20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny spiss men, hvem???  (Lest 11216 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Ny spiss men, hvem???
« på: 01. Juni 2005, 12:25 »
Hvem vil du at Newcastle skal kjøpe denne sommeren?

Glad jeg var der!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss men, hvem???
« Svar #1 på: 01. Juni 2005, 12:29 »
Farfar, Kuranyi, Carew
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ny spiss men, hvem???
« Svar #2 på: 01. Juni 2005, 12:50 »
Sitat fra: "Mushans"
Farfar, Kuranyi, Carew

En evig realist, ser jeg...

Bare vi får en spiller som kan lage mål, og hjelpe Shearer å lage mål, så er jeg fornøyd jeg. Samme f... hvor han kommer fra, hvor gammel han er og alt det der.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss men, hvem???
« Svar #3 på: 01. Juni 2005, 12:51 »
Så å få noen fra Holland, Tyskland(UEFA-cup lag) og Tyrkia(UEFA-cup lag) er ikke realistisk?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ny spiss men, hvem???
« Svar #4 på: 01. Juni 2005, 12:53 »
Sitat fra: "Mushans"
Så å få noen fra Holland, Tyskland(UEFA-cup lag) og Tyrkia(UEFA-cup lag) er ikke realistisk?

Vel, nå har vi ikke vært linket til en eneste en av dem heller da, såvidt meg bekjent. Dessuten tror jeg vi må ut med en del penger for noen av dem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss men, hvem???
« Svar #5 på: 01. Juni 2005, 12:57 »
Linket? Joda, kan vel sende en mail til The Sun eller News of The World..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ny spiss men, hvem???
« Svar #6 på: 01. Juni 2005, 16:43 »
Carew havner vel snart i Lørenskog om  han ikke snart begynner å tenke på fotball igjen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Ny spiss men, hvem???
« Svar #7 på: 01. Juni 2005, 17:14 »
Det stod mellom to for meg.. Andy Johnson og Michael Owen. Owen er selvsagt på toppen av ønskelista. For en herlig fryd om han hadde kommet hit!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss men, hvem???
« Svar #8 på: 01. Juni 2005, 19:09 »
Tok Owen jg åsså, foran Johnson...Keane på 3.plass.

Nå kan vi jo få Keane og Johnson for samme pris som Owen...så det er jo også et poeng. Men ser vi bort fra alt som heter økonomi, rykter, muligheter osv, så er Owen øverst på ønskelista jah!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

DanMan

• Gjest
Ny spiss men, hvem???
« Svar #9 på: 02. Juni 2005, 07:45 »
David Aganzo, Michael Owen, Ivan Klasnic, Dean Ashton og Andy Johnson er alle spillere jeg kunne ønsket til klubben. Kommer et par-tre av disse blir det lyse tider..  8)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ny spiss men, hvem???
« Svar #10 på: 02. Juni 2005, 13:51 »
Michael Owen er drømmen over alle drømmer, men dessverre urealistisk, da han gang på gang bekrefter at han vil bli i Madrid.
Men Andy Johnson kan være et mulig scoop, og Robbie Keane seg jeg på som et eventuelt meget godt kjøp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss men, hvem???
« Svar #11 på: 02. Juni 2005, 14:11 »
Andy Johnsen har hatt sin sesong.. Begrenset spiller som laget halvparten av målene sine på straffer.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss men, hvem???
« Svar #12 på: 02. Juni 2005, 14:43 »
Og hva så?? Han kom på andreplass bak Henry, og dersom halvparten av målene var straffer, så har han likevel flere spillermål i PL i år enn f. eks Shearer, som vel også har noen straffer!

Vil dessuten si det er en meget bra prestasjon med tanke på at han spiller på Palace, som ikke var det akkurat beste mannsakpet i PL, det burde tilsi at Shearer skulle score mye mer mål enn Johnson pga bedre lagkamerater, men nei!

Ser ingen grunn til å ta det som negativt at halvparten av målene er straffer, slik som noen her inne gjør, straffer er, så vidt jeg vet også mål, og en sikker straffeskytter er bra å ha!!

Bjørn - straffeskytter
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss men, hvem???
« Svar #13 på: 02. Juni 2005, 14:52 »
Joda, men hvem som helst kan jo sette en straffe.. Utenom Jenas da som chipper det som er av dødballer.....

Shearer har jo hatt en forferdelig sesong sammen med resten av Newcastle.. For min del ble jeg skuffet at han ikke la skoene på hylla, nå blir det klippekort nok en sesong!

Palace kom på 18. og Newcastle på 14. plass.. Er vel ikke så stor avstand mellom lagene. Selv om vi sikkert hadde vært mye høyere opp med bytte av trener.. Palace hadde nok da rykket ned uten kamp til døra..

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny spiss men, hvem???
« Svar #14 på: 02. Juni 2005, 14:54 »
Joda, det er sant...
Men likevel, uansett om Shearer har hatt en dårlig sesong, så mener jeg det blir feil å argumentere mot et salg av Johnson fordi han har scoret halvparten av målene på straffer...

Nå kommer nok Shearer til å reise seg neste sesong, og tipper rekorden til  Jackie Milburn er slått før jul! Så det blir spennende å følge Johnson også, hvor enn han ender opp!

Bjørn - scorer aldri

Howay the Toon
Howay the Lads