20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)  (Lest 41770 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #30 på: 30. Okt. 2007, 11:12 »
Beye var til tider veldig skuffende ja. Men det er tydelig at han har potensiale til å klare seg bra i PL, det virker rett og slett som han er nervøs når han sender avgårde håpløse pasninger. Tror han vil komme seg når han får litt flere kamper i beina, men at han kan få hvile et par kamper nå tror jeg han bare kan ha godt av.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 30. Okt. 2007, 11:53 »
Ja - inn med Taylor og Rozehnal. Da mener jeg Taylor som back, og Rozehnal inn istedenfor Cacapa i midten. Cacapa spilte elendig mot Reading, og har godt av en kamp på benken. Misforstå meg rett - jeg er en stor tilhenger av Cacapa, men syns det er fair at Roz får sjansen nå.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 30. Okt. 2007, 13:14 »
Skjønnar fortsatt ikkje kvifor Rozenhal sit på benken, då han var ein av våre beste i seriestarten... Men trur det er viktig køyra eit fast stopparpar framover. Ein kamp kan ikkje endra det.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 30. Okt. 2007, 13:43 »
Fordi Rozenhal var fryktelig dårlig mot City. Derfor fikk Faye prøve seg mot Everton og Tottenham hvor han storspilte, han var vel også en av de "beste" mot Reading også.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 30. Okt. 2007, 16:18 »
Ja - inn med Taylor og Rozehnal. Da mener jeg Taylor som back, og Rozehnal inn istedenfor Cacapa i midten. Cacapa spilte elendig mot Reading, og har godt av en kamp på benken. Misforstå meg rett - jeg er en stor tilhenger av Cacapa, men syns det er fair at Roz får sjansen nå.
Hvis ikke jeg husker helt feil var Cacapa tilbake fra skade mot Tottenham (eller var det Everton), og spilte meget godt. Spiller så en dårlig kamp mot Reading og skal kastes på benken? Merkelig. Cacapa opptrer med ro og rutine, stresser aldri (bortsett fra mot Reading, tydeligvis) og gjør alltid sakene sine bra. Han er ikke verdens beste duellspiller, men han er ihvertfall ikke redd for å gå inn i dueller. Og vanligvis kommer han også seirende ut. Han scoret nettopp sitt første mål for klubben, og jeg er sikker på at det er mer der det kom ifra. Faye og Cacapa har gjort sakene sine bra i den korte tiden de har spilt sammen. En av dem bør spille seg ut av laget før det er Rozenhals tur igjen. Roz må i mellomtiden bare stå på og jobbe knallhardt. Taylor inn på høyrebacken kan jeg være med på, men det kan vente til Sunderland-kampen. Der trenger vi Taylor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #35 på: 30. Okt. 2007, 22:24 »
Given
Taylor-Faye-Cacapa-Enrique
Milner-Geremi-Barton-Zog
Owen-Smith

Martins, Viduka, Roz, Harper, Emre

Håper på følgende lag, jeg!
Håper virkelig du har en god begrunnelse for å benke Emre.

Okei, grunnen til at jeg satte Emre ut var fordi jeg ikke ser for meg at Geremi benkes. Selv vil jeg nok foretrukket Emre og Barton, men kan ikke helt se Geremi benkes.

Desverre helt enig med deg...Geremi benkes nok ikke....men kunne heller tenkt meg Martins og Viduka på topp eg.....

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 30. Okt. 2007, 22:27 »
geremi har vært elendig den siste måneden. døballene hans er dårlig og han er en snile framover. jeg fatter heller ikke at valget falt på han som kaptein. greit han har mye erfaring osv men . Kan ikke ha en kaptein som svekker laget.
lt;3 Newcastle <3

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 30. Okt. 2007, 23:04 »
Synes det er ein del for mykje kritikk mot Geremi her. Greit nok han har ikkje vært strålande, men ikkje så elendig som folk skal ha det til. Såg bl.a Tottenham-kampen frå tribuna og la merke til kor viktig han var med innsatsen og arbeidskapasiteten. Synes han bør foretrekkast på høgreback, Beye er etter mi meining kanskje vårt svakaste kort, sjølv om han ikkje har vore direkte dårleg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 30. Okt. 2007, 23:23 »
For å si det sånn. Smith f.eks har absolutt ingen dårligere innsats enn Geremi. Han trenger en tur på benken, punktum.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 30. Okt. 2007, 23:46 »
Jeg mener Beye er den som får gjennomgå kraftig her. Han blir kastet til ulvene etter kun 2-3 kamper fra start i en helt ny liga, ukjente jaktmarker! Jesus, la han nå få akklimatisere seg litt og bli kjent med tempoet og spillet i PL. Hva med Martins? Det tok sin tid før han begynte å venne seg til ligaen.

Man benker ikke en slik spiller som Beye er. Synes heller ikke han har spilt seg ut av høyrebacken på noen måte. Hva er alternativene, en enda treigere Geremi eller en Taylor ute av posisjon? Dere får mene hva dere vil, men Beye er mitt soleklare førstevalg og jeg er sikker på at han er Big Sams førstevalg også!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 31. Okt. 2007, 13:06 »
Jeg vil se dette laget mot pompey:

--------------------GIVEN-------------------------
----------------------------------------------------
TAYLOR-----ROZEHNAL-----FAYE----ENRIQUE
MILNER----BARTON-------EMRE-----N'ZOGBIA
---------------OWEN------MARTINS-------------

BENK: Harper, Geremi, Cacapa, Beye, Viduka

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 31. Okt. 2007, 13:19 »
Støtter det laget der Eivind! :) Men jeg vet, at det ikke kommer til å bli slik desverre. Geremi starter uansett, tror også Beye er å finne i startoppstillingen til Lørdag.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 31. Okt. 2007, 15:26 »
Hva i all verden har Cacapa gjort galt?
Jeg lurer bare på hva i all verden han har gjort galt ettersom han på død og liv skal sitte på benken, til tross for en meget god kamp mot Tottenham, og han var som sagt ikke den eneste som var dårlig mot Reading. Så hvorfor skal vi gjøre akkurat Cacapa til en syndebukk?

Jeg kan forstå at enkelte ønsker Taylor tilbake på laget. Jeg er også en av dem, men mot Pompey tror jeg det er veldig greit å ha en høyreback med offensive kvaliteter. Da er Beye eneste alternativ. Mot Sunderland kunne jeg tenkt meg Taylor på høyrebacken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 31. Okt. 2007, 16:23 »
Helt bak mål å vrake Cacapa og Beye, og jeg er selvfølgelig skråsikker på at Sam velger disse to fra start.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 31. Okt. 2007, 16:36 »
Cacapa har ikke gjort noe galt. Med det har vel ikke Rozenhal heller? Big Sam sier han fortsatt prøver seg frem for å finne den beste 11èren, og da bør han vel prøve Rozenhal og Faye også??