20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham ? mandag 22. oktober kl. 21.00 ? Direkte på Canal + 1  (Lest 36875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
tydelig at Sam bruker bare de som presterer på trening.. nå hvet jeg ikke om han ikke har prestert men jeg regner med at han ikke har storspitl imotsettning til faye på trening sikkert..
Ba Ba Ba!!!

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
MARTINS!!!
whoopwhoop

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
syke martins!!! beholder vi ikke han, så forstår jeg ingen ting! han er etter min mening bedre enn ow!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Puhh, der fikk Martins hull på byllen. DEILIG!
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Vi leder fullt fortjent. Owen med en stor sjanse, Faye med en stor sjanse og Oba scoret slike mål jeg vil se han score fler av, slike "enkle" mål!
Forsvaret er glimrende, Faye imponerer meg stort. Dominerer! Midtbanen fungerer bra, Zog har kommet veldig utover i omgangen. Geremi er også god som ving, endelig får vi se at han kan fremover på banen. Og Butt spiller jævla bra, vinner det meste av dueller og er god i pasningsspillet. Emre er på det jevne.
Også fungerer Oba og Owen veldig godt. Deres fart skaper hawaii til stadighet i Spurs tidvis elendige forsvar!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
syke martins!!! beholder vi ikke han, så forstår jeg ingen ting! han er etter min mening bedre enn ow!

.. og bare 22!

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
Nå gjelder det å holde fokus i de neste 45. Hadde vært helt gull med en scoring till. Da hadde seieren vært sikker. Vi KAN og MÅ ikke miste denne ledelsen.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
jepp, kun 22 år! owen er vel 5 år eldre og i tillegg mye utsatt for skader. Vi skal vel heller ikke glemme at berbatov er benka, noe vi burde applaudere ;D
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
Hvem hadde assisten til Martins?

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Martins snappet ballen ;)
whoopwhoop

King

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Emre kjem veitu ;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Helt utrolig hittil. En av de beste fotballkampene jeg har sett på leeenge.

King

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Enriqe hadde assist,  butt har vært kanon i 1 omgang!

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
Tipper Barton kommer inn for Emre i løpet av 2. omgang.