20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 219980 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1380 på: 30. Jan. 2008, 23:07 »
Høyrebacken er jo en av de plassene vi har ok dekning på, så glad vi ikke svidde av £9mill på Hutton!

Enig! Skal vi bruke £9mill på en høyreback skal det være skikkelig klasse og ikke en som kun har imponert for skottlands beste lag!
Høyreback plassen er heller ikke posisjonen vi trenger å forsterke i første omgang. Beye har vært en av våre beste spillere så langt denne sesongen og Carr har oså vært brukbar i Beye sitt fravær.

Synes det er innlysende at vi skal bruke £9mill på andre ledd i laget!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1381 på: 30. Jan. 2008, 23:13 »
Hvor mange har sett Barnes spille flere enn to kamper her? Jeg er enig i at han er et stor talent, men pr dags dato er han neppe god nok for oss. Husk at han sitter på benken hos Derby i enkelte kamper. Virker litt som enkelte baserer seg på FM her.

Enig, altfor mange som lever i en FM verden. Barnes er en bra spiller men langt fra noe talent i verdensklasse som enkelte framstiller han. Tar ikke engang fast plass på PL dårligste lag.

Hadde heller sett at vi hadde hentet Hutton. Spurs fortsetter å dra fra oss.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3092539,00.html

Dummeste jeg har hørt. Barnes har vært småskada hele sesongen (brakk foten i opprykksdramaet til PL), og ble vel kåra til årets Derby spiller ifjord husker jeg rett. Han er hvertfall et soleklart førstevalg i Derby!

Virker nesten som om folk ikke vil kjøpe spillere som er gode på FM her, for da er det jo helt UMULIG at de er gode på ordentlig

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1382 på: 30. Jan. 2008, 23:14 »
Høyrebacken er jo en av de plassene vi har ok dekning på, så glad vi ikke svidde av £9mill på Hutton!

Enig! Skal vi bruke £9mill på en høyreback skal det være skikkelig klasse og ikke en som kun har imponert for skottlands beste lag!
Høyreback plassen er heller ikke posisjonen vi trenger å forsterke i første omgang. Beye har vært en av våre beste spillere så langt denne sesongen og Carr har oså vært brukbar i Beye sitt fravær.

Synes det er innlysende at vi skal bruke £9mill på andre ledd i laget!

Det er innlysende at det trengs å bruke £9 millioner i stort sett alle ledd på dagens Newcastle lag. Det sies at vi omtrent har ubegrenset med penger, men det tviler jeg sterkt på. Heller ingen fordel at Keegan knapt så en kamp på de tre årene han var borte fra fotballen. Han har null oversikt over hvilke spillere som er gode pr dags dato.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1383 på: 30. Jan. 2008, 23:16 »
Og det er jo en MEGET god grunn til og ikke handle spillere for mye penger i Januar. Nå får han et halvtår på seg til å finne de spillerne han vil ha, med god hjelp fra en ny stab.

Vi har ingenting å spille for uansett, så hvorfor skal vi betale overpris for spillere nå i Januar???

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1384 på: 30. Jan. 2008, 23:21 »
Eg er enig i det, men et en spelar eller to kan ikkje skade, vi trenger forsterkningar uansett. Kor attraktive vil vi være på overgangsmarkedet i sommar om vi har enda på en 15. plass i den foregående sesongen? Vi bør aller helst komme innanfor topp ti, for statusen til klubben er desverre i ferd med å synke etter fleire svake sesongar. Om Keegan har lyst i å splashe ut i Januar, bør han få lov til det.

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #1385 på: 30. Jan. 2008, 23:26 »
FM eller CM er faktisk ganske goe på hvem som er goe nå til dags også. CM 02-03 så hentet jeg uvitende om hvem de var i den tida: Robinho og Diego til Newcastle. De herjet og var skamgoe for meg. Se på de nå, begge er meget dyktige i en ung alder. Diego herjer jo tysk fotball.

Derfor vil jeg ikke si at FM er bar piss, men sier heller ikke på noen måte at managere skal følge FM. Men vil bare motbevise til alle som klager på gode spiller på FM ikke er virkelig så gode i virkligheten. Diego og Robinho er bare en brøkdel.
« Siste redigering: 30. Jan. 2008, 23:27 av st0ne »
Live The Dream, Newcastle United!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1386 på: 30. Jan. 2008, 23:26 »
Og det er jo en MEGET god grunn til og ikke handle spillere for mye penger i Januar. Nå får han et halvtår på seg til å finne de spillerne han vil ha, med god hjelp fra en ny stab.

Vi har ingenting å spille for uansett, så hvorfor skal vi betale overpris for spillere nå i Januar???

Er langt fra sikker på at Tottenham har betalt overpris for spillere i dette vinduet.

I tillegg tror KK og Mort at man skal få Barnes for £1,5 millioner. Er det ubegrenset med penger hadde vi lett punget ut £3 millioner for Barnes. KK må da ha stor tro på talentet siden et bud er lagt inn.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1387 på: 30. Jan. 2008, 23:27 »
Vel, jeg ser ingen grunn til å bruke mangfoldige millioner unødvendig. Spesiellt ikke når han ikke har peiling på hva han trenger. Newcastle tar et steg i riktig retning nå, tiden med Sheperd er forbi, og vi bruker pengene mer fornuftig.

Vi har allerede hentet inn 4 spennende talenter i januar, og det kan være en eller to til på vei. Om vi kjøper en spiller som gjør at vi kommer på 11 i stedet for 13 driter jeg helt ærlig i...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1388 på: 30. Jan. 2008, 23:30 »
FM eller CM er faktisk ganske goe på hvem som er goe nå til dags også. CM 02-03 så hentet jeg uvitende om hvem de var i den tida: Robinho og Diego til Newcastle. De herjet og var skamgoe for meg. Se på de nå, begge er meget dyktige i en ung alder. Diego herjer jo tysk fotball.

Derfor vil jeg ikke si at FM er bar piss, men sier heller ikke på noen måte at managere skal følge FM. Men vil bare motbevise til alle som klager på gode spiller på FM ikke er virkelig så gode i virkligheten. Diego og Robinho er bare en brøkdel.

Og jeg kan nevne like mange som herjet for meg men som aldri har slått igjennom i senere tid, så det argumentet holder ikke mål. FM kan brukes til å finne ut noe informasjon om spillere, men stort mer enn det funker det dårlig til.

Noen som husker stjerner som : Flood, Bakircioglu, Paiva, Sigbporrson osv? :D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1389 på: 30. Jan. 2008, 23:33 »

Er langt fra sikker på at Tottenham har betalt overpris for spillere i dette vinduet.

I tillegg tror KK og Mort at man skal få Barnes for £1,5 millioner. Er det ubegrenset med penger hadde vi lett punget ut £3 millioner for Barnes. KK må da ha stor tro på talentet siden et bud er lagt inn.

Tja, 7-8mp for Woodgate er å gamble uansett hvordan men vender på det, selvom jeg gjerne skulle sett han i Newcastle av "nostalgiske" grunner. Hutten for 9mp kan vel ikke akkurat kalles noe varp det heller, han er riktig nok en god spiller, men aldri i verden om han er verdt slike penger. Hvertfall ikke når vi fikk Beye til under en 3del av den prisen...

Det med Barnes er enig i. Men ryktene skal ha det til at vi ville gi ca 2 med engang også kunne det stige fremover, men Derby ville ha cash med engang...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1390 på: 30. Jan. 2008, 23:41 »

Tja, 7-8mp for Woodgate er å gamble uansett hvordan men vender på det, selvom jeg gjerne skulle sett han i Newcastle av "nostalgiske" grunner. Hutten for 9mp kan vel ikke akkurat kalles noe varp det heller, han er riktig nok en god spiller, men aldri i verden om han er verdt slike penger. Hvertfall ikke når vi fikk Beye til under en 3del av den prisen...

Det med Barnes er enig i. Men ryktene skal ha det til at vi ville gi ca 2 med engang også kunne det stige fremover, men Derby ville ha cash med engang...

Nå gjorde Woodgate en sjefskamp i dag, og det er neppe tilfeldig at Spurs endelig klarte å holde nullen i Woodgates første kamp. Beye er et meget godt kjøp, men han begynner å dra på årene, og jeg er ganske så sikker på at Hutton er den beste av de om et års tid. Ramos virker som en smart rev.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1391 på: 30. Jan. 2008, 23:43 »
mmm, så det. Woodgate var visstnok banens beste !! :( Hutton kan selvsagt BLI en knallspiller! Men som sagt, jeg tror ikke vi skal ha noen problemer med å bygge et skikkelig lag til sommeren, tipper Vetere og Keegan allerede har startet søken etter nye spillere.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1392 på: 30. Jan. 2008, 23:49 »
"Jonathan Woodgate har levert en stor debut i Tottenham-drakten. Vinner alt av dueller i egen sone."

Fytti helvete... Jeg blir oppriktig kvalm. Tottenham seiler virkelig ifra oss om dagen. Bedre manager, bedre spillere... Eneste vi slår dem på nå, er fansen og stadion.

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1393 på: 31. Jan. 2008, 00:05 »
Folk her er så redde for å betale for mye for spillere, men når vi har en eier som sier at keegan får £30 mill å handle for å januar. hvorfor ikke bruke det, når han får 60 nye til sommeren? Er litt lei av at folk er redde for å betale for mye for en spiller, tar heller og går på 2 bomkjøp i januar og et treff enn ikke noe kjøp. Vi har jo penger så hvorfor vente? er klar over at mange er uenige dette. men vi må prestere bedre ellers har vi sjanse for å gå ned og da får vi ikke mange spillere

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1394 på: 31. Jan. 2008, 00:07 »
Så gi meg en god grunn til å kjøpe da??

Vi vinner ingen cup, vi kommer ikke til Europa. Så hvorfor skal vi blåse av 30 millioner pund nå å håpe vi får en spiller som det er verdt å ta vare på?? Det MÅ vel være bedre å bruke 100mp til sommeren på spillere vi er vet kan forsterke laget vårt!?