20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle pub  (Lest 3241 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Farmer86

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle pub
« på: 10. Okt. 2007, 19:40 »
Er det noen som vet om noen puber/barer rundt om i Norges land?

skal snart til tr.heim så er spesielt interissert i den byen!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle pub
« Svar #1 på: 10. Okt. 2007, 20:45 »
Three Lions.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10. Okt. 2007, 22:50 »
Three lions er definitivt stedet ja!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 10. Okt. 2007, 23:11 »
Det er strengt tatt ikke noe annet sted enn Three Lions for anglofile fotballsupportere i Trondheim.
Mange puber som viser kamper fra PL. Men på 3L finner du alltid likesinnede, en engasjert, engelsktalende betjening (selv om det er mange nordmenn som jobber der også - inkludert en del å hvile såre øyne på) og du finner stemningen. Du kan ikke se engelsk fotball på c+ når du kan se det på SkySports. Du ser ikke engelsk fotball på Rosenborg-supporternes pub, når du kan se det på en ekte, engelsk pub, drevet av en ustyrtelig morsom engelskmann (ja, han er Scums-fan, men det driter vi i).

Newcastle trenger et mer stabilt oppmøte på kampene. Antallet Newcastle-supportere på puben varierer altfor mye.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 10. Okt. 2007, 23:53 »
Sjøl blir jeg å finne på three lions i perioden 26-29 oktober, da jeg og en kamerat inntar trøndelag for RBK - Lyn.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 11. Okt. 2007, 01:31 »
Vært der en gang selv, på Newcastle-AZ i fjor. Absolutt å anbefale. Godt fornøyd med stemninga og oppmøte :)

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 11. Okt. 2007, 04:06 »
Da jeg etter all sannsynlighet flytter til Trondheim til høsten blir jeg nok å finne på 3 Lions hver gang det vises en kamp
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 15. Okt. 2007, 22:13 »
Belfry er stedet i oslo...for de som bor i bærum vises kampene ofte på Onkel Blaa på Bekkestua

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16. Okt. 2007, 18:01 »
Når jeg ser kamp på pub er det stort sett på Champs Sportsbar i Stavanger. Di selger øl i 0,6 glass, og viser alt av engelsk fotball!  ;D

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16. Okt. 2007, 21:25 »
Noen som har noen tips til puber i Bergen? Skal besøke noen der første helga i november, og kunne da tenkt meg å tatt en tur ut og sett kampen mot Portsmouth.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #10 på: 16. Okt. 2007, 22:59 »
Scotsman er nokså standard. Eller så liker jeg meg godt på British Lion, Bergen!