20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220574 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1515 på: 31. Jan. 2008, 23:41 »
Når jeg ser på spillerkjøpene som har vært i PL så langt er det faktisk ikke så mange som jeg kunne tenkt meg. Anelka, Woodgate og muligens Hutton...

Kunne godt tenkt meg Diarra også.

Ja, Diarra er nok en god spiller. Men for 90pund i uka så takk, men nei takk. Han har ikke bevist stort i PL og når han kun kommer for å hente penger så bruker jeg heller Butt i et halvt år til.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1516 på: 31. Jan. 2008, 23:44 »
Ja, nå får vi skjerpe oss. Keegan trenger tid. Liker veldig godt at vi signaliserer at vi ikke skal gjøre noen hastekjøp, men at vi er ute etter kvalitet og unge talenter. La oss bli en klubb som tenker langsiktig og offensivt, God natt

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1517 på: 31. Jan. 2008, 23:45 »
Bring Back Fat Fred

Håper du kødder.

nei jeg må si jeg er skuffa. jeg var en av de som ble veldig glad da king kev kom tilbake. men sannheten er at vi ikke har scoret mål under kev og ikke fått inn en eneste spiller av kvalitet. skuffende.

Ja du forventet vel at han skulle snu alt fra dag 1, vi har spilt 3 kamper under Keegan og to av disse har vært borte mot Arsenal.
an sparker ikke Bobby Robson??

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1518 på: 31. Jan. 2008, 23:48 »
nope forventet bare et boost som alle lag får under manager skifte og mål mot bolton.. og frventa ikke bli knust mot gunners. og forventa spillekjøp

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1519 på: 31. Jan. 2008, 23:50 »
nope forventet bare et boost som alle lag får under manager skifte og mål mot bolton.. og frventa ikke bli knust mot gunners. og forventa spillekjøp

Arsenal er såpass mye bedre enn oss at man ikke kan forvente noe som helst borte. Hva er vitsen med å bare kjøpe for å kjøpe? Han prøvde å få inn Woodgate men lyktes ikke. Å kjøpe bare for å kjøpe er jævla dumt, vi har nok av middelmådige spillere.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1520 på: 31. Jan. 2008, 23:51 »
Greit nok at kampen mot Bolton var kjip, enig der.

Men at du forventer at Arsenal som ikke har tapt hjemme på aldri så lenge og leder PL ikke skal slå oss relativt greit er håpløst... At vi ikke får noen spillerkjøp heller burde jo du og de andre ( Sam haterne ) vite da folk har prøvd å trykke det inn i hodet deres 1000 ganger.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1521 på: 31. Jan. 2008, 23:54 »

Så vår nye manager som nettopp har returnert til fotballen etter 3 års pause og tidligere har uttalt at han aldri igjen skulle være fotballmanager skulle på et halvt transfervindu ha det helt klart hvem og hvilke spillere vi skulle trenge, hvordan best utnytte vår nåværende stall OG slå et av Premier Leagues og verdens beste lag med en gang han kom tilbake? Jeg synes det er bra de ikke bare kjøper for å kjøpe, men kartlegger nøye hvilke spillere vi trenger, da har vi mye større sjanse for å hente kvalitet enn enda en av våre uttalige flopper.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1522 på: 01. Feb. 2008, 00:06 »
"David Craig on SSN has just said he?s had one named mentioned to him but has been asked not to say nowt yet!!"

Og man mener at det fortsatt er aktivitet på SJP...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1523 på: 01. Feb. 2008, 00:07 »
Går rykter om Chimbonda på lån....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1524 på: 01. Feb. 2008, 00:10 »
"no more business, it's all over" according to craig

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1525 på: 01. Feb. 2008, 00:14 »
Lurer på om det faktisk var på håret at vi fikk noen nå i kveld, eller om alt bare var oppspinn.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1526 på: 01. Feb. 2008, 00:16 »
Umulig å si... Chimbonda kommer mest sannsynlig til å gå på lån, men hvor vet man fortsatt ikke. Står visstnok mellom Villa, Newcastle og Blackburn men Villa er i førersetet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1527 på: 01. Feb. 2008, 00:16 »
Garantert oppspinn. Keegan har jo avfeid kjøp. Nei, vi må nok klare oss med det lille vi har.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1528 på: 01. Feb. 2008, 00:17 »
Blir bare så oppgitt, folk maser og maser om at vi har 90mp men er overnervøse på å bruke penger. skal glede meg til sommeren og se hvor mange stjerner vi henter. føler meg rimelig sikker på at de "kvalitet" spillerne vi kan få nå som vi har penger er spillere som ikke vil til oss. mens de som koster opptil 100 mill (ja overprisa spillere) kommer til å komme til oss. det kommer til å ta tid men vi får ikke de stjernene vi drømmer om til sommeren heller hvis ikke noe spessielt skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1529 på: 01. Feb. 2008, 00:19 »
Blir bare så oppgitt, folk maser og maser om at vi har 90mp men er overnervøse på å bruke penger. skal glede meg til sommeren og se hvor mange stjerner vi henter. føler meg rimelig sikker på at de "kvalitet" spillerne vi kan få nå som vi har penger er spillere som ikke vil til oss. mens de som koster opptil 100 mill (ja overprisa spillere) kommer til å komme til oss. det kommer til å ta tid men vi får ikke de stjernene vi drømmer om til sommeren heller hvis ikke noe spessielt skjer.

Nervøse er vel ingen, men vi vil det beste for Newcastle. Og alle med en viss økonomisk sans vet at jo mer man får for pengene, jo bedre er det. Hvertfall når vi ikke trenger spillere nå ,vi har jo ingenting å spille for!!