20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham ? mandag 22. oktober kl. 21.00 ? Direkte på Canal + 1  (Lest 37017 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Jæla Brann Blir vel ikkje noke kamp satt opp der. Tar Viking poenmg så er d vel Brann baluba i alle uteplassene
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle MÅ vinne i kveld! Jeg krysser virkelig fingrene! Har satt penger på NUFC idag også.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Åååå, som jeg hater Tottenham... Jeg måtte bare få det ut!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nokon som har sett på tabellen? Dette er ein nærmast ein skjebne kamp i og med at vi møter Gunners i den andre hengekampen. Om vi ikkje vinner denne så må vi bruke energi på å hente Pompey og City og co

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Må nok bruke energi på og hente City sjølv med sieer i dag...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi må først og fremst konsentrere oss om å ta flest mulig poeng i hver enkelt kamp, så får vi se på tabellen når det står mai 2008 på kalenederen. Det er vanskelig å si at sesongens niende ligakamp er en skjebnekamp på noen måte. Men det er liten tvil om at vi bør vinne i dag for å fremdeles henge med i toppen.
Taper vi i dag blir det veldig vanskelig å holde følge med teten.

I forhold til Manchester City må vi bare la Svennis seile sin egen sjø, så får vi se hvordan det blir etterhvert. Kanskje viser City seg å være overlegen, kanskje jevner ting seg mer ut etterhvert og City begynner å tape poeng i flere kamper, samtidig som vi kommer inn i en god stim. Vi kan ikke tenke på andre enn oss selv. Tenker vi på "å nei, nå stikker City og Pompey ifra", så kommer vi sannsynligvis ikke til å vinne særlig mange kamper. Vi skal tenke på å forbedre våre egne prestasjoner før hver eneste kamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
ser den hjemme. noen som vet lagoppstillingen?
Andreas Martins

André S

• Kaptein
    • Vis profil
              Given
Beye Faye Cacapa Enrique
Geremi Butt Emre Zogbia
      Owen Martins

Benk: Harper, Rozehnal, Milner, Barton, Ameobi

Altså ingen Taylor og Milner på benken...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ingen Milner sier du?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Spurs med Lennon og Berbatov på benken:

Spurs:
Cerny, Chimbonda, Dawson, Kaboul, Lee, Bale, Jenas, Zakora, Malbranque, Keane, Bent
Subs: Forecast, Gardner, Tainio, Berbatov, Lennon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Han mente nok: Ingen Taylor, og Milner på benken.
Bra lag, og selv om det kanskje kom uvventa med Milner, hadde Sam varslet at Milner trenger hvile.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Regner med det blir en meget offensive Zoggy da, med en Geremi som holder litt igjen.. Uansett, mot Tottenhams ikke akkurat raske forsvar, er dette en god lagoppstilling. Meget gøy med Emre tilbake, da kan han med sin eminente passningsfot spille fri de meget hurtige spillerene våre.
Gleder meg virkelig, dette blir en målfest ;D
Gjør meg ingenting at Milner blir benket, han trenger litt hvile mener jeg..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Liker ikke at det lukter Ameobi får spilletid! også synes jeg også Taylor burde hatt en mer sentral rolle. Men greit nok at Milner benkes, gleder meg bare til å se Barton
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
At Ameobi får spilletid gjør da ingenting. Han har helt sikkert gjort seg fortjent til det.

Noreng

• Gjest
Hva skjer med Tayls? Han faller jo helt av...