20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)  (Lest 41666 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #210 på: 03. Nov. 2007, 17:44 »
Kjøpet av Alan Smith kan måle seg med kjøp som Bassedas, Maric, Marcelino og Viana.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #211 på: 03. Nov. 2007, 17:45 »
Dette minner meg mer og mer om 5-1-tapet for Birmingham i fjor...

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #212 på: 03. Nov. 2007, 17:45 »
Oppvisningen hittil i kampen kan ikke unnskyldes, det har vært grusomt! MEN det skremmer meg å se all dritt som blir skrevet om klubben her på forumet. Ja vi er sulteforet på pokaler og suksess, ja, det har vært veldig ustabilt de siste åra, men man blir ikke champions på EN sesong under ny manager, det tror jeg de fleste kan være enige om, med tanke på at vi ikke har ressursene til Chelsea. De som sier at klubben og Big Sam kan brenne, ja dere kan bare skamme dere! Det kaller man IKKE en ordentlig supporter. Vi er kanskje noe av de mest utålmodige fans en engelsk klubb har, men det må da være måte på! Howay The Lads!
Snakkes! BRENNE kan hele forsvaret. Tre mål! Våkne mann.. Supporter? ja ja, vi er jo her på forumet for at vi ikke elsker NUFC

Er det mulig å si noe sånn? om du føler det sånn? hvorfor ikke bare heie på de som ligger øverst da?? så slipper du å plages med nedgang og dårlig spill i perioder!! Vært stolt av laget hele tiden, IKKE bare når vi vinner!!

Nei nå holder jeg med Chealski, fornøyd? Tror du jeg virkelig holder med Newc når de bare vinner, da har jeg kastet bort MYE tid da

ja, du kaster bort masse tid på all den agresjonen, og du gjør det ikke noe bedre med å spy ut sånne kommentarer her i forumet hvor det er supportere

Aggresjon og skuffelse er to forskjellige ting, fint at du er fornøyd

hehe å si at noe skal brenne er vel ikke agresjon, men hat er det ikke? men bra du har kommet ned på et saklig nivå nå da.. =)
ancs and Scousers, go to H***!!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 03. Nov. 2007, 17:45 »
Det er sant Øystein. Mye er sagt i skuffelse og frustrasjon, og det er kun prestasjonene skaper dårlige innlegg fra meg. Sorry boys! Vi ordner neste kamp :)
Who else...... Alan Shearer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 03. Nov. 2007, 17:47 »
Ja, det er en kamp vi SKAL vinne, om så alle spillerne våre måtte spille med bind for øynene.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 03. Nov. 2007, 17:48 »
Dette må vel være en av de tristeste ettermiddagene på SJP på leeeeeenge....Ikke siden 2-6 kampen mot manu har det vært så sørgelig stemning og forferdelige prestasjoner....

Spillerne og ikke minst BigSam MÅ gå i seg selv etter denne kampen!!

Se hvor glissent det er på tribunen!!!! Trist, men forståelig!!

Nå har vi en STOR oppgave frem til neste lørdag!!!! Da er det en relativt viktig kamp mot mackems...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #216 på: 03. Nov. 2007, 17:48 »
Vi ordner nok saken mot Keane og resten av møkka;)
ancs and Scousers, go to H***!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 03. Nov. 2007, 17:48 »
Scorer vi like kjapt som Pompey gjorde i starten av kampen, får vi faktisk poeng her!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #218 på: 03. Nov. 2007, 17:50 »
Vi ordner nok saken mot Keane og resten av møkka;)

Vi er enige på det området. (jeg håper det brenner godt i sunderland) ;D
Who else...... Alan Shearer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 03. Nov. 2007, 17:51 »
La oss fikse litt på målforskjellen nå da!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 03. Nov. 2007, 17:52 »
Lurer på om Joakim koste seg på første St. James Park-besøk  ;D

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #221 på: 03. Nov. 2007, 17:54 »
Neste kamp SKAL vi vinne. Og vi MÅ vinne.

Og at folk er skuffa er naturlig og forstålig, men enkelte bør tenke sg om to - tre ganger før de poster innlegg på forumet slik at skuffelsen ikke ender med å se ut som man er en medgangssupporter som hater alt og alle med en gang ting går imot oss. Greit å kritisere også, men da får man i hvertfall kritisere saklig og ikke slenge ut bemerkninger om at spillere og klubben skal brenne. Slikt blir bare for dumt, selv om det kommer midt i en voldsom skuffelse.

Forhåpentligvis lærer Newcastle en del ting av en slik kamp som idag også, slik at vi slipper flere slike kamper på vår egen hjemmebane. Spillerne må lære og være skjerpet fra første sekund og så får de fortsette å jobbe knallhardt på treningsfeltet for å luke bort defansive tulle feil.
Og så får vi supporte kanskje lære at vi ikke er et topplag enda, og at både Sam, spillerne og klubben trenger tid før de for alvor kan kjempe i toppen. Ting tar tid og vi må gi Sam og gutta tid på å bygge stein for stein for å komme tilbake på det nivået Newcastle hører hjemme på.
« Siste redigering: 03. Nov. 2007, 17:56 av Øystein Solbjørg »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 03. Nov. 2007, 17:55 »
Det er forsvaret som er den store katastrofen. Som alltid.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 03. Nov. 2007, 17:57 »
Det jeg synes er oppsiktsvekkende er at vi ikke klarer å gå ut for å styre 2.omg. Vi klarer ikke legge press på Portsmouth og de spiller rundt med oss til tider. Vi er alt for svake i press på ballfører noe som fører til at de kan holde ballen i laget å få tiden til å gå.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #224 på: 03. Nov. 2007, 17:58 »
Herregud, det er så mange barnslige drittunger her inne.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."