg nøyaktig hva som gjør Terry Mc til en elendig fotballtrener? Har du hatt han som trener selv? Har du sett han i aksjon? Har du testet hans fotballkunnskaper? Har du snakket med ham personlig?

Hvis ikke, hva pokker gjør deg bedre skikket enn Sam Allardyce til å vurdere mannens ferdigheter som fotballtrener.

Og nøyaktig hva var så forbanna bra med at en av de som setter klubben høyest på denne jord nok en gang så seg nødt til å forlate klubben? Jeg skal være enig i at Lee Clark ikke var det største tapet, men jeg mener vi trenger folk både på spiller- og ledersiden som blør svart og hvitt, og som setter denne klubben over alt annet.

Ro ned, ro ned. Her var det mye vås på en gang. For det første: McDermott selv uttalt at han har fotballfaglige begrensninger, og at hans rolle først og fremst er å snakke med spillerne som en slags støttespiller i apparatet. Synd er det at han får større oppgaver enn det han er i stand til å klare. For det andre så er det bare å stikke innom Newcastle-Online forumet og spørre hvordan de vurderer Terry Mac som trener. Og for det redje: jeg har aldri sagt at han er en elendig trener. Jeg mener han har klare fotballfaglige begrensninger. Dette baserer jeg på hva Mac selv har sagt og hva engelske supportere som følger klubben tett skriver.

Og hvor i all verden har jeg skrevet at jeg er bedre skikket enn Big Sam til å vurdere Terry Macs ferdigheter som trener? Slutt å legge ord i munnen på meg, er du snill.

At Clark elsker klubben er da jeg fullt klar over, ingen trenger å fortelle meg det. Men Newcastle trenger å renskes opp i på alle nivåer i klubber, og det at man er en tidligere helt som spiller gjør ikke at man automatisk blir kvalifisert til å være trener. Jeg ble skikkelig forundret da mangeårige trener for reservelaget, Tommy Craig i fjor forlot klubben slik at han kunne lage plass til Clark i trenerteamet. Det til tross for at Craig hadde bunnsolid erfaring, trenerutdannelse på høyeste nivå og gjorde det ok med reservene.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #14 på: 07. Nov. 2007, 10:20 »
Lee Clark has revealed that he left Newcastle for the second time so he can get the experience to one day become manager at St James' Park
Ja sånn skal det låte Clark. Sikt deg inn mot drømmen, støtter deg 100% men den nye karrieren.
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_2864679,00.html