20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1020 på: 23. Jan. 2008, 14:52 »
Problemet ditt Fredrik er at du skriver og snakker som om du er "sannheten" selv. Du avslutter halvparten av dine innlegg med negative kommentarer mot andre brukere fordi de er uenige med deg, og du som er med i "crewet" her burde holde deg for god til det.

Jeg tror jeg fortsatt har tilgode å se deg skrive "jeg synes", "jeg tror", "kanskje" osv.. Du er meget diplomatisk ukorrekt, og da blir det vanskelig å "diskutere" med deg siden alle andre har feil uansett.

JEG mener at Crouch vil være en nyttig tilvekst så får du mener hva du vil...

Ok, la oss begrave stridsøksa. Vi kommer ikke til enighet uansett. Men jeg må få lov til å stille spørsmål ved slikt. I all ærlighet så synes jeg du er langt fra virkeligheten i å si det, men jeg får vel slutte å legge meg opp i det. Jeg respekterer andres meninger, men jeg mener også det er på sin plass å stille et retorisk spørsmål når det kommer til Newcastles sportslige framtid.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1021 på: 23. Jan. 2008, 14:54 »
Pandev er en klassespiller!! Helt fantastisk hvis vi skulle få han!

Pandev liker seg aller best litt bak en spydspiss, som oppspillspunkt og å holde i ballen...Men han er også god i boksen, sterk, god i lufta, han har ei kraftig venstreslegge, scorer jevnt med mål..Han er også andvendlig, kan spille venstrekant og sentralt på midten.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1022 på: 23. Jan. 2008, 14:55 »
Goran Pandev er fan meg klasse! Hadde vore utruleg digg å fått han! Relativ ung også, 24 år.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1023 på: 23. Jan. 2008, 14:57 »
Har ikke sett alt for mye av Pandev, men har bare hørt posetive ting om han. Virker som en meget bra spiller. Håper det er noe i dette.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1024 på: 23. Jan. 2008, 14:59 »
Altså, Pandev har to grunner til å si noe som han gjør:

1. Newcastle har faktisk lagt inn bud.

2. Han prøver å få andre klubber til å by på seg, evnt. få til en lønnsforhøyelse med Lazio.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1025 på: 23. Jan. 2008, 15:01 »
Da får vel jeg slenge meg inn i rekken som sier at han er sinnsykt god på FM. Overlegen teknikk, blir en av spillets beste spisser. Men dette har selvsagt ingen verdens ting med virkeligheten å gjøre. Dumt utsagn av meg.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1026 på: 23. Jan. 2008, 15:20 »
Etter å ha tenkt meg litt om, så trur eg desverre Pandev og hans agent fisker etter større klubbar. Vi vil få hard konkurranse, skubbe prisen opp som er ein fordel for lazio.  Van Buyten gjor vel noko lignande då han spelte for HSV? Brukte Newcastle som lokke agn for å signere for Bayern.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1027 på: 23. Jan. 2008, 15:22 »
Citys Bianchi går gjennom medical i Lazio og de må muligens selge Pandev for å frigjøre midler. De ligger også langt nede på tabellen i år, noe som ikke Pandev er helt fornøyd med. 2 poeng ned til nedrykk faktisk
« Siste redigering: 23. Jan. 2008, 15:25 av aDDis »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1028 på: 23. Jan. 2008, 16:32 »
Interessant aDDis, hvis dette stemmer er kanskje ikke Pandev så langt unna uansett.

EN liten update fra den kanskje mest useriøse siden av dem alle,triballfootball:

-Keegan is looking to add an experienced Premier League centre-half to his squad, and reports suggest he could be set to pay £1m to take Hyypia to St James's Park during this month's transfer window.

-Newcastle United boss Kevin Keegan will test West Ham's resolve with a £7 million bid for striker Dean Ashton.

-Newcastle United boss Kevin Keegan wants a deal for Chelsea fullback Wayne Bridge.
The Mirror says the England fullback is high on Keegan's shopping list and he wants a deal sorted before the winter market shuts.

Ellers er det også noe skriblerier hvor Micha Richards sammenliknes med Barton og Bramble, pga sine partyløver av noen venner, og at han helst burde finne seg nye lekekompiser hvis ikke karrieren skal ende med fokus på utenom-sportselige ting.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1029 på: 23. Jan. 2008, 16:50 »
Herregud.Hva er det med folk som skal drive å sammenligne FM å virkelighetens spillerkjøp her? Hold dere til realiteten.Det blir for dumt å sammenligne et spill og virkelighetens faktum.To forskjellige verdner og to HELT forskjellige ting

Jeg ser vi er linka til Dean Ashton her..ikke en spiss jeg ønsker i troppen egentlig.Ser vell ikke på han som en soleklar forsterkning.Blir jo et mere gamble kjøp akuratt det!.Men derimot Babpista kunne jeg tenkt meg.Er jo best som DM å vi trenger så sårt forsterkninger der.

Pandev hadde vært et godt alternativ men tviler sterkt på at vi vill ha noe sjangs på han.Havner nok i en stor klubb!.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1030 på: 23. Jan. 2008, 16:55 »

Skulle vi få napp på detta her så er det å skyte gullfuglen tror jeg!.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3072969,00.html

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1031 på: 23. Jan. 2008, 17:57 »
Mange sider som skriver om Woody nå.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1032 på: 23. Jan. 2008, 18:01 »
Woody ville egentlig vært supert. Beste midstopperen vi har hatt. Men det som gjør meg litt småredd er at han var gjennom en kneopereasjon i sommer, i tillegg sliter han nå med noen muskelproblemer. Tror det var det som stod i artikkelen til skysports.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1034 på: 23. Jan. 2008, 18:25 »
Woody hadde vert grei å fått inn forsvar, men noe taler jo litt imot han. Han er ofte langtidsskadet og kjøp han for 9mill er jo faen mye, når man tenker på skadehistorien hans. I tillegg blir det jo litt som å kjøpe avfall fra et middelmådlig lag, siden han ikkje spiller fast på laget denne sesongen. Mange som blir brukt før han hos Boro.

Woody var stor før han reiste te Real, og når han valgte Boro framfor Castle sank han i status hos meg.
Newcastlesupporter siden 1992