20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)  (Lest 41659 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #150 på: 03. Nov. 2007, 16:53 »
forbanna kjøtthue big sam, benke martins er helt på trynet.  Og en annen ting , HVORFOR I HÆLVETE SPILLER NZOGBIA HELE 1 OMGANG PÅ HØYRE og MILNER PÅ VENSTRE; forbanna latterlig. brenn big sam brenn . tror han er smart med at de skal trekke inn osv . milner har vært helt på trynet ute på venstre
lt;3 Newcastle <3

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #151 på: 03. Nov. 2007, 16:55 »
Dette er det værste omgangen jeg har sett på veldig lenge. Dette bare duger ikke fra newcaslte utd. JÆVLA SIRKUS LAG

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 03. Nov. 2007, 16:56 »
vi var jo enda dårligere mot reading og derby, sier litt om hvor vi står. tipper vi havner rundt 10-12 plass.
lt;3 Newcastle <3

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #153 på: 03. Nov. 2007, 16:57 »
Jeg støtter Sam Allardyce fortsatt fullt ut. Vi er bedre nå enn det vi var i fjor. Klarer ikke Sam å gjøre oss til et stort lag igjen, hvem kan gjøre det da?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 03. Nov. 2007, 17:00 »
forbanna kjøtthue big sam, benke martins er helt på trynet.  Og en annen ting , HVORFOR I HÆLVETE SPILLER NZOGBIA HELE 1 OMGANG PÅ HØYRE og MILNER PÅ VENSTRE; forbanna latterlig. brenn big sam brenn . tror han er smart med at de skal trekke inn osv . milner har vært helt på trynet ute på venstre

Du er håpløs.

Hvorfor de spiller de sidene? Kanskje fordi de veksler på hvilken side de skal spille, det er vanlig at vinger gjør det.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #155 på: 03. Nov. 2007, 17:00 »
vi var jo enda dårligere mot reading og derby, sier litt om hvor vi står. tipper vi havner rundt 10-12 plass.

Dette er kanskje den mest ujevne newcastle laget jeg har sett på en stund. Og tippe hvor vi ender på tabbelen er like enkelt som å vinne i lotto per dags dato.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 03. Nov. 2007, 17:01 »
Sam kan tross alt ikke råde over hverken supermål fra motstanderen eller personlige feil som ved de to siste målene....Men det er kritikkverdig å vrake Emre og Martins som har vært formspillere i det siste..Isteden spiller vi med to spisser ute av form og en barton som ikke er i form etter skaden sin..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 03. Nov. 2007, 17:02 »
Jeg er enig med Sam i at Barton bør spille, synes han har gjort en god jobb i dag. Men at Martins ikke spiller er litt mer suspekt!

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #158 på: 03. Nov. 2007, 17:05 »
Oppvisningen hittil i kampen kan ikke unnskyldes, det har vært grusomt! MEN det skremmer meg å se all dritt som blir skrevet om klubben her på forumet. Ja vi er sulteforet på pokaler og suksess, ja, det har vært veldig ustabilt de siste åra, men man blir ikke champions på EN sesong under ny manager, det tror jeg de fleste kan være enige om, med tanke på at vi ikke har ressursene til Chelsea. De som sier at klubben og Big Sam kan brenne, ja dere kan bare skamme dere! Det kaller man IKKE en ordentlig supporter. Vi er kanskje noe av de mest utålmodige fans en engelsk klubb har, men det må da være måte på! Howay The Lads!
ancs and Scousers, go to H***!!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 03. Nov. 2007, 17:05 »
det er helt på trynet. han puttet mot city, så puttet han mot tottenham , og to for nigeria på 2uker. Hva har smith gjort til at han fortjener en plass på topp? er han i form, har han scoret noen mål ? nei fitte big sam. kan ikke benke martins fordi han ikke scoret i en kamp, hvor han ble bytta ut etter 55 minutter. hælvete ass.
lt;3 Newcastle <3

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 03. Nov. 2007, 17:07 »
det er helt på trynet. han puttet mot city, så puttet han mot tottenham , og to for nigeria på 2uker. Hva har smith gjort til at han fortjener en plass på topp? er han i form, har han scoret noen mål ? nei fitte big sam. kan ikke benke martins fordi han ikke scoret i en kamp, hvor han ble bytta ut etter 55 minutter. hælvete ass.

Akkurat det der kunne jeg ikke vært mer enig i!!!!! Som jeg sa før kampen...Oba er alltid offeret, blir byttet ut tidlig hver gang, hvis han ikke sitter på benken...Skandale!!!!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 03. Nov. 2007, 17:07 »
kesse, slutt å drit deg ut, nzogbia har jo vært strålende når han har spilt på venstre sida i årets kamper, og nå har han spilt en hel omgang på høyre. hva er vitsen med det? når han fungerer på venstre? forklar det eksperten.
lt;3 Newcastle <3

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #162 på: 03. Nov. 2007, 17:08 »
Skrekkelig åpning på denne kampen.
Denne førsteomgangen viser dessverre at laget sliter med de samme elendige feilene nå som under tidligere sesonger.
Det er utilgivelig å gjøre så store og grove forsvarstabber som gjøres her.
Har mistet helt sansen for Cacapa etter denne elendige kampen hans.
Han bør ikke sette sine føtter på en fotballbane med det første (eventuellt på reservelaget).
Jeg har hatt troen på Big Sam, men nå begynner jeg sannelig å tvile på at han er den rette for klubben.
Vi har enda ikke møtt et av de gode lagene i serien, med unntak av Tottenham, men de er ikke akkurat særlig gode for tiden.
Nå har vi tapt mot småheter som Derby (sikkert det eneste laget som gjør det i år!!!), Reading osv...

Newcastle vinner aldri når Harper står i mål og han bør fordufte fra klubben så raskt som overhode mulig.
Her må det hentes inn bedre spillere ettersom Given liker seg bedre på sykestua for tiden!

Owen syntes jeg bør selges. Slappere spiller skal vi lete lenge etter og det er nå vi kan få tilbake noen av pengene som er lagt ut for han. Snakk om feilinvestering.
En skadefri Martins er flere ganger bedre og bør prioriteres foran en Owen ute av form!!!!!

Det er dette vi er vant til: Elendig spill og tap, så det er jo ikke noe nytt at de driter seg loddrett ut....

SÅ: REDKNAPP TIL NEWCASTLE NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 03. Nov. 2007, 17:09 »
Hvorfor i helvette gjøres det ikke bytter???????????????????? Faen Sam...er du fornøyd ell????

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #164 på: 03. Nov. 2007, 17:10 »
Ja, hvorfor har det ikke vært noen store synbare endringer i løpet av pausen?  ??? ??? ???