20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Halloen folkens!  (Lest 2473 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Halloen folkens!
« på: 06. Okt. 2007, 19:31 »
Etter ei tid med endel sjukdom og ymse er eg klar for å bidra igjen for FULLT på forumet. Skal bli hyggeleg å diskutere med likesinna igjen :)

Hans Emil
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Halloen folkens!
« Svar #1 på: 06. Okt. 2007, 19:48 »
Velkommen tilbake, Hans Emil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #2 på: 06. Okt. 2007, 19:53 »
Flott at tidligere aktive forumbrukere kommer tilbake. Dette blir nok et veldig aktivt forum når våre likesinnede på nufc.no tar til vettet og flytter seg over hit.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Okt. 2007, 20:11 »
Herlig! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 06. Okt. 2007, 23:32 »
Velkommen tilbake=)
Norwegian blood, Geordie heart

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #5 på: 09. Okt. 2007, 02:16 »
Flott at tidligere aktive forumbrukere kommer tilbake. Dette blir nok et veldig aktivt forum når våre likesinnede på nufc.no tar til vettet og flytter seg over hit.

Hehe. Jeg har også kommet "tilbake" ;) Jeg hadde en bruker her som het "limmis" før, men fikk mod til å skifte navn.
Jeg har skjeldent brukt dette forumet, eller NewUtd generelt. Men det finnes jo særdeles liten tvil om hva jeg kommer til å bruke nå da ;)
Håper at selv om jeg har vært en av de mindre smarte personene som har latt seg lure av Christian, er jeg velkommen her ;) hehe
Ser frem til mange diskusjoner, både usaklige og saklige :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #6 på: 20. Okt. 2007, 10:57 »
Jeg kan i denne tråden likegodt meddele at jeg kommer til å bli borte fra forumet i et års tid, ettersom jeg er i førstegangstjeneste, og mest sannsynlig skal tjenestegjøre i Belgia i et år framover.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Okt. 2007, 11:01 »
Jeg kan i denne tråden likegodt meddele at jeg kommer til å bli borte fra forumet i et års tid, ettersom jeg er i førstegangstjeneste, og mest sannsynlig skal tjenestegjøre i Belgia i et år framover.
Har en kompis som kom hjem fra Belgia for noen måneder siden, og jeg kan garantere deg at du får nok av tid til å sitte på newutd.no! ;)