20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Oddsen  (Lest 108873 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Oddsen
« Svar #150 på: 11. April 2008, 08:51 »
Satser på å gi russebudsjettet et løft ved å bette tusen spenn på noen "sikre" matcher til helga.
Rundt 6-8 i odds..
Noen som har et par supre tips?

Norsk 2 og 3 div er ganske enkelt å tippe på, og det er store penger å tjene i allefall i sesongstarten, da favorittene ofte har litt høyere odds enn normalt...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 11. April 2008, 09:01 »
Her er et knippe kamper jeg mener skal være spillbare til helga. Jeg tviler veldig sterkt på at alle går inn, men tipper brorparten av de kommer til å gå inn...

Notodden - Løv Ham 2.10  H
Sogndal - FK Haugesund 2.15 H
Molde - Tromsø 2.65 H
Lyn - Ham-Kam 1.75 H
Kristiansund BK - Strindheim 1.80 H
Byåsen - KIL/Hemne 1.32 H
Sunderland - Manchester City 2.15 H
Reading - Fulham 1.95 H
Bolton - West Ham United 2.15 H
Portsmouth - Newcastle 3.35 B

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 12. April 2008, 15:57 »
Et tips til alle er å tippe på Rakkestad i fjerdedivisjon i år. Jeg er selv derfra, og har fulgt deres særs gode sesongoppkjøring nøye. Føler meg ganske sikker på at de vinner serien i år, muligens uten tap.

Første kamp er hjemme mot Berg, og Nordicbet har gitt 1.20 på Rakkestad.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 12. April 2008, 16:01 »
Berg er jo nyopprykkede også...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 12. April 2008, 16:03 »
Berg er jo nyopprykkede også...

Jepp, og vi får bare håpe på at Nordicbet gir handicapmulighet på denne kampen... Dette blir garantert kalassifre. Det skal også nevnes at Rakkestad vant årets vinterserie, med greie 8-0 over 3.divisjonslaget Selbak i finalen...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 12. April 2008, 16:07 »
Har du no peilig på Askim i år, Eivind? Har en kompis som spiller på Greåker og de møter Askim i seriepremieren. Greåker har visstnok fått over 4 i odds, og kompisen min mener at det er verdt å sette penger på.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 12. April 2008, 16:13 »
Askim er som vanlig en berg-og dalbane hva fotball angår. Toppnivået er ekstremt høyt, og spesielt unggutten Espen Hvamnes kan gjøre mye syke ting. De har også en Kasakhstansk keeper som har et vanvittig toppnivå. Men det jeg så av Askim i fjor, imponerte de ikke veldig. Så over 4 på greåker kan prøves!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #157 på: 13. April 2008, 15:15 »
40. B Münch-Dor 0-1  H 1,90  Sø 17:00 
49. Bodø/gl-Stabæk  B 2,00  Sø 18:00 
52. Fc Lyn-Hamkam  H 1,60  Sø 18:00 
55. Molde-Tromsø  B 2,40  Sø 18:00 
58. Viking-Aalesun  H 1,35  Sø 18:00 
82. R Madri-Rmu 0-1  H 1,57  Sø 19:00 
90. Inter-Fiorent  H 1,45  Sø 20:30 

Total odds:  44,85 
Mulig premie:   2 243,- 

HEr er noen tips for kvelden. Litt risky noen av kampene, men tror det kan gå...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #158 på: 14. April 2008, 09:05 »
Et tips til alle er å tippe på Rakkestad i fjerdedivisjon i år. Jeg er selv derfra, og har fulgt deres særs gode sesongoppkjøring nøye. Føler meg ganske sikker på at de vinner serien i år, muligens uten tap.

Er det noen som vet om en side der man kan satse på 4.div i Indre Østland Fotballkrets?
Spiller selv på et lag der, og hadde vært dritfett å satt penger på egen kamp ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 14. April 2008, 09:49 »
www.nordicbet.com har spill helt ned til 5 divisjon, så der skal du nok finne det... Er som kjent ikke lovlig å satse på kamper man selv deltar i, men sjansen for å bli oppdaget er vel meget minimal. Husker fra den tiden jeg var aktiv, at spissen på laget vårt satset mange tusen på at vi skulle tape en kamp hvor han selv spilte. Han bomma to ganger alene med keeper, og vi tapte kampen 2-1. Idiot.

Har et meget bra tips til dere når det gjelder morgendagens cupkvallik. Dahle møter Elnesvågen hjemme på Dahles knøttlille kunstgressbane. (De er så og si de eneste i divisjonen som spiller på kunstgress.) Denne banen har de siste årene vært et fort av samme kaliber som St. James var under Sir Bobby. Elnesvågen var noe bedre enn Dahle i forrige sesong, men forskjellen på lagene har utjevnet seg i vinter. Dahle har blitt bedre og Elnesvågen dårligere. Selv om Dahle tapte 0-3 hjemme i fjor (med en dårlig, tjukk 3-keeper i mål), har de hatt et bra tak på Elnesvågen hjemme og vunnet alle hjemmekampene mot de i årene før, mener jeg de bør vinne i morgen. De slo Elnesvågen 3-2 borte i fjor høst, og slo de også enkelt 3-0 hjemme i en treningskamp i vinter.

Oddsen er 2.20 hos NordicBet og 2.25 hos Bet365, og jeg mener det er meget bra odds. Ville også spilt denne kampen med handicap om jeg hadde funnet det....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #160 på: 14. April 2008, 18:30 »
Litt av grunnen av å satse på egne kamper er nettopp den regelen ;) hehe
Neida, men litt moro å satse på egne kamper. Vet ikke hvorfor :P

EDIT:
De hadde ikke Indre Østland-kamper :(
« Siste redigering: 14. April 2008, 19:10 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 15. April 2008, 21:10 »
Åssen gikk det med Dahle, André? Jeg har tippet på dem, men noe resultat har det ikke blitt...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 15. April 2008, 22:39 »
     Dahle      2 - 6      Elnesvågen/O

Faen.. Bra tips, André ;) ;)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 16. April 2008, 00:35 »
Sorry Eivind :)

Dahle fikk rødt kort etter 3 min, hvor Elnesvågen satte frisparket i mål. Deretter misbrukte Dahle et straffespark, fikk et mål feilaktig annulert før Elnesvågen scora på ei straffe for en ren forseelse som skjedde utenfor sekstenmeteren... Deretter kontra Elnesvågen inn noen mål i andre omgang...

Hadde jeg gjort hjemmeleksa mi bedre og sjekka hvem som skulle dømme kampen hadde jeg aldri satsa ei krone på Dahle. Denne dommeren har i alle år hatt en sinnsyk tendens til å dømme mot Dahle. Fra den tiden jeg selv spilte hadde vi ham i tre kamper på en sesong, hvor han presterte å dømme hele 7 straffespark mot oss på de tre kampene, hvor faktisk ingen av dem kan sies å være klare. Høres nok ut som syting og at det er for godt til å være sant, men han dommeren der er helt syk. Hender fortsatt jeg våkner opp av mareritt om natta om kamper hvor han raner oss for viktige poeng :)

Håper du ikke satsa for mye, og så lover jeg å gjøre det godt igjen med flere gulltips senere...
« Siste redigering: 16. April 2008, 00:38 av André S »

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 16. April 2008, 00:40 »
Vet forresten om mange som røyk stort på den kampen der i dag...