20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham ? mandag 22. oktober kl. 21.00 ? Direkte på Canal + 1  (Lest 36797 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Skal bli spennende å se hvem Big Sam velger som midtstopper sammen med Cacapa. Rozehnal har vært god i de alle fleste kampene han har spilt denne sesongen og har vært en viktig bidragsyter til at forvsaret har fungert bedre enn på alt for lenge. Men Faye spilte vist en kjempe kamp mot Everton og Sam liker jo å la de som spiller bra få fortsette. En annen ting som kan telle postevit for Rozehnal er at Tottenham kanskje ikke er et like fysisk lag som Everton. Berbatov og Keane er ikke like gode i lufta som spissene til Everton, men bedre på andre ting.

I tilegg har vi Taylor som garantert også hadde gjort en brukbar jobb. Deilig å ha så god dekning.
« Siste redigering: 12. Okt. 2007, 14:36 av fredd »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Det som er fælt, er at per dags dato er Taylor sistevalget på midtstopperplass - bak Cacapa, Roz og Faye...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sistevalget? Tror nok Taylor prioriteres foran Edgar, Ramage, Baba og Carr.
Hvis vi skal si at noen per dags dato er sistevalg må det vel være Edgar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Baba og Carr er ikke midtstoppere, og Ramage er ute med skade. Edgar kan vel knapt nok kalles en A-lagsspiller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vel, jeg vil i høyeste grad mene at Edgar er en del av førstelaget. Selv om han ikke har spilt særlig mange kamper, så har han såvidt jeg har greid å se vært på benken i et par av denne sesongens ligakamper.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Herregud Joakim, er dette virkelig noe å diskutere? Taylor er sistevalget av de 4 midtstopperne som mest sannsynlig kommer til å spille alle 38 kampene i år. Edgar kommer kun til å spille hvis 3 av de andre midtstopperne er skadet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Edgar ville nok aldri blitt brukt som midtstopper hvis det skulle åpnet seg opp en mulighet for hans entré.  Spiller jo venstreback, evt. def. midtbane(!).

Han hadde vært mitt 3 valg som venstreback etter Enrique og N`Zogbia. Babayaro er 4 valget.

# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Gruer meg til denne kampen. Tottenham er et mye bedre lag enn hva tabellen tilsier. Men for all del, hjemme skal vi vinne.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Ja, hjemme skal vi vinne og det tror eg at vi gjør....blir sikkert en målrik kamp som vanlig, men tror vi vinner 3-1 eller 4-2 8)

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Seff kommer vi til å vinne denne, på hjemmebane har vi vært solid hele veien. Iallefall poengmessig de tre siste kampene.
Og normalt sett har vi hatt et greit tak på Spurs på hjemmebane, så dette bør bli seier.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Tottenham kommer sterkere og sterkere med tiden. Tror det blir tøft. Vi spiller 2-2

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jeg vil ha:

Shay
Beye    Rozehnal   Taylor    Enrique

Cacapa
          Emre             Geremi
Owen           Martins             Zog

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Hvorfor vil du ha Cacapa opp som anker på midten? Etter min mening har han vært solid som stopper og bør fortesette der.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Det lar seg vanskelig gjøre å bruke Taylor, Rozenhal og Cacapa samtidig, så vi er nok dessverre bare nødt til å ofre en av dem. Om det blir Rozenhal eller Taylor er ikke så farlig, det viktigste er at Cacapa fortsetter som stopper.

Ingen av de tre egner seg spesielt godt som anker. Vi har Geremi til å ta den jobben. Forhåpentligvis med Emre som makker.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Taylor er 4 valget etter Cacapa, Faye og Roz
Newcastlesupporter siden 1992