20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]  (Lest 33940 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #105 på: 27. Okt. 2007, 16:49 »
Hva Skjer c+ klikka
Who else...... Alan Shearer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #106 på: 27. Okt. 2007, 16:50 »
Nå må vi faen meg ikke rote det bort i slutt minuttene!!!
Det er en omgang igjen, lillegutt.

Haha  :P

Ser ikke på kampen dessverre (har ikke canal +), men utifra det jeg leser på vg-live, så er dette en jevnspilt kamp, der Owen har sløst en del.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 27. Okt. 2007, 16:50 »
Dårlig de 7 siste minuttene! Men har fortsatt trua. Det her er en av de vanskeligste kampene mot de "medium" gode laga, borte mot Reading er aldri lett.

Forsvaret roter det til en del, men satser på en bedre 2 omgang!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 27. Okt. 2007, 16:52 »
VG-nett har gjort det igjen:

Sitat
Når skal Leroy Lita klare å score på St. James Park? Nå blir han helt frispilt inne i feltet av Hunt, men i stedet for å skyte fra 8-9 meter tar han med seg ballen over på venstrefoten. Given bykser ut og gjør målet mindre. Lita smeller lærkula opp på tribunen.

Sitat
Nestenflause i hjemmelagets forsvar! Cacapa skal slå ballen hjem mot Given, som er på vei ut av målet for å få bedre vinkel. Forsvareren spiller ballen forbi, men svakt nok til at keeperen klarer å løpe ballen opp.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #109 på: 27. Okt. 2007, 16:53 »
Nå må vi faen meg ikke rote det bort i slutt minuttene!!!
Det er en omgang igjen, lillegutt.

slutt minuttene av omgangen da, slemmegutt.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 27. Okt. 2007, 16:53 »
Takk Kesse
Jeg mistet de to siste min. hva tror dere? skummelt!
Who else...... Alan Shearer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 27. Okt. 2007, 16:53 »
Sitat
Lita får nok en mulighet til å sende gjestene i føringen. Er sterk med Cacapa i ryggen, får snudd seg, og skyter fra litt spiss vinkel i en presset situasjon. Keeper redder greit.

To cornere på rad for hjemmelaget, den siste blir slått direkte ut mot Emre i returrommet. Stephen Hunt er våken, rygger utover, og header unna like før tyrkeren skal fyre løs på volley.

Tror han oppdateringstypen har misforstått at Reading spiller hjemme på Madejski Stadium.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #112 på: 27. Okt. 2007, 16:53 »
Det er en tam å dårlig forestilling i første omgang .Bare allt det vi har "skapt" sier jo litt om hvor tamme vi har vært!.Det virker som det ikke er noe plan i det offansive spillet?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 27. Okt. 2007, 16:53 »
Skjønner ikkje koffor vi alltid skal slå desse lange ballane. Trur nok det også har en del med mangel på rom i midtbaneleddet, lange baller på Owen og Martins er ikkje det mest effektive.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #114 på: 27. Okt. 2007, 16:56 »
Så det jeg også! Typisk VG Nett.

0-0 til pause er greit det, tipper vi kjører på i 2.omgang og vinner kampen til slutt.
Barton holder nok ikke hele kampen så da kjører vi N`Zogbia inn på venstre kanten og flytter Emre inn i midten.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 27. Okt. 2007, 16:56 »
dritt dårlig kamp fra newcastle så langt. skulle hatt straffe, men det ble det ikke.

hva faen er det med ut med butt og geremi som er helt ræva. butt står og ser på når han får en pasning, det går ikke med det tempoet i pl. Barton har jobba bra :)
lt;3 Newcastle <3

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #116 på: 27. Okt. 2007, 17:01 »
Virker ikke særlig imponerende dette her, som forventet. Bare vi vinner er det bra.
Mænju leder 2-1 over Boro, og Chelsea 2-0 over city, så viktig med 3punkte heute. Tar vi hvertfall litt inn på city om ikke annet. Hva med Zog eller Milner inn snart?
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 27. Okt. 2007, 17:01 »
Barton har jobbet bra, men man ser at det er lenge siden han har spilt. Tror han kommer seg VELDIG etter 3-4 kamper! Jeg tipper vi kommer mye sterkere i 2omgang. Smith tar nok plassen til Owen eller Martins slik at vi får litt mer luftstyrke på topp.. Reading ligger veldig komptakt bakover, så er ikke lett å bryte de ned, er nok derfor vi slår mye langt.

Vi holder jo 0 selv også, det er det viktigste!

Howay the lads!!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #118 på: 27. Okt. 2007, 17:09 »
Owen virker tam om dagen, så skal vi gjøre et bytte på topp bør det være Owen som må ut for Smith. Men så er det dukk opp egenskapene til Owen da som gjør at man aldri kan avskrive han. Tipper uansett Sam fortsetter med samme mannskap i 10-15 min til før han eventuellt gjør noen grep på topp.

Milner og Zog bør også inn hvis 0-0 står seg. Jeg ser ikke kampen så er vanskelig å si noe om hvem de bør byttes med, men Barton holder ikke 90 min og viker nok for en av de i løpet av 2.omgang.

Håper uansett vi går ut og kjører på fra start nå i 2.omgang. Denne kampen skal vinnes!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 27. Okt. 2007, 17:10 »
Så det jeg også! Typisk VG Nett.

De har visst rettet opp feilen(e) nå.