20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220604 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1005 på: 23. Jan. 2008, 13:42 »
Bentley er vel den spilleren jeg ønsker meg mest av alt. Han som offensiv midtbane spiller hadde vært så sinnsykt konge!!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1006 på: 23. Jan. 2008, 13:42 »
Keegan skal være interressert i å hente Woodgate :D

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1007 på: 23. Jan. 2008, 13:45 »
Leste det nå jeg også. Han er kanskje en av mine største favorittspillere noensinne så jeg hadde hoppet av glede hvis han hadde kommet tilbake :)

Men igjen, jeg er lei av disse ryktene uten noe som helst grunnlag for sannhet. Når skal det komme konkrete rykter?? Alt vi har sett hittil er bare oppspinn fra ende til annen ....

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1008 på: 23. Jan. 2008, 13:45 »
Hehehe.

Ro dere ned 4 hakk. Jeg snakker ikke om spillere som Richards og Berbatov, for det regner jeg som svært usannsynlig. Men hvorfor skal vi legge oss på et sjikt vi ikke har noe nytte av. Hvorfor skal vi ikke fortsette å hente spillere i kaliberet til Habib Beye, Obafemi Martins osv.? Jeg forstår det ikke, og jeg vil aldri forstå det.

Men Beye er jo ikke akkurat en klassespiller, hvertfall hvis man ser på det i det store og hele. Han spilte på et relativt OK lag i Frankrike, og da er det klart at vi har mulighet til å være hente han. Hvis vi finner slike spillere andre steder så vil vi selvsagt satse på slike spillere! Men Crouch er en spiss som spiller på et av de beste lagene i PL, han er på det Engelske landslaget og han ville styrket laget vårt betraktlig. Ser ikke skaden i å hente han...

Forresten JA TAKK TIL ASHTON :)

Jeg må bare beklage, men hvis du oppriktig mener at Peter Crouch er en spiller som kunne styrket laget vårt betraktelig, så kan du umulig ha sett Liverpool-kamper de siste årene. Hvis du mot alle odds har sett Liverpool-kamper så lurer jeg veldig på hva du legger i en god spiss som kunne styrket Newcastle. Og dine fotballkunnskaper er skremmende lave i såfall.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1009 på: 23. Jan. 2008, 13:54 »
Her føler jeg det blir mye smak og behag, og Fredrik, du er ekspert på å rakke ned på og svartmale alle som har helt andre oppfatninger av ting enn deg selv. Når det gjelder Crouch, så har han en rekke ganger bevist at han holder til tider topp internasjonalt nivå, både på klubb- og landslag. Scoring i CL-finale og internasjonale sluttspill vitner vel om det.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1010 på: 23. Jan. 2008, 14:06 »
Her føler jeg det blir mye smak og behag, og Fredrik, du er ekspert på å rakke ned på og svartmale alle som har helt andre oppfatninger av ting enn deg selv. Når det gjelder Crouch, så har han en rekke ganger bevist at han holder til tider topp internasjonalt nivå, både på klubb- og landslag. Scoring i CL-finale og internasjonale sluttspill vitner vel om det.

Dette føler jeg blir helt feil. At jeg, som Newcastle-supporter skal måtte si dette om Crouch. Du kan spørre alle Liverpool-supporterne du kjenner og ta en titt på nettsider og se hva de synes om lyktestolpen.

Ekspert? Har jeg hintet til at jeg er noen form for ekspert på området? Det er vel verdens mest allminnelige kjennsgjerning, at Crouch er lavmål.

Rakke ned på andre? Du har litt over 100 innlegg her, med andre ord har du ikke vært her lenge, så jeg har vansker for å se at du kan anklage meg for å rakke ned på andre.

Svartmale? Nei, absolutt ikke. Jeg er en realist, men ønsker denne klubben det aller beste. Derfor ønsker jeg meg ikke middelmådigheter som Riise og Crouch, fordi de ikke kan tilføre denne spillergruppen noe som helst, og hvis vi skal ha ambisjoner om å klare CL-plass om et par år, så må vi slutte med dette amatørmessige greiene med en gang. Skal vi ende opp som søppelplassen Wigan?

Har Crouch ved en rekke anlednigner bevist at han holder høy klasse? Du hinter kanskje til alle målene hans for England mot diverse lilleputtnasjoner? Jamaica osv. Nasjoner som Sigurd Rushfeld og Dirk Kuyt kunne scoret mot. Du mener kanskje han har gjort det bra i Liverpool og? Nei, nå gir jeg meg ende over, dette grenser til vannvidd.

O p e n           y o u r         e y e s
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1011 på: 23. Jan. 2008, 14:20 »
Problemet ditt Fredrik er at du skriver og snakker som om du er "sannheten" selv. Du avslutter halvparten av dine innlegg med negative kommentarer mot andre brukere fordi de er uenige med deg, og du som er med i "crewet" her burde holde deg for god til det.

Jeg tror jeg fortsatt har tilgode å se deg skrive "jeg synes", "jeg tror", "kanskje" osv.. Du er meget diplomatisk ukorrekt, og da blir det vanskelig å "diskutere" med deg siden alle andre har feil uansett.

JEG mener at Crouch vil være en nyttig tilvekst så får du mener hva du vil...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1012 på: 23. Jan. 2008, 14:26 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3072969,00.html

Lazio striker Goran Pandev claims Newcastle United have launched a bid for his services.

OH MY GOD! Min yndlingsspiller!! Skal løpe naken gjennom sentrum 5 ganger om dette blir noe av!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1013 på: 23. Jan. 2008, 14:31 »
Yepp! Og den überseriøse siden newutd.no melder også dette... Må være noe i det!

Han er god på FM, ihvertfall!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1015 på: 23. Jan. 2008, 14:33 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article1554874.ece <- hvis det er sannhet i DISSE ryktene, så blir jeg utrolig skuffet! vi trenger verken riise eller beckham, da vi allerede har spillere på disse plassene. Vi har folk som er mye bedre enn en stangerende riise (med ALT for mye selvtillit) og vi har spillere som er bedre enn en fallende beckham! dessuten blir beckham kun en utgiftspost med tanke på høye lønninger osv.

Pandev derimot hadde vært krem
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1016 på: 23. Jan. 2008, 14:34 »
Yepp! Og den überseriøse siden newutd.no melder også dette... Må være noe i det!

Han er god på FM, ihvertfall!

Han er bedre i virkeligheten!! Dette hadde vært helt sjukt!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1017 på: 23. Jan. 2008, 14:38 »
Da sier jeg bare: Oh man!

Addis: Er han kun spiss, eller OM også?

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1018 på: 23. Jan. 2008, 14:39 »
samtidig står det  følgende: Manchester City benekter at Micah Richards er i ferd med å skrive under på en ny langtidskontrakt. (Manchester Evening News).

Dette kan jo være et tegn på at han kanskje et på vei vekk? riktignok bare rykter, men han har jo vært linket hit før så er jo ingen umulighet
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1019 på: 23. Jan. 2008, 14:41 »
Da sier jeg bare: Oh man!

Addis: Er han kun spiss, eller OM også?

Vi kan bruke han på vestresiden og, men han er best som spiss! Minner litt om Shearer sin avslutningsteknikk. Dundrer dem inn!