20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Official NUFC membership  (Lest 4288 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Official NUFC membership
« på: 26. Okt. 2007, 22:50 »
Newcastle United FC har i dag "opprettet" et offisielt medlemskap som vil gi tilgang på billetter før de går på GS, du vil få en medlemspakke og et medlemsblad som kommer ut 4 ganger i året..Pakken koster 25 pund for oss som bor i Norge..

Dette vil være et MUST for oss nordmenn som skal bestille billetter online...GS vil også bli flyttet enda nærmere kampdatoen som følge av dette medlemskapet..

Synes tilbudet er en positiv greie, moro å få tilsendt "stuff" direkte i posten fra SJP...dessuten(som sagt) vil jeg trenge det når jeg skal kjøpe billetter..

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/MembersClubDetail/0,,10278~1031860,00.html

Hva synes folket? Selvsagt er motivet å tjene en ekstra slant med penger, men det bidrar jo også til at Newcastle fans får først tak i billetter(regner med at ikke mange andre enn nufc fans gidder å bli medlemmer i klubben)....Blir nok til at jeg "signer" meg opp i løpet av helga.. ;)

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Official NUFC membership
« Svar #1 på: 27. Okt. 2007, 03:24 »
Kult tiltak :)

Jeg kommer uten tvil til å melde meg inn her den 12.november! (Lønning ;) )
Ikke at jeg kommer til å kjøpe så utrolig mange billetter, men kjekt å ha muligheten når man skal over :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27. Okt. 2007, 09:50 »
Jepps, da melder jeg meg inn. Fin ide, å greit å kunne sponse klubben litt selv også. Billetter blir det nok en del av etterhvert som økonomien blir litt mere stabil.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19. Nov. 2007, 21:12 »
Newcastle United FC har i dag "opprettet" et offisielt medlemskap som vil gi tilgang på billetter før de går på GS, du vil få en medlemspakke og et medlemsblad som kommer ut 4 ganger i året..Pakken koster 25 pund for oss som bor i Norge..

Hvordan får du det til £25 når jeg som bor i England betalte £30?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 19. Nov. 2007, 21:15 »

Hvordan får du det til £25 når jeg som bor i England betalte £30?

De har endret prisen siden jeg laget dette emnet(vil jeg tro)....jeg har heller ikke fått tak medlemskapet, da jeg forsøkte å melde meg inn(på internett) sto det at jeg måtte ringe eller gå på SJP og ordne det...

Jeg ser nå at de foretar en "re-launch" 1.des.....så det er tydelig at de har endret noen få ting..
« Siste redigering: 19. Nov. 2007, 21:18 av kø1 »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. Nov. 2007, 21:38 »
Jeg var innom box Office i dag og skulle melde meg inn og dama bak disken sa jeg måtte gjøre det på nett. Uansett hvor mye jeg argumenterte med at det ikke var mulig så hun ville ikke gjøre det der. Jeg dro hjem, forsøkte via nett og ringte så inn og fikk, etter mye snakk, meldt meg inn. Så nå har jeg tilgang til billetter litt tidligere enn før.

Er det bekreftet at dette er tilgjengelig for dere i Norge. Andre klubber (som f.eks l'pool) har bare slikt tilgjengelig for de engelsk adresse siden alt her borte (meldemsskap, bestille bredbånd, telefonosv.) krever en kopi av en regning som bekreftelse på adresse og en kopi av et ID-kort (for å unngå benefit fraud som er STORT i England)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19. Nov. 2007, 21:52 »
Når jeg laget dette emne husker jeg at det sto en pris for UK og en pris for "overseas".....men nå har de altså foretatt en re-launch, så nå aner jeg ikke....

Veldig synd for oss som bor i Norge(hvis det er kun for folk som bor i UK), for jeg vil tro at flere kamper vil bli utsolgt før de går på GS..

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19. Nov. 2007, 22:20 »
Får vente til 1.des å se hvilke vilkår som kommer. Jeg forsøkte å få LFC fancard i Norge forrige sesong men fikk ikke pga at jeg ikke bodde i UK. Svigerfar og-bror skulle melde seg inn hos Arsenal men fikk ikke av samme grunn.

Synd dersom det blir slik men jeg tror fortsatt det kommer til å være billetter igjen på GS selv om utvalget kan bli noe dårligere.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 19. Nov. 2007, 23:00 »
Er ikke dette det samme som ONE-United medlemsskapet til ManU? Det er ihvertfall ikke noe problem å få i Norge..

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 19. Nov. 2007, 23:15 »
Aner ikke. Involverer meg ikke med Scum selv om kona er Scum-fan. Får vente til 1.des å se

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 19. Nov. 2007, 23:19 »
Jeg forsøkte å få LFC fancard i Norge forrige sesong men fikk ikke pga at jeg ikke bodde i UK.
Er du Liverpool supporter, eller står betegnelsen for noe annet?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. Nov. 2007, 00:11 »
LFC er Liverpool FC, ja.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #12 på: 20. Nov. 2007, 09:36 »
Vel, jeg er medlem og har mottatt medlemskortet. Jenteungen har jeg betalt medlemsskap i junior magpies i 4 sesonger nå uten problemer. Jeg har normalt skrevet ut skjemaet fra nett, fylt det ut, scannet det og sendt via mail. Har gått strålende hvert år. Var litt problemer m mitt medlemsskap, men etter å ha sendt purre mail og Skjemaet på nytt gikk det bra.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20. Nov. 2007, 10:36 »
Kan du lage en link til det skjemaet Ulf? Eller måtte du kontakte St.James for å få skjemaet på mail...? Jeg har ikke funnet noe skjema på internett skjønner du.. ;)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 20. Nov. 2007, 10:51 »
Ring Box office så sender de deg skjema. Fant heller ikke skjemaet på nett.