20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]  (Lest 33853 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

skogen9

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #60 på: 26. Okt. 2007, 18:46 »
er det noen som vet om noen fotballpuber i østfold som viser kampen på lørdag? Jeg er i østfold i helga og trenger sårt ett sted å se kampen!!!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 26. Okt. 2007, 21:02 »
-Given-
-Beye-Faye-Cacapa-Enrique-
-Geremi-Emre-Barton-N`Zogbia-
-Owen-Martins-

Jeg er ganske sikker på at Butt starter dog.

Og Butt fortjener også å starte denne kampen, mulig jeg er litt fordumsfull nå, men jeg antar nesten at du ikke er enig Fredrik? ;)
Men som sagt: Butt gjorde en strålende kamp mot Tottenham, og det skal faktisk belønnes, i tillegg er det vel riktig som Asbjørn antydet tidligere i tråden at Big Sam ikke har for vane å endre på ett vinnerlag.

Personlig er jeg mest opptatt av forsvaret. I utgangspunktet hadde jeg ikke trodd at Faye og Caçapa skuklle bli førstevalgene i midten, men pr idag så er de faktisk det. I tillegg var Enrique strålende mot Tottenham, og nå når vi endelig har funnet en ung talentfull venstreback som Enrique skal han rendyrkes og prioriteres. Med tid og stunder kan vi kanskje ha Englands beste venstreback i Enrique. Beye var kanskje den svakeste i forsvaret på Mandag, men da hovedsaklig fordi de 3 andre var blant våre beste, og Beye var ikke spesielt dårlig, i tillegg er han også fortsatt i en prosess hor han vender seg til Premier Leauge. Med andre ord: forsvaret skal IKKE forandres i morgen.

Midtbanen er jeg litt i tvil om. Butt og Emre fortjener begge å starte, og det samme kan faktisk sies om Geremi, Milner og N'Zogbia. Legg også til det faktum at Barton nærmer seg å komme tilbake til formen og da har vi snart 6 spillere til 4 plasser (forutsatt at vi spiller 4-4-2), og det er før Duff kommer inn i bildet igjen. Da skjønner de fleste at vi snakker om et luksusproblem Ett luksusproblem vi faktisk ser antydninger til allerede i morgen. På topp kan vi godt fortsette med Oba og Owen for meg. Owen skal prioriteres, og Oba har virkelig gjort seg fortjent til å starte.

Poenget er uansett at årets Newcastle lag senest på Mandag beviste at de er gode nok til å hamle opp med mange i årets Premier League, og Reading er ett av de mange lagene, selv på Madejski Stadium hvis vi skal være litt kravstore. Dog "hvisket" jeg noe (skrev det med liten skrift) i den forrige posten min her, og jeg har det fortsatt i bakhodet.

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #62 på: 26. Okt. 2007, 21:59 »
Forskjellen på oss og de fire topplagene er at de fire "store" slår lag som Reading. Vi må ha denne seieren imorgen for å ha håp om Europa.
Reading er langt ifra det samme som ifjor, men er vanligvis brukbare hjemme. De har også en fantastisk manager i Steve Coppell, men denne i denne kampen må Big Sam vise at han har tæl og satse offensivt. Vi må spille som vi gjør hjemme på St. James'. Spiller vi som mot Spurs blir dette 3 poeng og klatring på tabell.

Shay
Habib      Abdoulaye      Claudio      Josè

James     Belözoglu       Nicky         Charles

Obafemi         Michael

Bench:   Steve, Steven, Geremi, Joey(klarer ikke 90 min enda) og Mark

Tviler på at Sam vraker Geremi, men jeg er lysten på å se ett såpass offensivt lag som forslaget mitt...

Howay the lads!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 27. Okt. 2007, 00:56 »
Jeg tipper vi starter slik:

Given
Beye Cacapa Faye Enrique
Geremi Butt Barton Emre
        Smith Martins

Benk: Harper, Roz, Milner, Zog, Owen

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #64 på: 27. Okt. 2007, 01:34 »

Given
Beye Cacapa Faye Enrique
Geremi Butt Barton Emre
        Smith Martins

Jeg tviler på at vi får se dette laget. Har meget liten tro på at Big Sam vraker Owen til fordel for en Smith som er 4-valg på topp.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 27. Okt. 2007, 01:47 »
Har bare en følelse. Owen var ikke spesielt god mot Tottenham, og hvis han bruker Smith kan han legge om til 4-5-1 underveis i kampen hvis det er ønskelig...

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #66 på: 27. Okt. 2007, 03:18 »
Digg. Da reiser jeg til Trondheim, for å overvære RBK - Lyn.

Vi møtes på THREE LIONS!

Da får du hilse de søte damene i Bastionen. Jeg må prøve stream, da de ikke viser noe kl 15 engelsk tid, kjipe saker.

Regner med samme lag som sist, som i og for seg er helt greit. Så lenge pasningskvaliteten og innsatsen er på plass bør dette være overkommelig. Trenger poengene og for komme oss over "bakleksa" av tetgruppen.
Og Skogen; Østfold er relativt stort, så kommer litt an på hvor du er det. Vil regne med at de fleste byene der har div. steder den vises på, er du derimot langt huti heita er det vel værre.

Lykke til folkens, la oss håpe årets første borteseier kommer imorgen, er faen meg på tide!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #67 på: 27. Okt. 2007, 11:57 »
Vi vinner borte i dag..... 8) Og bare så det er sagt så står vi med 4-1-0 hjemme og 1-1-2 borte.... og ikke slik det står på framsiden av newutd.no: På hjemmebane har Newcastle vunnet de 4 siste kampene, mens man står bokført med kun en uavgjort og resten tap på like mange bortekamper. Dette er ikke for å klage men for å hjelpe dere 8) vi har kun spilt fiore bortekamper og vant jo borte mot Bolton...Kampen i dag borte mot Reading blir vår 5 bortekamp....Howay The Lads 8)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 27. Okt. 2007, 13:40 »
Vi vinner borte i dag..... 8) Og bare så det er sagt så står vi med 4-1-0 hjemme og 1-1-2 borte.... og ikke slik det står på framsiden av newutd.no: På hjemmebane har Newcastle vunnet de 4 siste kampene, mens man står bokført med kun en uavgjort og resten tap på like mange bortekamper. Dette er ikke for å klage men for å hjelpe dere 8) vi har kun spilt fiore bortekamper og vant jo borte mot Bolton...Kampen i dag borte mot Reading blir vår 5 bortekamp....Howay The Lads 8)

De 4 siste borte er mot Man. City, Arsenal (Carling Cup), Derby og M'boro. Her ble det uavgjort mot 'boro mens de ble tap i de 3 andre så jeg ser ikke helt at det er så veldig galt. ;)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 27. Okt. 2007, 14:00 »
ikke minn oss på derby kampen da :P faen meg den største dritt kampen jeg har sett. tenk om vi bare hadde vinni den enkleste kampen av de vi har hatt, ja da hadde vi liggi veldig godt an.

Har stor tro på seier i dag :) Martins bør starte , han virker i god form!
lt;3 Newcastle <3

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 27. Okt. 2007, 14:05 »
noen som vet når lagoppstllingen kommer? og hvor den pleier å komme først?
Andreas Martins

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 27. Okt. 2007, 14:45 »
Tipper den kommer på radioen om ca et kvarter :)

King

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #72 på: 27. Okt. 2007, 14:58 »

Given
Beye Cacapa Faye Enrique
Geremi Butt Barton Emre
        Smith Martins

Starte neppe uten noen klar ving

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 27. Okt. 2007, 15:18 »
Given
Beye
Faye
Cacapa
Enrique
Geremi
Barton
Butt
Emre
Martins
Owen
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 27. Okt. 2007, 15:19 »

Given
Beye Cacapa Faye Enrique
Geremi Butt Barton Emre
        Smith Martins

Starte neppe uten noen klar ving

Det var veldig nære da, eneste forskjellen var at Owen starter i stedet for Smith... Da blir det Bartondrakta på pub i dag og ikke Smith...