Newcastle lun på Per Krøldrup
Fodboldlandsholdsspilleren Per Krøldrup kan være på vej til at skulle skifte fra Udinese til Newcastle. TV 2 Sporten erfarer, at den engelske klub og manager Graeme Souness har set sig varm på forsvarsspilleren og lige nu overvejer at byde på danskeren.
"Hvis der kommer et tilbud fra en anden klub, så vil jeg da se på det med åbne øjne. Det kunne da være spændende," siger Per Krøldrup, der har hørt om den engelske interesse.
"Jeg har hørt nogen rygter ind i mellem, men jeg har ikke hørt noget konkret. Men det kunne det godt være interessant. Den engelske liga er da en spændende liga," siger Krøldrup fra træningslejren i Vedbæk.
Også mægtige Milan skulle ifølge italienske medier have et godt øje til den store forsvarsspiller. Men begge de to klubbers interesse kan dog kølne kraftigt af, når de hører Udineses krav. Det forventes nemlig, at norditaliernerne vil kræve på den flotte side af 50 millioner kroner for frivilligt at miste Krøldrup nu, hvor klubbens første sæson i Champions League nogensinde står for døren.
Og lige præcis Champions League-deltagelsen er noget af det, der kan få Krøldrup til at blive i Udine.
"Med klubhold er det det største jeg har opnået. Så det er klart, at det er rigtigt stort," konstaterer Krøldrup.
HVA TENKER SOUNESS PÅ!!! 2 NY MIDTSTOPPERE!!!
Da har vi jo:
Boumsong
Bramble
Taylor
Van Byuten
Krøldrup!!
Men hvordan er backene`?