20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]  (Lest 33981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #15 på: 23. Okt. 2007, 21:32 »
Barton kan godt starte på benken en kamp til. Vanskelig å si hvem Sam benker nå. Håper å se Butt-Emre sentralt igjen, men benkes Milner igjen? Og kateinen vår blir vel heller ikke benket?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 23. Okt. 2007, 21:33 »
Jeg syns absolutt Geremi bør benkes. Han eier ikke evnen til å sette fart fremover, og er ihvertfall udugelig som ving!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 23. Okt. 2007, 21:44 »
Jeg syns absolutt Geremi bør benkes. Han eier ikke evnen til å sette fart fremover, og er ihvertfall udugelig som ving!
Enig med deg i det, men spørs om Sam ser det på samme måte. Tror nok Geremi har en invirkning på dette laget som vi ikke ser, men som sam tydeligvis har sett. Jeg tviler sterkt på at han benkes.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #18 på: 23. Okt. 2007, 21:47 »
Barton må ikke spille. Han spilte ikke spesielt bra mot Spurs, og trenger nok tid til å komme tilbake i form. Ikke noe hastverk med han med det første.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 23. Okt. 2007, 22:59 »
Hmm. Vanskelig. Milner kom inn og var meget god, Butt var jo alldeles strålende, selv syns jeg Geremi også hevet seg denne kampen, og jeg tror han har en fin innvirkning på de andre gutta. Barton trenger rett og slett kamper for å nå toppnivået. Det kan være en mulighet å benke Beye og sett Geremi bak som back?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #20 på: 23. Okt. 2007, 23:09 »
Syns ikke vi kan sette ut Butt etter knallkampen mot spurs. Emre må spille, men det må Barton og. Faen for et luxusproblem!
Enig i at Butt må få spille, iallefall etter den meget gode prestasjonen han hadde i Tottenham kampen. Men er ikke enig i at Både Emre å Barton skal starte.Mener Emre skal starte denne kampen, slik som mot Tottenham. Han var sliten allerede eter 60 min, da Bartom kom inn. Mener vi skal gjøre det samme i denne kampen. Blir for dumt å bytte 2 sentrale midtbanespillere?? Da har vi ikke allverdens kort å spille på resten av kampen.. Allardyce gjorde en geni strek da han så Emre var sliten å vi fikk for store strekk i lagdelene. Han byttet inn Barton, å vips vi kom mere inn i kampen..
Mener det samme bør skje igjen.. Vi må matche dem forsiktig, ikke flere tilbakefall..Vi trenger ikke det i den viktige perioden vi går inn i nå.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #21 på: 23. Okt. 2007, 23:19 »
Barton må ikke spille. Han spilte ikke spesielt bra mot Spurs, og trenger nok tid til å komme tilbake i form. Ikke noe hastverk med han med det første.
Er du klar over ar Barton hadde et noen meget avgjørende taklinger i den kampen?? Vist ikke han hadde hatt de, hadde Tottenham fått store målsjanser..
Å på toppen av det hele?? Det var Barton som vant ballen på midtbanen, fikk den ut på venstresiden.Der la Enrique inn, å hva skjedde så?? Jo Milner scoret.. Barton spilte bra, til å ha vært vekke så lenge.Å det var han som stod bak det 3 målet vårt..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 24. Okt. 2007, 00:38 »
D blir nok samme 11er som mot Spurs om d ikke blir noen skader på trening...vanskeligere å tippe på benken nå som Smith er tilbake også..han storspilte jo de 2 siste kampene för han var avstengt..Er Viduka tilbake også?Isåfall blir d enda vanskeligere...Men men..For noen luksusproblem vi har om dagen :D ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 24. Okt. 2007, 00:41 »
Det er faktisk helt sykt, kan i grunn ikke huske sist jeg ville hatt store problemer med å avgjøre så mange av spillerne jeg ville hatt på laget og også på benken.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 24. Okt. 2007, 00:48 »
Mistenker at Sam vil ha Smith inn igjen på laget(isteden for Emre), muligens Viduka også......Siden det er en bortekamp, hvor vi kanskje kan ligge å kontre er Martins/owen perfekt, så kan Viduka heller sikte seg inn mot Pompey kampen...

For min del håper jeg egentlig de samme 11 starter...Selv om Milner puttet i går spilte han ingen kjempekamp, så han kan få lov til å være "super-sub" til helgen også...Forsvaret ser jeg overhodet ingen grunn til å endre på, med mindre noen blir skadet da....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 24. Okt. 2007, 08:31 »
Ja vi har eit luksusproblem, MEN Butt e jo vertfall den som eg er mest sikker på skal starta!!! Han er bankers! Er jo på trynet bytta han ut med Barton!?!

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 24. Okt. 2007, 11:07 »
Godt å ha så mange spillere tilgjengelig for Big Sam å velge mellom.... 8) Tipper vi vinner 2-1 8)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 24. Okt. 2007, 11:13 »
han kan ikke benke martins hvertfall det er helt sikkert.
lt;3 Newcastle <3

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #28 på: 24. Okt. 2007, 11:16 »
Egentlig litt kjipt å må sette så  mange gode spillere på benken, men det er det "problem" jeg tar any day for å si det sånn.
Vi har fått en grei stall nå, og er på langt nær like utsatt for skader som de siste årene.

Ellers er dette en viktig kamp. Viktig i den måten at det er en bortekamp som er øremerket "bør vinnes". Takler vi det? Selv etter en god hjemmekamp mot Spurs? Det er nå vi må vise at vi har noe i toppen å gjøre, vi skal slå dette Reading-laget, selv om det er på bortebane.

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 24. Okt. 2007, 15:35 »
Butt kan gjerne bli benka. Han var for passiv en del ganger, spesielt i første ongang, som førte til at Spurs fikk ballen i gode posisjoner på vår banehalvdel. Sett Geremi inn sentralt sammen med Emre, og bruk Milner på høyre ving. Allardyce har vist tidligere i sesongen at Owen/Viduka blir prioritert foran Martins, noe jeg mener er totalt feil. Hvis noen skal settes ut er det Owen. Men tror desverre at han satser på Viduka/Owen igjen mot Reading. Forsvarsfireren bør være lik den vi spilte med mot Spurs. Forsvaret vårt kommer til å bli knallbra dersom de 4 får spilt sammen over en lengre periode. Vi skal i utgangspunktet være bedre enn Reading, men med tanke på at det er mye nytt i Newcastle om dagen, er jeg fornøyd både med ett og trepoeng.