20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 221049 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #975 på: 22. Jan. 2008, 21:04 »
Måtte ha solgt ganske mange drakter da for det sko vert økonomisk.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #976 på: 22. Jan. 2008, 22:08 »
Giles Barnes?
Hallo, vist vi skal ha spillere så skal de forsterke førstelaget. Mener du at Barnes er det rette til å styre midtbanen, å mener du virkelig han er god nok?
Jeg mener ikke det.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 22. Jan. 2008, 22:21 »
Nigel Reo-Coker hadde vore perfekt, synd vi ikkje gjekk for han i sommar. Ellers syns eg godt vi kunne prøvd oss på den godeste Alanzinho, mannen har et fantastisk driv og tempo, i tillegg har han utvikla seg stort dei siste sesongane.

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #978 på: 22. Jan. 2008, 22:28 »
Ville vel heller prøvd meg på en annen Alanzinho, det kryr jo av talenter som jeg tror er like gode som alanzinho og har unikt talent i tillegg i brazil. Lulinha, Kerlon, Falcao for å nevne noen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #979 på: 22. Jan. 2008, 23:05 »
Giles Barnes?
Hallo, vist vi skal ha spillere så skal de forsterke førstelaget. Mener du at Barnes er det rette til å styre midtbanen, å mener du virkelig han er god nok?
Jeg mener ikke det.

Jeg mener Giles Barnes er et såpass lovende talent at vi bør prøve oss. Han kan dessuten spille både sentralt og på vingen, og vil gi oss mer offensiv tyngde på midten.
Er relativt positiv til både Riise og Crouch.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #980 på: 22. Jan. 2008, 23:25 »
Riise er for meg en alt for skuddvillig back. Egoistisk og har mest lyst til å score selv på et langskudd. Selvsagt, når han treffer så treffer han, og ballen fyker rett i mål. Men det gjelder vel for de fleste. Ser heller at en annen en Riise kommer inn som venstreback hvis vi absolutts skal ha noen fler der.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #981 på: 23. Jan. 2008, 00:14 »
At Riise og Crouch er ønsket av folk her, er beyond me. Jeg makter ikke å begripe hvordan dere kan ville ha 2 virkelig dårlige spillere til Newcastle. Vil dere ikke at det skal være noe framgang i denne klubben her? Ser ut for meg som om dere er likegyldige. Huff, jeg blir så oppgitt av slikt.  :-\

# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #982 på: 23. Jan. 2008, 00:18 »
Kem skal me ha inn da ? Messi og Richards ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #983 på: 23. Jan. 2008, 01:01 »
Giles Barnes?
Jeg mener ikke det.

Helt fullstendig uenig, Giles Barnes hadde vært en meget god signering, og pr dags dato også hevet midtbanen vår mener jeg(med et par signeringer til blir han flyttet ned til god backup, milevis bedre enn Butt og Smith). Rater denne karen faktisk høyere enn Diarra, men det får heller så være min mening. Et av øyrikets største midtbanetalenter som forrtsatt er i triste Derby, han her burde vi uten tvil vurdere nærmere.

Ellers kan jeg innrømme at det er mange fine transferrykter rundt oss, men nå burde det vel være på tide å få noen konkrete bud ut i markedet vel!? Ser helst vi har 2 "i box" innen Arsenal på Lørdag, noe som ikke kommer til å skje men...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #984 på: 23. Jan. 2008, 01:11 »
At Riise og Crouch er ønsket av folk her, er beyond me. Jeg makter ikke å begripe hvordan dere kan ville ha 2 virkelig dårlige spillere til Newcastle. Vil dere ikke at det skal være noe framgang i denne klubben her? Ser ut for meg som om dere er likegyldige. Huff, jeg blir så oppgitt av slikt.  :-\

Men herregud, er vi Chelsea? Real Madrid? Barca? Nei, vi er en middelmådig PL klubb som ikke har kvalifisert til Uefa cupen gjennom tabellplassering på årevis. Det er greit at du klarer å lure til deg klassespillere på FM, men det ikke slik det fungerer i virkeligheten.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #985 på: 23. Jan. 2008, 06:25 »
Helt enig!.Vi kan ikke forvente å hente navn som de virkelig stor laga får.Vi er Newcastle og IKKE Juventus,Real Madrid eller Man Utd!.

Riise kunne jeg gjerne tenkt meg i troppen,har mye erfaring med PL spill og ikke minst mye rutine internasjonalt selvom han bare er 27 år.På sitt beste er han uten tvil en habil spiller men flytter han så blir det nok til mye større klubb enn Newcastle

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #986 på: 23. Jan. 2008, 08:34 »
Hehehe.

Ro dere ned 4 hakk. Jeg snakker ikke om spillere som Richards og Berbatov, for det regner jeg som svært usannsynlig. Men hvorfor skal vi legge oss på et sjikt vi ikke har noe nytte av. Hvorfor skal vi ikke fortsette å hente spillere i kaliberet til Habib Beye, Obafemi Martins osv.? Jeg forstår det ikke, og jeg vil aldri forstå det.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #987 på: 23. Jan. 2008, 10:41 »
DAILY MIRROR

Kevin Keegan is interested in taking Dean Ashton to Newcastle from West Ham and is also desperate to sign John Arne Riise

DAILY MAIL
Micah Richards will agree a new £10million contract with Manchester City, keeping him out of the clutches of Newcastle and Tottenham.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #988 på: 23. Jan. 2008, 10:59 »
jeg håper ikke vi kjøper Ashton....han er på Viduka nivå, og om to år så er Carroll bedre enn Ashton noen gang har vært eller vil bli..

Riise er velkommen, vi trenger PL rutine og spillere som gir 100% i hver eneste kamp! Vi har kjøpt for mange spillere utenfra PL, det er på tide at vi begynner å kjøpe spillere som vet hva PL dreier seg om..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #989 på: 23. Jan. 2008, 12:00 »
Må si meg enig med Fredrik. Og at dere svarer han med ting som "Hvem tror du vi kan få, da? Messi?", sier alt om at dere misforstår han.

Han (tror jeg) tror ikke vi kan lokke til oss spillere som Ronaldinho og Kaka, men hvorfor legge oss på det nivået at vi henter spillere som ikke er gode nok for Liverpool? Liverpool - klubben som ikke lenger er blant de fire store. Det er kun tre store i engelsk fotball i årets sesong. Hvis vårt mål er å havne på en 10. plass - da kan vi hente avfallet fra de store. Men hvis vi, som Mike Ashley sier, har mål om Champions League, da må vi sikte høyere.

Og hvor er nyansene til folk her? Spesielt kesse og Benson viser liten vilje til å prøve å skjønne hva Fredrik mener. For han har et poeng. Et godt poeng.
Vi må fortsette å hente spillere som José Enrique, Habib Beye og Oba Martins. Spillere som over tid vil føre oss nærmere toppklubbene. I dette vinduet kan vi hente en god blanding av gammelt og ungt. Men hvis vi skal hente aldrende spillere - MÅ DE VÆRE GODE! Da snakker jeg ikke om John Arne Riise. Da snakker vi spillere som Andrei Arshavin, som ikke lenger er noe talent. I tillegg ser jeg gjerne at spillere som Giles Barnes kommer inn dørene på St.James'. Spillere med fremtiden foran seg.