20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)  (Lest 41625 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« på: 28. Okt. 2007, 13:22 »
VS.

På tide å legge bort skuffelsen over tapet mot Reading å se frem i mot neste kamp. Blir en tøff batalje mot et sterkt Portsmouth-lag som i går spilte 0-0 hjemme mot West Ham etter å ha brent et straffespark 5min på overtid.

Vil se disse 11 fra start:

------------------------------Given------------------------------

Geremi-----------Cacapa----------Faye---------------Enrique

Milner---------------Butt-------------Emre------------N'Zogbia

------------------------Viduka------Martins----------------------

Benk; Harper, Rozehnal, Smith, Barton, Owen.
« Siste redigering: 28. Okt. 2007, 13:24 av danield »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 3/11 Newcastle - Portsmouth (C+ Sport 1 16.00)
« Svar #1 på: 28. Okt. 2007, 13:36 »
Nå vil jeg ikke se Butt noe mer - hele sesongen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 28. Okt. 2007, 13:42 »
Butt har spilt gode kamper på hjemmebane og jeg mener han bør starte der også mot Portsmouth. Når Barton er 100% fit skal selvfølgelig han inn.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 28. Okt. 2007, 13:42 »

Fordi han spilte dårlig i går som resten av laget?? Butt har vært veldig viktig for oss i våre to siste hjemmekamper!!

Forøvrig håper jeg på en del fornadringer til lørdag..

Håper på disse:

Given

Taylor - Faye - Cacaoa - Enrique

Milner - Butt - Emre - Zog

Viduka -- Martins

Benk: Harper, Rozy, Barton, Owen, Geremi
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 28. Okt. 2007, 15:10 »
For guds skyd, ikke Butt.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

BallaJazz

• Gjest
« Svar #5 på: 28. Okt. 2007, 15:12 »
Vet ikke hva jeg skal tro om denne kampen egentlig.Det blir tøft .Ingen tvil om det !.Men på tide vi får 3 poeng nå ..Men jeg håper Zoggie og Milner starter kampen hvertifall for vi trenger noen med litt fart og ving typer til å slå in inlegg fra kanta.Jeg ser heller Barton enn Butt på midtbanen der

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 28. Okt. 2007, 15:27 »
Jeg blir rett og slett sjokka over enkelte her. Butt spilte en flott kamp mot Spurs og ble MoM. Mot Everton var han også meget god. Men så fort han, og resten av laget, gjør en dårlig kamp skal han ut av laget. Håpløs innstilling.

Noreng

• Gjest
« Svar #7 på: 28. Okt. 2007, 15:29 »
-------Given-------------
Beye-Faye-Capaca-Enrique
-----Emre-Smith-Barton----
Milner----Viduka---N`Zogbia

Så har vi Martins som superjoker!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 28. Okt. 2007, 15:33 »
Både Martins og Owen på benken? Kommer aldri til å skje..

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 28. Okt. 2007, 15:34 »
Har ment i lang tid at Butt ikke skal starte for Newcastle. Han er ikke god nok.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 28. Okt. 2007, 15:37 »
Helt enig!
Vi har så mye bedre spillere å bruke på den sentrale midtbanen nå, med mange muligheter og kombinasjoner. Synes heller ikke Butt har vist noe de årene han har vært her som gir grunn til at han forsvarer en plass i vår første-ellver, eller ny kontrakt for den saks skyld. Vi trenger folk på midtbanen som kan kontrollere en ball, det er ikke Butt særlig god til. At han også var treg og er blitt enda treger på sine eldre dager gjør det ikke enklere for han.

Skal Big Sam spiller med 4 på midtbanen vil jeg at den skal se slik ut:
N`Zogbia - Emre - Barton - Milner

Skal han spille med 3 på midtbanen synes jeg det er flere gode alternativer, f.eks:
Emre - Geremi - Barton
eller:
Emre - Smith  - Barton

Må jo heller ikke glemme at Faye kan brukes som den defensive spilleren når vi benytter 3 på midtbanen. Kan jo også putte N`Zogbia inn i en indreløper rolle, synes han har fungert bra der før. Det gir jo også en ekstra plass på vingen som Martins eller Owen kan bekle. Høreving/høyrespiss er jo Milner det eneste gode alternativet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 28. Okt. 2007, 16:02 »
Har ment i lang tid at Butt ikke skal starte for Newcastle. Han er ikke god nok.
Nei, det hadde jo selvfølgelig vært bedre med Pattison foran Butt når både Emre og Barton var uaktuelle, forøverig er ikke noen av de to i toppform ennå heller bare for å ha det sagt.

Sitat fra: danield
Jeg blir rett og slett sjokka over enkelte her. Butt spilte en flott kamp mot Spurs og ble MoM. Mot Everton var han også meget god. Men så fort han, og resten av laget, gjør en dårlig kamp skal han ut av laget. Håpløs innstilling.

Enig, tror det fortsatt er mange som ikke har klart å komme over at Butt VAR MænJu spiller og blitt komfortable med at han nå spiller for Newcastle.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 28. Okt. 2007, 16:56 »

Skal Big Sam spiller med 4 på midtbanen vil jeg at den skal se slik ut:
N`Zogbia - Emre - Barton - Milner

Skal han spille med 3 på midtbanen synes jeg det er flere gode alternativer, f.eks:
Emre - Geremi - Barton
eller:
Emre - Smith  - Barton

Må jo heller ikke glemme at Faye kan brukes som den defensive spilleren når vi benytter 3 på midtbanen. Kan jo også putte N`Zogbia inn i en indreløper rolle, synes han har fungert bra der før. Det gir jo også en ekstra plass på vingen som Martins eller Owen kan bekle. Høreving/høyrespiss er jo Milner det eneste gode alternativet.

Spiller vi med Zog - Emre - Barton - Milner, så får vi store problemer med å utnytte spisskompetansen til våre to sentrale midtbanespillere. Barton er ikke noe anker. Han er en spiller som løper mye uten ball, og som har god kontroll med ball. Emre er en playmaker, som også løper mye uten ball. Han liker å avansere fremover med ball. Og det er vel og bra, men hvem skal da holde igjen, når både Milner, Barton og Zog løper fremover for å komme i posisjon og være spillbare? Dessverre må vi bare innse det, vi må ha et defensivt anker på midtbanen, uansett om vi spiller med tre eller fire midtbanespillere.
Smith er ikke noe anker. Han er altfor god offensivt til det. Dessuten har han altfor dårlige ballferdigheter. Den sentrale midtbanespilleren i 4-3-3 bør helst kunne fordele ballen sånn noenlunde. Geremi passer veldig godt i så tilfelle. Faye er et godt alternativ.

Når det gjelder Butt, så synes jeg han har vært varierende i kvalitet denne sesongen. Var veldig god mot Tottenham, og etter sigende ikke veldig mye dårligere mot Everton. Men mot Man City var han elendig igjen. For hver gode kamp han spiller, kan han ikke spille to dårlige. Jeg kan godt gå med på å flytte Geremi inn sentralt igjen, så får Butt heller komme tilbake når han kan prestere stabilt i flere kamper på rad.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 28. Okt. 2007, 18:05 »
Given
Taylor-Faye-Cacapa-Enrique
Milner-Geremi-Barton-Zog
Owen-Smith

Martins, Viduka, Roz, Harper, Emre

Håper på følgende lag, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 28. Okt. 2007, 19:40 »
Vil si jeg er veldig uenig med deg Joakim!!
Jeg ser ikke helt problemet med å spille slik vi avsluttet kampen mot Reading, og det var med akkurat en midtbane bestående av N`Zogbia - Emre - Barton - Milner. Da klarte vi ihvertfall å holde ballen litt i laget og vingene gjorde god plass ved å gå bredt og være offensive. Jeg ser heller ikke det store problemet ditt med at vi ikke får utnyttet spisskompetansene til spillerne ved en slik lagoppstilling. Emre er god teknisk, god til å fordele baller å sette igang spillet, Barton har fremragende pasninger og et susende langskudd. Milner og Zoggie er særdeles gode vinger som løper utrettelig og gjør en god jobb både offensivt og defensivt. Gode til å komme til innlegg er de også.
Jeg ser bare ikke poenget med at vi absolutt må ha en defensiv midtbaneanker som er blottet for offensive ferdigheter ???

At Smith heller ikke kan spille defensiv midtbane er for meg en gåte av en påstand! Han hadde sin desidert beste kamp for Manure i nettop den posisjonen, da han kjempet og vant hver bidige duell mot Lampard og Makelele. Spesielt Lampard ble jo nærmest overkjørt i den kampen!
En slik spiller som Smith, en som gir 110% i hver kamp, i hver duell og som spiller med hjerte utenpå drakta, er ypperlig som ett defensivt anker. Han er heller ikke svak teknisk og hurtighet har han masse av til å bekle en slik posisjon. Jeg mener derfor han er milevis bedre enn Butt!