20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220884 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1500 på: 31. Jan. 2008, 23:02 »
Wayne Routledge  ::)

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1501 på: 31. Jan. 2008, 23:03 »
Nå er det tross alt bare to spelarar som har skifta lag i dag. Forteller litt om kor vanskelig det er og skal forsterke i tolvte time, MEN vi har jo satt oss i denne knipa sjølv :-[

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1502 på: 31. Jan. 2008, 23:03 »
Dette har eg sagt ein god stund no, men er jo somme som trur at dette laget kan kjempe blant topp 6!

Med full klaff så har vi uten tvil en 11'er som kunne kjempet topp 6, men skader, spilleopplegg, formsvikt hos nøkkelspillere osv denne sesongen har hindret oss i det.

Du er like negativ som ei gammal kjerring på 90 år som er både døv, stum, blind og har kappa av begge bena...prøve å være litt mer positiv eller?

Vel prøvde å vere positiv ein periode, var faktisk blant dei mest positive her ei stund, men etter å ha blitt skuffa såpass mange gongar klare eg ikkje å sjå positivt på ting.  Eg er også realist. Laget vårt er IKKJE topp 6 materiale, slik er det berre.  Men det er ikkje mange klassesigningane som skal til før ein heva laget betrakteleg.

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1503 på: 31. Jan. 2008, 23:04 »
Jeg tar det egentlig ikke så tungt at ingen spillere kommer inn i dette vinduet, sesongen er kjørt og vi berger plassen uavhengig om vi handler eller ikke. Jeg ser ikke vitsen i å kjøpe bare for å kjøpe, bedre å la Keegan få skikkelig tid til å finne de spillerne han vil ha. Selvsagt er det skuffende at spillere som Woodgate, Diarra og Barnes ikke kom, men sånn er livet når man bytter manager midt i overgangsvinduet. Jeg registrer også at den voldsomme entutiasmen som rådet her inne etter at Keegan ble ansatt har dalt voldsomt, hva forventet dere egentlig? Jeg tror pengene blir gjort tilgjengelig til sommeren og da finner vi forhåpentligvis de spillerne vi trenger. Nå går det vel ikke mange dagene før enkelte begynner å kritisere Keegan også.

Støtter deg 100% her.

Er selvsagt synd vi ikke får inn noen i Januar. Men de fleste var vel klar over situasjonen når man sparker Sam 10 dager ut i overgangsvinduet, er en katastrofe i seg selv, og det måtte jo resultere i det vi er vitne til nå.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1504 på: 31. Jan. 2008, 23:05 »
Jeg mener vi mangler masse kvalitet i laget for å kunne kjempe om topp 6. Jeg prøve rå se på stallen med et kritisk nøytralt syn.

Martins - har vist seg god nokk i sin første sesong, hatt en dårlig sesong i år. Jeg har stor tro på ham. Men trives best som "hovedangriper"?
Owen - har ikke vist en dritt for  oss, må begynne å levere. hvis ikke må han vekk
Viduka - har glimtvis vist hva han kan. Skader ødelegger mye. gir oss en annen dimensjon i angreps spillet med sin kløkt.
Ameobi - ikke god nokk backup endang, må fjernes snarest.
Carrol - Bra talent, har ikke vist noe på seniornivå enda, men god nokk som 4/5 valg.
Smith - Lang ifra god nokk for en startplass - god backup/rotasjon

Geremi - Må vekk, har ikke vist seg god nokk som backup engang
Butt - God nokk som backup/rotasjon. Kan brukes i harde bortekmaper
Emre - Har ikke vist seg fra sin beste side. Må begynne å prestere ellers bør han bli solgt
Barton - Hvis han noen gang kommer tilbake er han god nokk til å forsvare en plass i start 11
Duff - Har vist de siste kampene at han er iferd med å komme tilbake, god nokk til  å forsvare en plass i start 11
N`zogbia - God nokk til å forsvare en plass i start 11 ( mdtbanen)
Milner - har underprestert i år, trenger en konkurent, og da mener jeg en som er bedre en ham
Lua Lua - Bør lånes ut, ikke god nokk enda til å sitte på benken

Roz - klokt å låne ham ut, håper verdien stiger. bør selges i sommer.
Cacapa - Har tidvis storspilt, tidvis spilt som Bramble, bør ikke være i start 11
Faye - Anvendelig, kan forsvare en plass i start 11. Bra backup som anker
Taylor - Vårt store håper for framtiden må spille bedre for å bli regnet som førstevalg neste sesong, hvis ikke bør det kjøper en klassestopper. Og han må da kjempe med faye om plassen
Carr - Synger på aller siste noten, ikke god nokk som backup mener jeg
enrique - Har ikke tilpasset seg nivået enda, Må få inn en konkurent til ham
Beye - Har vist lovende takter, men er han topp 6 materiell? gjort det bra til å være første sesongen i pl.
Edgar, bør lånes ut for å få spilletid, ikke god nokk til å sitte på benken enda

Vi kan ikke skifte ut hele laget med en gang, men vi trenger å få konkurenter til Enrique og Milner, samt jævlig god etablert midtbanespiller som kan levere hver uke.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1505 på: 31. Jan. 2008, 23:18 »
Nei, dette blir for drøyt. Eg tar kvelden no, og håper at Keegan og co jobber febrilsk mens eg strekker ut ;)

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1506 på: 31. Jan. 2008, 23:22 »
Hvem har villa kjøpt??

Wayne Routledge. Bedre enn ingenting.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1507 på: 31. Jan. 2008, 23:24 »
Litt sent ute der. Hehe.

Tottenham har jo tatt tabellposisjonen på alvor, mens vi sitter der og tror at det bare er å trykke på en knapp.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1508 på: 31. Jan. 2008, 23:29 »
Bring Back Fat Fred
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1509 på: 31. Jan. 2008, 23:32 »
Bring Back Fat Fred
Venta på den der ...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1510 på: 31. Jan. 2008, 23:33 »
lol.. sannheten er at vi får ikke spillere som kan forsterke oss. får klare oss med de vi har. bør være sterkt nok til å krype opp topp 10 og da forsterke til sommeren.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1511 på: 31. Jan. 2008, 23:35 »
Når jeg ser på spillerkjøpene som har vært i PL så langt er det faktisk ikke så mange som jeg kunne tenkt meg. Anelka, Woodgate og muligens Hutton...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1512 på: 31. Jan. 2008, 23:37 »
nei jeg må si jeg er skuffa. jeg var en av de som ble veldig glad da king kev kom tilbake. men sannheten er at vi ikke har scoret mål under kev og ikke fått inn en eneste spiller av kvalitet. skuffende.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1513 på: 31. Jan. 2008, 23:38 »
Når jeg ser på spillerkjøpene som har vært i PL så langt er det faktisk ikke så mange som jeg kunne tenkt meg. Anelka, Woodgate og muligens Hutton...

Kunne godt tenkt meg Diarra også.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1514 på: 31. Jan. 2008, 23:40 »
nei jeg må si jeg er skuffa. jeg var en av de som ble veldig glad da king kev kom tilbake. men sannheten er at vi ikke har scoret mål under kev og ikke fått inn en eneste spiller av kvalitet. skuffende.

Hva forventet du ? At vi skulle feie over Arsenal på Emirates? At Keegan med 14 dager på seg skulle ha et like godt grunnlag til å handle som de andre lagene som har milevis bedre oversikt over hva de trenger og ikke trenger!?

At folk allerede begynner å klage på Keegan er rett og slett sykt!!!