20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Roeder is back!!  (Lest 2593 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder is back!!
« på: 30. Okt. 2007, 13:45 »
http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/30/516680.html

Roeder skal "redde" Norwich fra nedrykk.

Lykke til Roeder!! Unner deg alt godt å håper du klarer jobben !  :D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Roeder is back!!
« Svar #1 på: 30. Okt. 2007, 14:10 »
Stakkars Norwich  :'(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #2 på: 30. Okt. 2007, 14:21 »
Tror han klarer det, jeg. Han er en god manager, og jeg tror at han kommer til å mestre denne jobben bra. Managerposten i Newcastle er en veldig vanskelig en, og man trenger langt ifra å være dårlig for ikke å innfri forventningene der.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 30. Okt. 2007, 14:34 »
Newcastle er da langt fra den eineste klubben Roeder har sugd i. Newcastle er vel den eineste klubben han har leda uten og rykke ned med. Dette lukter nedrykk laaaang vei.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 30. Okt. 2007, 15:48 »
Da har jeg postet en liten hilsen på forsiden. "Newutd.no ønsker Norwich lykke til med sin nye manager". ;)

Jeg er redd dette kan være et litt for høyt nivå for Roeder å øve seg på, men samtidig bør han ha lært en hel del etter et år i managerstolen i Newcastle.
Norwich-jobben er en tøff nøtt å knekke. Hvis det går dårlig er det Roeder som får skylda, selv om grunnlaget ikke var det beste. Går det bra, får han en ørlitegrann bedre CV, men ikke veldig mye skryt. Da gjorde han bare jobben sin.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 30. Okt. 2007, 18:27 »
Roeder har vel alltid hatt en bra førstesesong, så skal ikkje sjå vekk i frå at det kan gå bra.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #6 på: 30. Okt. 2007, 18:52 »
Roeder er kansje mannen som kan klare å hjelpe de ut av krisen. Men kansje ikke lengere. Kansje han ikke er bedre enn en middels god Championship manager.
Uansett lykke til Roeder.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Nov. 2007, 15:37 »
Ble en ok start for Roeder med 2-2 hjemme mot Ipswich etter å ha ligget under 0-2. Norwich har vel tapt de 4 siste matchene før denne..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 05. Nov. 2007, 16:52 »
Liker ikke helt at Clarkie blir Roeders assistent, da han har mye mer å lære av Big Sam. Men samtidig kan jo også Lee Clark ha godt av å stå litt på egne ben.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 08. Nov. 2007, 18:25 »
Clarkie får vel ett større ansvar og dermed også større utviklingsmuligheter under Roeder i Norwich kanskje? Selvfølgelig er Big Sam en bedre læremester, men Lee kan lære ett og annet av Roeder også, for ikke å glemme at han må utvikle sin egen stil. "Et og annet" vil man kunne lære av enhver manager som har ledet lag i den øverste divisjonen før eller gjør det nå, samtidig som enhver må finne sin egen stil dersom de skal lykkes. Nå har jeg aldri helt sett for meg Lee Clark som noen åpenbar managertype uansett (kan jo være at jeg tar feil her), men han har det jo med å forlate Newcastle også da, hvilket han nettop har bevist igjen.

Forøverig morsomt å se Roeder på sidelinja som Norwich manager, ulastelig antrukket med grønt og gult slips....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 08. Nov. 2007, 22:49 »
Hvis Lee Clark "har det med å forlate Newcastle" er det ganske mange som har akkurat det. Nobby Solano og Peter Beardsley, blant andre, for ikke å glemme Kevin Keegan (og det er bare de som har forlatt Newcastle to ganger).

Jeg skal være enig i at Lee Clark i utgangspunktet ikke virker som den mest åpenbare managertypen, men det kan bare være hvordan vi "ser" på ham. Han er utvilsomt en ledertype, og var jo kaptein i Fulham i flere sesonger. Og han har vel vist som reservelagstrener at han også har lederegenskaper. Og han er og har alltid vært en veldig seriøs type.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. Nov. 2007, 03:20 »
Er slettes ikke bestandig de største og mest fremtredende spillerne som blir de beste managerene. Er spent på Lee Clark, han har uansett klare ambisjoner om å bli Newcastle-manager i fremtiden, hvilket er positivt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #12 på: 13. Nov. 2007, 07:06 »
Å herregud..stakkars klubb!.No more comments...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #13 på: 13. Nov. 2007, 14:17 »
Oida, Roeder har fått en dårlig start.