20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220513 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #915 på: 20. Jan. 2008, 12:04 »
Fant dette på Newcastle-Online:

Kevin Keegan wants Dimitar Berbatov
By Brian Mcnally 20/01/2008

Kevin Keegan wants to fight Sir Alex Ferguson for Spurs hot - shot Dimi tar Berbatov.

The Geordies' football Messiah saw his first game back in charge at Newcastle end in a lowkey 0-0 draw against Bolton.

But Keegan is plotting another transfer coup over the Manchester United manager Ferguson - and he has an ace up his sleeve.

The £26million-rated Berbatov is a lifelong Toon fan. The 26-year-old Bulgarian striker is at the top of Keegan's wanted list.

The widespread belief is that Berbatov will join Manchester United in the summer.

But, just as he persuaded Alan Shearer to snub Old Trafford and join the Geordies in 1996, Keegan wants to snatch Berbatov out of Fergie's clutches.

And Berbatov's mother Margarita revealed: "As a boy Dimitar used to sleep in his Newcastle shirt. It was that special to him.

"He told me it was his dream to play for Newcastle one day and wear the same shirt as Alan Shearer, who is my son's hero." The other signings Keegan has nominated include Rangers rightback Alan Hutton. He recently turned down a £7million move to Spurs and is also on Ferguson's wanted list.

Keegan would also like to bolster his team's rocky defence with the recruitment of Spurs defender Ledley King. The England centreback's injury problems may make that deal hard to clinch.

Keegan has spent the 16 months based in Scotland at his Soccer Circus business and one of his immediate targets will be Dundee United's Barry Robson. Robson is 29 and could be available in this month's transfer window. He's a hard-winning midfielder who will provide Keegan with more options in his team's floundering engine room. Keegan has also mentioned Geordie boy Michael Carrick as a future transfer target to owner Mike Ashley.

Manchester United will bve reluctant to sell the England star who slipped through Newcastle's clutches as a schoolboy when Keegan was in charge and made his name at West Ham.

Det er snakk om Berbatov, King, Hutton, Carrick og Robson her. De fire første hadde i allefall vært en drøm! Berbatov er/var jo Newcastle-fan også, men han er jo sinnsykt overpriset! Det eneste som bekymrer meg litt med King er at han er veldig utsatt for skader...
« Siste redigering: 20. Jan. 2008, 12:06 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #916 på: 20. Jan. 2008, 13:19 »
Får vi Carrick eller Berbatov, vet jeg ikke hva jeg gjør. Det hadde vært sinnsykt deilig med et skikkelig storkjøp igjen. Jeg syns Faye har vært helt ram som DM i år, jeg. Stopper jo ALT! Noen rustne pasninger, men det er heller ikke hans hovedoppgave... Makan til ballstopper!

enig i det berbatov hadde væt gull! men skjønner ikke det du sier ay faye som dm. vi kan da umulig ha sett samma kamper. jeg ska si enig i en ting faye er vanvittig til å vinne hodedueller og er stor og sterk i kroppen. men noe på utsiden av det har han absolutt ikke. så jeg ser helst det blir hentet ny dm. masherano er min favoritt om man skal drømme litt:) og carrick,hmm er jeg meget skeptisk. syns han var veldig i spurs men etter han overgang til manu har han ikke innfridd. helt ok spiller men blir varmere i brystet om berbatov,masherano eller SWP  kommer. Men dette regner jeg med king kev har mer greie på enn meg:) har sterk tro på han!!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #917 på: 20. Jan. 2008, 13:20 »
Slik jeg husker det var Faye god da han spilt deffensiv midt mot Chelsea. Ryddet opp gang på gang. Rozehnal var ikke særlig god i går, men mtp at han er midtstopper spilte han da ikke så forferdelig dårlig heller. Hadde en del gode passninger blandt annet. Når det er sagt håper jeg at dette var første og siste gang vi så han i den posisjonen.

haha. må si jeg syns roz hadde en del dårlige og:) jeg syns han sugde totalt

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #918 på: 20. Jan. 2008, 13:40 »
Carrick og Berbatov hadde hevet oss enormt, og spesielt Carrick håper jeg virkelig vi prøver å hente. En fantastisk dyktig midtbanespiller som i tillegg er geordie. Jeg ser egentlig ikke det helt store behovet for å hente inn en midtstopper nå, da jeg synes Taylor og Faye har vært gode, og i tillegg har Cacapa begynt å vise at han duger.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #919 på: 20. Jan. 2008, 13:43 »
Jeg klarer ikke helt å håpe på Berba og Carrick da jeg ikke tror de vil komme. Men om de hadde kommet så hadde det vært helt sinnsykt!! :)

Ivar11

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #920 på: 20. Jan. 2008, 15:48 »
Carrick og Berbatov hadde vært fantastisk. Mine to bestevenner sine yndlingsspillere er nettopp disse to, så da skulle de fått igjen for mobbingen etter Man Utd kampen   ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 20. Jan. 2008, 16:15 »
http://nufcblog.com/2008/01/20/transfer-news/micah-richards-and-van-buyton-on-keegan-radar/

Klarer ikkje sjå åssen Keegan skal få tak i Richards men det hadde vert heilt sykt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #922 på: 20. Jan. 2008, 16:29 »
Er det ikke bare hente alle sammen 8)
Dette kommer til å bli noen meget MEGET spennende siste 11 dager i Januar.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #923 på: 20. Jan. 2008, 16:30 »
http://nufcblog.com/2008/01/20/transfer-news/micah-richards-and-van-buyton-on-keegan-radar/

Klarer ikkje sjå åssen Keegan skal få tak i Richards men det hadde vert heilt sykt.
Taylor og Richards bak der hadde blitt et stopperpar for Lippi innen 2 år! Hadde vært helt fantastisk! Og Carrick også, hadde det blitt en veldig god vår. Da hadde laget være veldig bra..  ;D skal sies at Richards ikke er det mest oppnåelige p.d.d

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #924 på: 20. Jan. 2008, 16:36 »

Taylor og Richards bak der hadde blitt et stopperpar for Lippi innen 2 år! Hadde vært helt fantastisk! Og Carrick også, hadde det blitt en veldig god vår. Da hadde laget være veldig bra..  ;D skal sies at Richards ikke er det mest oppnåelige p.d.d

Ville ikkje ha bytta det midtforsvaret der for noke midtforsvar i heile verden :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #925 på: 20. Jan. 2008, 16:41 »

Taylor og Richards bak der hadde blitt et stopperpar for Lippi innen 2 år! Hadde vært helt fantastisk! Og Carrick også, hadde det blitt en veldig god vår. Da hadde laget være veldig bra..  ;D skal sies at Richards ikke er det mest oppnåelige p.d.d

Stopperpar for Lippi? Hva mener du?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #926 på: 20. Jan. 2008, 16:43 »
Han mener helt sikkert Fabio Capello ::) ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #927 på: 20. Jan. 2008, 16:50 »
Jøss, godt gjort å blande de to! :)

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #928 på: 20. Jan. 2008, 17:25 »
Mente selvfølgelig Capello ::) Ble litt for entusiastisk!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #929 på: 20. Jan. 2008, 17:28 »
Men en som jeg også kunne ha tenkt meg er Richard Dunne. Han har jo hatt stålkontroll bak i City's forsvar. HAn blir vel også mye billigere enn Richards, og kunne vært en spiller Tayls kunne ha lært mye av.