20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]  (Lest 33930 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #165 på: 27. Okt. 2007, 18:18 »
Dårlig kamp av både spillere og manager i dag.....

Vi spiller dritt-fotball og det er fullstendig planløst!! Få skiller seg ut positivt i dag...eneste lyspunktet slik jeg ser det er Emre..flere spillere er katastrofalt dårlige i dag og da tenker jeg først og fremst på Geremi og Beye, men også Owen og Butt var langt under pari..Barton var også dårlig, men at han spiller før han er i form er Sam's ansvar..

Børs

Given - 6 - Ikke mye å gjøre. Er sikker da det trengs. Sjanseløs på målene.

Beye - 3 - Elendig kamp. Makter ikke å gjøre noe offensivt og er langt under pari defensivt. Skal ha hele skylda for 2-1 målet mens han er sterkt delaktig i 1-0 også
Faye - 6 - Bestemann bak. Vinner mye i lufta, men samarbeider dårlig med Cacapa i dag.
Cacapa - 6 - Ikke på sitt beste, men gjør en ok kamp. Sliter med med samarbeidet.
Enrique - 6 - Mye smårusk fører til at inntrykket blir dårlig, men har noen fine bidrag offensivt.

Geremi - 2 - Katastrofe match fra kapteinen. Han gjør omtrent ikke EN god ting i dag. Treig, upresis, elendige dødballer.
Barton - 5 - Ikke i form, og han burde aldri fått starte i dag. Sa jeg før kampen også, fikk rett dessverre..
Emre - 7 - Et lite lyspunkt. Han gjør mye bra med ballen og er den eneste som klarer å utrette noe på midten i dag.
Butt - 5 - Svak kamp. Blir korrekt byttet ut. Mye feilpasninger i dag.

Martins - 6 - Er en trussel også i dag. Får lite å jobbe med, men viser seg positivt noen ganger og skulle ikke bli byttet ut! Dessuten løper han mye og truer bakrom
Owen - 5 - Rett og slett fryktelig skuffende. Er ikke venn med ballen og beveger seg lite.

Smith - 6 - Gjorde han annet enn å lage frispark? Kjempet dog bra og hadde noen brukbare innvollveringer
Zog - 6 - Viser seg frem skikkelig en gang, ellers anonym
Milner (for liten tid)

BigSam - 5 - Gjør noe rart i dag..Når han bytter inn Milner tar han av Faye, og det skulle vise seg å bli kostbart når vi slipper inn 2-1 målet..han er også bestemann bak i dag. Når han tar av Oba kvitter vi oss med en uforutsigbarhet fremme som kunne vært gull verdt å ha, dessuten har Oba vært i kjempeform i det siste mens Owen har ikke! Nå mener jeg at både Martins og owen skulle stått på banen begge to i dag..Barton burde aldri startet i dag, han er fortsatt rusten og vi ser bare noe som er en skygge av den virkelige Joey Barton..Geremi burde forresten aldri fått lov til å fortsette, han var skremmende dårlig!!

Midtbanen var muligens komponert litt annerledes i dag enn det vi er vant med, men som manager skal det også være lov å prøve nye ting og feile uten at vi trenger å kappe hue av de.....det fungerte dessverre ikke som det skulle, men vi panket da også alt for mye over de..Vi kan vel konkludere med at det ikke var vellykket ihvertfall!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 27. Okt. 2007, 18:19 »
Min børs:

Given 5
Beye 4
Cacapa 5
Faye 6
Enrique 4
Geremi 4
Butt 2
Emre 6
Barton 5
Owen 3
Martins 5

Milner 6
N`Zogbia 6
Smith 4
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 27. Okt. 2007, 18:21 »
Butt 5? Skrivefeil sikkert.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 27. Okt. 2007, 18:22 »
Helt enig med deg Fredrik. Eneste jeg vil endre på er å gi Geremi en 3'er.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 27. Okt. 2007, 18:25 »
Geremi, Butt og Owen må vrakes til neste kamp. Gir forsvarsrekken et par kamper til før jeg eventuelt slakter dem. Vi må stilles slik neste kamp:

-----------------Given--------------------
Beye------Faye-------Cacapa--Enrique
-------------------------------------------
-------------Emre-Barton----------------
Milner---------------------------N`Zogbia
   |                                             |
--------------------------------------------
-------------Martins-Viduka--------------

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 27. Okt. 2007, 18:28 »
Ja jeg kunne vel gitt Butt enda mindre.....men, tja...si en 4er da..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BallaJazz

• Gjest
« Svar #171 på: 27. Okt. 2007, 18:44 »
Detta er en helt forferdelig kamp.Vi lider under av at vi ikke er sammspillte å det synes!.Detta laget trenger tid for å bygge seg opp selvom jeg er langt ifra enig til de taktiske som Big Sam gjør her..mye som kan stilles spørsmålstegn til

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #172 på: 27. Okt. 2007, 18:55 »
Vi taper denne kampen på grunn av dårlegetaktisk lagoppstilling av big Sam. Synst det er latterleg å stille med 4 sentrale midtbane spelarar. Ellers så var nesten heile linja ELENDIG!

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #173 på: 27. Okt. 2007, 18:59 »
Faaaen i helvete
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 27. Okt. 2007, 19:43 »
Skjønnar ikkje at noken på laget i dag kan få 5 eller meir på børsen dykkar?!?!?! Einaste Given, han kan få 5 vertfall + 2 poeng får å i det heile tatt orka å vera keeper på eit så KATASTROFALT dårleg lag. For det er det vi er i dag. Gløym kampen mot spurs, dette var dårlegare enn mot Derby. OG DET ER FAKTA! Total svikt på innsats øve heile linja, og alt som blir gjort er feil. Føler det blir feil å gi Sam skylda, for i dag gjorde spelarane alt det dei ikkje skulle og meir til. Veddar på at Sam har drilla dødball og taktikk til denne kampen, men at ingen ting av dette vart fulgt opp av spelarane. Eg gir heile forsvaret vårt SLAKT, og ja med store bokstavar for å understreka kor dårleg Beye,Cacapa og tidvis Faye og Enrique var. Stiller og store spørsmålsteign til midtbana?!?! Kor er Milner og Zoggy!!?? Greit nok vi skal ha defensiv kontroll og holde nullen, men Butt spelte lika dårleg som i ein viss semifinale for nokre år sidan. Geremi er jo så treig og bortevekk i ein del situasjonar...Og kva gjer Barton der?? Djiiiiis, han er jo langt frå kampklar. Emre var langt frå god og mysta ballen lika mykje som dei andre.

Alt dette går utover våre 2 på topp, som ikkje får noke gratis av Reading sitt forsvar. Og då kontakten med midtbana er lika stor som menneskeheiten sin kontakt med utenomjordisk liv så er jo det dømt til å gå dårleg...Spesielt for Owen som ikkje greier produsera noken ting på eigahand for tida. Martins er friskare her, og kan finne på ting åleine.

Forventar at Viduka startar neste kamp, men kun viss han er 110 % skadefri. Og Martins ved sida av. Usikker på om det er lurt å råkera for mykje bak, men skjønnar ikkje at Rozenhal sit på benken.
Dessutar SKAL Milner og Zoggy starta!

akk ja, livet som NUFC - fan er eit helvette...No orkar eg ikkje meir Newcastle på ei veka, så snakkast til kampen mot Porthsmouth.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #175 på: 27. Okt. 2007, 20:57 »
Sa vi skulle passe oss for denne kampen?? Alle husker hvordan det gikk mot Derby..
Jeg oppsumerer hele kampen men et ord, FLAUT fra vår siden.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 27. Okt. 2007, 21:11 »
Nok en kamp der vi spiller dårligere mot et antatt dårligere lag enn oss. Skal ikke se bort i fra det blir litt annerledes lagoppstilling mot Portsmouth.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 27. Okt. 2007, 22:13 »
Vi taper på bortebane, hva er nytt???

Ja, Reading skal være et dårligere lag enn oss, men det her kan ikke komme som noe sjokk på noen, vi har sett det så mange ganger før!

Jeg synes det er dritkjipt at vi tapte, men jeg er stolt over sesonginnledningen sålangt i år!:)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 27. Okt. 2007, 22:39 »
Krisemaksimering er og vil alltid være normalt her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #179 på: 27. Okt. 2007, 23:05 »
Så sant, så sant.

Rart at noen her ble overasket over at vi spilte så defensivt som vi gjorde mot Reading også.

Sam sa jo helt i starten at vi skulle angripe på St. James Park og forsvare oss på bortebane.