20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220218 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1485 på: 31. Jan. 2008, 22:21 »
Dette har eg sagt ein god stund no, men er jo somme som trur at dette laget kan kjempe blant topp 6!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1486 på: 31. Jan. 2008, 22:27 »
Jeg sier det igjen. Det virker nesten som om Ashley og co tror vi kan spare oss til CL. Det går ikke. Er svært skuffet over at både Kalouda og Barnes glipper i januar fordi vi ikke er villige til å betale hva de respektive klubbene krever. Vi MÅ smi mens jernet er varmt når vi har slike muligheter til å kjøpe unge, store talenter. Eller annen mulig kvalitet generelt. Penger må til, så enkelt er det. Alle våre antatte motstandere har fått rikelig med penger å handle for, mens Big Sam måtte i sommer nøye seg med £9 millioner, mens det igjen gjentar seg dette vinduet at vi mister spillere fordi vi ikke er villige til å betale.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1487 på: 31. Jan. 2008, 22:28 »
Ja og de som mener at dette laget kan kjempe blant topp 6 må ta seg ein bolle.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1488 på: 31. Jan. 2008, 22:31 »
Dette har eg sagt ein god stund no, men er jo somme som trur at dette laget kan kjempe blant topp 6!

Med full klaff så har vi uten tvil en 11'er som kunne kjempet topp 6, men skader, spilleopplegg, formsvikt hos nøkkelspillere osv denne sesongen har hindret oss i det.

Du er like negativ som ei gammal kjerring på 90 år som er både døv, stum, blind og har kappa av begge bena...prøve å være litt mer positiv eller?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1489 på: 31. Jan. 2008, 22:36 »
Hehe, er forsåvidt ganske enig i kø1. Vi mangler noen forsterkninger, men problemet vårt denne sesongen har vært at vi enda ikke spiller den type fotballen dette laget passer, samt at stort sett hele stallen lider av en total mangel på selvtillit.
Jeg er dog ikke i tvil om at dersom vi får seltilliten på plass har vi klassespillere på topp, på midtbanen og bakerst.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1490 på: 31. Jan. 2008, 22:36 »
Det er ikke mange forandringer som skal til før vi kan kjempe om topp 6. Vi har forsåvidt en 11-er som hvis alt klaffer 100% er kapabel til å kjempe om topp 6. Men vi har ikke tilstrekkelig backup, og det er noen spillere som synger på siste verset.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1491 på: 31. Jan. 2008, 22:42 »
SSN: Newcastle aren't expecting any last minute deals.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1492 på: 31. Jan. 2008, 22:42 »
Det vi mangler er akkurat det Keegan uttrykte etter Arsenal kampen: We're in lack og quality! Enkelt og greit. Vi må bare få fylt på med ett par-tre GODE spillere, så er vi der vi vil vere!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1493 på: 31. Jan. 2008, 22:44 »
Nettopp! Det er ikke all verden som skal til.....et par-tre klassespiller og vi hadde kanskje vært der? Uansett, nytter ikke å være hypotetisk, i år har vi ikke vært gode nok, men jeg vil si at vi har vært milevis fra potensialet vårt! Hadde vi hatt en spiller som Woody bak der som kunne "sydd" sammen forsvaret og en offensiv spiller som kunne levert assists på løpende bånd sånn som Solano og Robert gjorde tror jeg situasjonen kunne vært ganske annerledes..Vi har en keeper av topp klasse og det er ikke mange lag som har bedre spisser enn oss heller, med en kvartett; Owen, Martins, Viduka og Smith.

Men selvfølgelig viktigst av alt, vi må spille som et lag....og manageren må gjøre sitt til at enhver spiller får ut sitt potensial....det siste der feilet Allardyce stort på!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1494 på: 31. Jan. 2008, 22:45 »
Som Joakim påpeker har vi ikke bra nok stall til å kjempe blant de 6 beste. Eller misforsto jeg? :P

Er ikke mye som skal til. Noen spillere til i riktig posisjon.
Noen utespillere, så er vi der vi bør være. Hadde vi fått Barnes nå, samt noen til, hadde vi vært på vei mot det som bør være målet. Topp 10 i år. Sa ikke Ashley/Mort at det skulle være Champions League (eller var det Uefa) på SJP hvertfall etter neste sesong? Da er det en del cash som må ut i sommer.
Hadde vi havnet blant topp 7-10 i år, hadde vi nok vært litt mer attraktivt enn 12-16. Eller tar jeg feil her?
Men mener allikevel at 6-8 talenter er bedre enn 0 spillere i det hele tatt :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1495 på: 31. Jan. 2008, 22:53 »
SSN: Newcastle aren't expecting any last minute deals.

Circus United skuffer ikke
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1496 på: 31. Jan. 2008, 22:58 »
Spurs, Man city, Pompey og Villa har alle forsterket laget, mens vi gjør en tynn stall enda tynnere. Ikke det at jeg er overrasket.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1497 på: 31. Jan. 2008, 22:59 »
Hvem har villa kjøpt??

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1498 på: 31. Jan. 2008, 23:02 »
Jeg tar det egentlig ikke så tungt at ingen spillere kommer inn i dette vinduet, sesongen er kjørt og vi berger plassen uavhengig om vi handler eller ikke. Jeg ser ikke vitsen i å kjøpe bare for å kjøpe, bedre å la Keegan få skikkelig tid til å finne de spillerne han vil ha. Selvsagt er det skuffende at spillere som Woodgate, Diarra og Barnes ikke kom, men sånn er livet når man bytter manager midt i overgangsvinduet. Jeg registrer også at den voldsomme entutiasmen som rådet her inne etter at Keegan ble ansatt har dalt voldsomt, hva forventet dere egentlig? Jeg tror pengene blir gjort tilgjengelig til sommeren og da finner vi forhåpentligvis de spillerne vi trenger. Nå går det vel ikke mange dagene før enkelte begynner å kritisere Keegan også.
an sparker ikke Bobby Robson??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1499 på: 31. Jan. 2008, 23:02 »
Hvem har villa kjøpt??

Wayne Routledge, og det går rykter om at Chimbonda (muligens lån) er på vei.