20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220067 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1455 på: 31. Jan. 2008, 20:10 »
det er en som sa på nettavisen at riise er klar for nufc, noen som kan hjelpe meg å finne en bedre kilde?

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article1572370.ece

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1456 på: 31. Jan. 2008, 20:10 »
Då kommer vel det en spiller tenker eg  ;)
Det tror ikke jeg. Vi har Cacapa, Taylor og Faye som er gode midtstoppere, samt Edgar i backup.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1457 på: 31. Jan. 2008, 20:12 »
det er en som sa på nettavisen at riise er klar for nufc, noen som kan hjelpe meg å finne en bedre kilde?
Det er jo bare å gå inn på skysports selv det, så ser du at dette bare er bullshit.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1458 på: 31. Jan. 2008, 20:13 »
Vi har hatt en drittsesong til nå.
Venstrebacken er rævva, midtforsvaret hangler, deffensiv midtbane er svak, og vi scorer nesten ikke mål.
Likevel klarer ikke Keegan å finne en eneste spiller som skal klare å forsterke oss!!????
Greit nok at ha bare hadde 2 uker, men selv med trefot og glassøya skulle han klart bedre enn dette?

"Det er vanskelig å finne toppspillere i Januar"?? Anelka, Woodgate, Hutton, Skrtel og Diarra er spillere i nye PL-klubber.
I tillegg er Benjani, Defoe blandt dem som ser ut til å bytte klubb!!

Se på Tottenham som også har hatt en dårlig sesong. Bøtter inn med kvalitetsspillere på de plassene de sliter.
City forsterker, Villa forsterker, P.mouth forsterker, Chelsea forsterker, Liverpool forsterker og Everton forsterker.
Alle er fra før bedre enn oss!! Men vi klarer ikke å finne en eneste stakkar jævel som skal klare å forsterke et lag på 11 plass i PL.

Er det evnen, viljen, økonomien eller kopetansen som svikter?? Pick one!

Håper virkelig jeg får en positiv overraskelse de neste timene....

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1459 på: 31. Jan. 2008, 20:14 »
Det er jo bare å gå inn på skysports selv det, så ser du at dette bare er bullshit.

finn ikke det, men håper det bare er tull

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1460 på: 31. Jan. 2008, 20:20 »
Då kommer vel det en spiller tenker eg  ;)
Det tror ikke jeg. Vi har Cacapa, Taylor og Faye som er gode midtstoppere, samt Edgar i backup.

Og med vår skadestatistikk spiller snart Butt eller Carr stopper...
Håper vi har noen i bakhånd, ellers har vi kanskje skutt oss selv i foten.

Rozenhal spiller faktisk mange kamper, så uansett hva vi synes om han har vi trengt han til nå.
Kanskje vi henter Van Buyten??

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1461 på: 31. Jan. 2008, 20:22 »
Jeg kan faktisk ikke skjønne hvorfor vi sender ut Rozenhal på lån. Jeg vet han har vært misfornøyd med å bli brukt ute av posisjon, men faen heller! Har vi fortsatt ikke lært å sett at vi trenger han denne sesongen!? Det er ikke uten grunn han har spilt mange kamper for oss.. Også LÅN da! Jeeesus.....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1462 på: 31. Jan. 2008, 20:25 »
Venstrebacken er rævva, midtforsvaret hangler, deffensiv midtbane er svak, og vi scorer nesten ikke mål.
Likevel klarer ikke Keegan å finne en eneste spiller som skal klare å forsterke oss!!????
Greit nok at ha bare hadde 2 uker, men selv med trefot og glassøya skulle han klart bedre enn dette?

"Det er vanskelig å finne toppspillere i Januar"?? Anelka, Woodgate, Hutton, Skrtel og Diarra er spillere i nye PL-klubber.

Se på Tottenham som også har hatt en dårlig sesong. Bøtter inn med kvalitetsspillere på de plassene de sliter.
City forsterker, Villa forsterker, P.mouth forsterker, Chelsea forsterker, Liverpool forsterker og Everton forsterker.
Alle er fra før bedre enn oss!! Men vi klarer ikke å finne en eneste stakkar jævel som skal klare å forsterke et lag på 11 plass i PL.

Anelka- Til Chelsea før Keegan kom
Woodgate- Var på banen, men Woody valgte spurs
Hutton- overpriset
Skrtel- Ville ikke forsterket
Diarra- Til Pompey før Keegan kom

Kanskje andre Keegan kunne henta, men eg vil på ingen måte klandre Keegan for noe. Keegan forteller Mort hvem han vil ha, så fikser han resten. Klandre heller Mort.  

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1463 på: 31. Jan. 2008, 20:27 »
Det er ikke vanskelig å finne toppspillere. Det er mer vanskeligere å få dem til klubben. Da må nok newcastle gjøre mye bedre enn de gjør pr.d.d

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1464 på: 31. Jan. 2008, 20:31 »
Jeg kan faktisk ikke skjønne hvorfor vi sender ut Rozenhal på lån. Jeg vet han har vært misfornøyd med å bli brukt ute av posisjon, men faen heller! Har vi fortsatt ikke lært å sett at vi trenger han denne sesongen!? Det er ikke uten grunn han har spilt mange kamper for oss.. Også LÅN da! Jeeesus.....

Om vi ikke har en midstopper på vei inn nå så fatter jeg ingenting, men dette her er jo typisk Newcastle. Lover og lover, men fansen blir holdt for narr gang på gang. Om ikke Van Buyten  eller noen andre er på vei inn nå blir jeg bare oppgitt over Mort & Co.
« Siste redigering: 31. Jan. 2008, 20:33 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1465 på: 31. Jan. 2008, 20:33 »

Hutton- overpriset

Kanskje andre Keegan kunne henta, men eg vil på ingen måte klandre Keegan for noe. Keegan forteller Mort hvem han vil ha, så fikser han resten. Klandre heller Mort.  

Enig med deg i det, men var mest ment som eksempler på at det er mulig.
Er helt sikker på at en eller flere av spillerne Gilberto, Bridge, Riise, Sidwell, Haim eller Shorey er tilgjengelig for den rette prisen.
Og ALLE disse ville forsterket oss!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1466 på: 31. Jan. 2008, 20:36 »

Hutton- overpriset

Enig med deg i det, men var mest ment som eksempler på at det er mulig.
Er helt sikker på at en eller flere av spillerne Gilberto, Bridge, Riise, Sidwell, Haim eller Shorey er tilgjengelig for den rette prisen.
Og ALLE disse ville forsterket oss!

Jepp, hvertfall nesten 8)

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1467 på: 31. Jan. 2008, 20:41 »
Ser at VG bekrefter at Hagen lånes ut fra Zenit tll Wigan.
Skal bli gøy å se han i PL  :)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1468 på: 31. Jan. 2008, 21:05 »
Håper vi har en spiller klar til å ersattet Roz ellers skjønner jeg ingen ting...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1469 på: 31. Jan. 2008, 21:08 »
Selv om Roz drar nå, så tror jeg ikke det kommer inn noen spillere i kveld....Forhåpentligvis så erstatter vi ikke en middelmådighet med en annen middelmådighet....Taylor, Faye, Cacapa holder og med Edgar i bakhånd er det ingen krise. Edgar viste i fjor at han kan takle PL nivået, så om han spiller 4-5 kamper denne sesongen ser jeg ingen krise i det.

Nå er det viktig at vi kjøper kvalitet. Ikke hente Alvaro fordi Roz drar......la heller Edgar ta plassen til Roz(4.valg på stopperplass) og hent en kvalitetsspiller til sommeren.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM