20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)  (Lest 41721 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #225 på: 03. Nov. 2007, 18:00 »
Lurer på om Joakim koste seg på første St. James Park-besøk  ;D

Hahahaha :) Kjenner en litt ondskapsfull latter kommer snikende her
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 03. Nov. 2007, 18:05 »
En fæl fæl fæl dag som Newcastle supporter!! Noe må gjøres til neste kamp.. Smith bør ikke spille feks.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 03. Nov. 2007, 18:14 »
Hvor mange hadde 1-4 i Prediction League? :D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 03. Nov. 2007, 18:26 »
Er så forbanna på fujisu nå at eg ikkje orker være sur på Nufc.

Er jo som "gode" gamle dager dette.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 03. Nov. 2007, 18:36 »
Jeg føler meg tom. Og ting kunne jo vært helt annerledes dersom Roz hadde spilt istedet for Cacapa.
Dette var bare trist, laget havnet TOTALT i sjokk etter starten, og Cacapa spesielt, som var TOTALT ubrukelig. Hadde vært bedre om vi hadde startet uten han.
Ellers, fra de 3 fatale minuttene der var det jo en helvettes jobb å komme tilbake. Vi startet relativt bra, Owen var på hugget og fikk fikset et litt heldig mål. Ellers prøvde vi, men sleit.
Selv var jeg egentlig fornøyd med laguttaket, Tayls var tilbake som høyreback slik jeg ønsket, og syns han egentlig var en av få små antydninger til lyspunkt i dag. Er med å drive oss fremover etter den horrible starten, og viser fin innstilling. Og selvfølgelig svært uheldig med selvmålet sitt da. Ellers, Barton er variabel, men viser flere gode tegn, og syns han sammen med Owen er vår beste i dag.
Dette var en fæl dag, blant de fæleste vi kommer til å ha denne sesongen. Er bare å glemme å se frem til neste kamp mot Mackems.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 03. Nov. 2007, 18:45 »
Barton var rævva i dag igjen...men jeg er enig med deg ang. Owen...synes han virket skarp og på hugget i dag....

Det med Barton er at jeg synes han har fått starte kamper altfor tidlig!! Han er en veldig god spiller, men han har blitt kastet inn i laget før han har vist tegn på storhet...jeg er redd det ender med at vi til slutt får en barton blottet for selvtillit....for skal jeg være ærlig har han ikke vist noenting disse tre kampene han har spilt...

En Emre i form burde uten tvil vært foretrukket fremfor Barton...det samme gjelder Smith vs. Oba....Smith var en tragedie i dag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 03. Nov. 2007, 18:46 »
Barton spilte absolutt godkjent i dag. Jobber som få andre, spiller enkelt, men blir selvfølgelig påvirket av dårlig spill fra resten av laget.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 03. Nov. 2007, 18:49 »
Eg fikk ''heldigvis'' bare sett dei siste 65 minutta, og då sier egg lett at Barton var en av tre som fikk godkjent av meg i dag. Butt, Barton og Owen. Zog var også brukbar. Hvorfor sto ikke Given?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 03. Nov. 2007, 18:49 »
Jeg syns han var en av våre mest positive i dag. Det blir litt mange feilpasninger, men han forsøker to the bitter end, og leverer endel svært gode avleveringer, slutter aldri løpe. Jeg syns det ser ut som om han nærmer seg formen med stormskritt. Men selvsagt, jeg sa på forhånd at jeg ville ha både Barton og Emre fra start, men hadde ikke tro på at begge kom til å få starte. Jeg hadde rett der. Uten at jeg syns Butt skal ha så ekstremt mye kjeft heller, for han var på ingen måte fatal i dag. I dag syns jeg både Zog og Milner skuffer mest på midten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 03. Nov. 2007, 18:49 »
Barton spilte absolutt godkjent i dag. Jobber som få andre, spiller enkelt, men blir selvfølgelig påvirket av dårlig spill fra resten av laget.

Barton slår nesten ikke gode pasninger....virker ikke som han mestrer tempoet enda...

Sant det..Butt var ikke så ille i dag han heller...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 03. Nov. 2007, 18:49 »
Eg fikk ''heldigvis'' bare sett dei siste 65 minutta, og då sier egg lett at Barton var en av tre som fikk godkjent av meg i dag. Butt, Barton og Owen. Zog var også brukbar. Hvorfor sto ikke Given?
Given sliter med lysken igjen..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 03. Nov. 2007, 18:53 »
Given sliter med lysken igjen..

Helvette! Det blir vel som sist 1 måned da, og det er Liverpool-kamp om 2 uker, og da må vel Harper stå... *flashback*

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 03. Nov. 2007, 19:41 »
Butt fikk i dag sitt 5 gule og må stå over mot Sunderland. Betyr dette at vi får Geremi sentralt igjen, eller vil han satse på Barton - Emre?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 03. Nov. 2007, 19:48 »
Håper virkelig på Barton-Emre. Emre var kanon offensiv når han kom inn. Sykt god å føre ball!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 03. Nov. 2007, 19:56 »
Tror at både Emre og Geremi kommer inn igjen til neste kamp. Ser for meg at Zog eller Milner må ofre plassen sin nå, antakeligvis Milner.