20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)  (Lest 41620 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #240 på: 03. Nov. 2007, 20:04 »
Vil ikke ta på meg ansvaret, men kan ikke noen bare opne mackams-nufc tråden?`
Folk har jo allerede begynt å diskutere kampen her, så da er det vel like greit å lage kamptråd om den kampern. Så kan denne tråden syyynke!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #241 på: 03. Nov. 2007, 20:23 »
Svarte faen hva var det som skjedde med laget i dag. Skal ikke være mulig. Mentalt tilbakeståene de spillerene som var utpå der i dag, å da mener jeg absolutt alle.. Den forbannende forsvarsrekke holder ikke mål i det hele tatt. Eneste posetive som i bunn å grunn å er negativt er at Rozen er vår beste spiller i dag.
Dette skal absolutt ikke skje. Nå er jeg virkelig bekymret siden det er 4 meget vanskelige kamper som venter oss, å det er.. Sunderland, Arsenal, Blackburn å Liverpool. Vist vi ikke skjerper oss mere enn 70% i disse kampene er jeg virkelig redd vi kommer til å stå med 6, ja 6 strake tap. Å det holder ikke.
Gir Rozen terningkast 5 i dag å resten av laget 4 å nedover.
Skandale, er fly forbannet å er flau over spillerenes innstilling i dag.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #242 på: 03. Nov. 2007, 21:13 »
Helt enig med Lars Arild...dette var flaut.....ikke mer å si om den saken...... >:(

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #243 på: 03. Nov. 2007, 22:20 »
Irriterende at laget slipper inn så lette mål. Håper faktisk Cacapa starter neste kamp, han har ikke vært dårlig før idag. Han må få tillit til å revansjere seg igjen. Han kan ihvertfall klare det, i motsetning til Bramble. Må si meg litt enig med kommentatoren idag. Hvilket språk snakker de bak der?

Ja, vi slipper inn alt for mye mål. Men vi skaper jo nesten ikke en dritt heller. Klubben har jo ikke scora på tre kamper nå? Bare selvmål.
Martins-Viduka-Owen fra start. Vi kan like godt spille 3-4-3(evt. 4-3-3). Smith må på spissplass(dvs, innbytter), ikke midtbanen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #244 på: 03. Nov. 2007, 22:29 »
Hva var Cacapa mot Reading da?? GOD, nei nå får det være grenser?? Han har spilt elendig etter kampen mot Tottenham. Vi så Taylor å Rozen ble satt ut etter en dårlig kamp mot City, da fortjener pokker med Cacapa å bli plassert på benken etter denne katastrofale kampen, der han ble byttet ut etter BARE 17 min.
Vi ser det er totalt mangel på fart i midtforsvaret, der trengs det forsterkninger, Vist ikke må en Taylor inn igjen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 03. Nov. 2007, 23:04 »
Herre min gud. Hva var det jeg bivånet her da? Jeg var vitne til den mest tragiske kampen jeg har sett av Newcastle noen sinne. Dette er noe av det værste jeg har opplevd som Newcastle supporter. Jeg kunne ikke gjøre annet enn å måpe etter å ha sluppet inn 3 mål på 3 minutter(!). Jeg rakk ikke engang å trekke pusten før målene kom som perler på en snor. Bang. Bang. Bang. 0-3, og 50 000 sjokkerte Geordies.

Hva var det egentlig som skjedde? Jeg satt igjen med en surrealistisk følelse etter 3 hyperraske mål. Cacapa hadde sin livs værste dag på jobben. Å bli byttet ut etter 17 minutter alt annet enn hyggelig. Er også sjokkert over hvor begredelig dårlige Milner og Butt var. Fryktelig var det. Owen er ikke interessert i det hele tatt. Det virker som om han ikke bryr seg. Jeg tror alle ble sjokkert over den voldsomme åpningen til Pompey. 3 mål i fleisen etter 11 minutters spill er ikke akkurat en psykisk opptur. Og så 3 på 3 minutter!

Taylor er malplassert på høyrebacken. Han eier ikke teknikk og i det hele tatt egenskaper som en BACK trenger. Han er og blir en midtstopper og skal enten sitte på benken eller spille MIDTSTOPPER. Hvor er Beye? Ikke på benken en gang? Noe jeg ikke har fått med meg?

Nei, dette var rett og slett sørgelig. Jeg har ikke ord. Det er ikke et snev av plan i spillet. Alle er blottet for selvtillit og samspill. Ingenting FUNGERER! Alt raser sammen som et korthus. Alt feiler. Hvorfor? Hva i helvete er det som skjer?

For det første så går det ikke an å starte med bestefar Butt. For det andre så kan ikke Taylor spille høyreback. For det tredje så må laget begynne å samarbeide. Spille fotball. Gjøre ting enkelt. Treffe med pasninger. Begynne å bruke hodet. Dette var totalt fraværende. Ikke spør meg hvorfor. Jeg makter ikke å fatte hvordan et så GODT lag (på papiret) klarer å rakne fullstendig og ikke klarer å gjøre noe konstruktivt!?

Helgen er selvsagt ødelagt. Men det var den etter 11 minutter. En rar følelse som jeg aldri vil oppleve igjen.
Tar et par dager før jeg ser fram til neste kamp igjen. Et eller annet DRASTISK må i hvert fall skje FORT! Jeg har visst sagt noe liknende før men nå må det virkelig skje. Sam vil vel ikke rykke ned i sin første sesong som mangager for dette laget som driver med alt annet enn fotball om dagen!

Børs:

Harper 4

Taylor 3
Cacapa 1
Faye 4
Enrique 3

N`Zogbia 5
Butt 2
Barton 4
Milner 2

Smith 3
Owen 3

Martins 5
Rozehal 5
Emre 4
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 03. Nov. 2007, 23:06 »
Butt var ikke dårlig i dag. Ble forresten kåret til banens beste også..

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 03. Nov. 2007, 23:09 »

Noen må jo bli "banens beste" også, men nå er det jo Newcatles beste som kåres da. Selv ville jeg valgt N`Zogbia, som i det minste fikk til noe!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 04. Nov. 2007, 00:45 »

Noen må jo bli "banens beste" også, men nå er det jo Newcatles beste som kåres da. Selv ville jeg valgt N`Zogbia, som i det minste fikk til noe!

Som hva da?

Synes Butt fortjent fikk prisen som Newcastles beste...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 04. Nov. 2007, 01:16 »

Som hva da?

Synes Butt fortjent fikk prisen som Newcastles beste...

Han klarte å gjøre noe konstruktivt med ballen. Drible litt, gå inn i banen, spille den videre, komme til noen innlegg. Det eneste Butt klarte å gjøre med ballen var å spille den til Portsmouth spillerne og ellers i hytt og pine. Dessuten er han særdeles lite kreaitv med ballen og er for treg i ballbehandlingene.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 04. Nov. 2007, 01:24 »
Syns du har et TOTALT feil bilde av det meste rundt våre spillere. Martins bidro ikke stort, og Owen og Butt var jo blant de få som faktisk forsøkte noe.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 04. Nov. 2007, 08:45 »
Virker som om det er populært å IKKE like Butt. Enten det eller så er man blottet for å se at en spiller som ikke drible kan gjøre noe godt på en fotballbane. Hadde det ikke vært for Butt ved flere anledninger i går hadde vi tapt med enda flere mål.

Spesielt en episode i førsteomgang når det står 3 Newcastle spillere å pirker i Pompey spiller, så BANG kommer Butt å feier vekk både ballen og spilleren :) Er så deilig å se slikt!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #252 på: 04. Nov. 2007, 10:08 »
Joda, arti å se noen som trøkker skikkelig til i duellene (Scott Parker takla jo Joe Cole så han nesten tok salto etterpå,haha) Men jeg får meg bare ikke til å like Butt, vet ikke hva det er. Mulig det er fordi han er eks-Man U, men jeg tror ikke det er derfor. Han er rett og slett en kjedelig midtbanesliter uten no særlige tekniske egenskaper, sånne spillere har jeg aldri hatt sansen for.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 04. Nov. 2007, 11:06 »
HUFF.....  ???

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #254 på: 04. Nov. 2007, 12:03 »
alle spillerne var elendige, unntatt Roz som kom inn og skapte littegrann orden ihvertfall.

portsmouth var utrolig gode, og det virka ikke som spillerne var forberedt på det. Noe de burde være.