20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220147 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #900 på: 20. Jan. 2008, 01:11 »
Richards  fra Man.C hadde vært fantastisk
Hadde vært artig med Rooney og ;)

Greier ikke helt å se hva folk vil ha Sidwell for. Synes ikke han er så fantastisk god. Ikke bedre enn Barton i alle fall. Jeg har og mine tvil om Deco er aktuell, tror bare vi kan glemme han. Men det hadde jo naturligvis vært en drøm!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #901 på: 20. Jan. 2008, 07:26 »
Ja ja.. Hvorfor spille med Faye når man kan bruke Rozen. Han spilte da bedre enn det Faye gjorde i den possisjonen..
Du kan virkelig ikke være seriøs?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #902 på: 20. Jan. 2008, 10:55 »
Ja ja.. Hvorfor spille med Faye når man kan bruke Rozen. Han spilte da bedre enn det Faye gjorde i den possisjonen..
Du kan virkelig ikke være seriøs?
Vist du setter Faye opp mot Rozen i den defensive midtbanepossisjonen, å sammenlikner de så ser du selv at jeg er seriøs ;)
De har spilt en kamp der begge, å jeg mener uten tvil der var Rozen som spilte best da. Helt ok å ha andre meninger, respekterer det.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #903 på: 20. Jan. 2008, 11:05 »
Rozehnal gjorde seg ikke bort i går, men jeg syntes det er flere hakk opp til Faye. Faye rydder opp på en fantastisk måte og vinner de fleste duellene på mitden. Rozehnal hadde et par gode passninger i går, men ble dessverre noe borte under kampen. Hvis vi kan velge mellom hvem som skal starte av Faye og Rozehnal er ikke jeg i tvil om at jeg hadde valgt Faye.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #904 på: 20. Jan. 2008, 11:09 »
Enig i at Faye er et mye bedre valg, både på stopperplassen og defensiv midtbane. Er også enig i at Rozehnal ikke gjorde seg bort, men Faye var bedre i de to (så vidt jeg husker?) kampene han har spilt der.

Men jeg ser helst at vi henter en ny en sentral midtbanespiller (som denne tråden vel egentlig skal handle om) og slipper å tenke på hvem av Faye og Roz vi skal bruke i denne posisjonen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #905 på: 20. Jan. 2008, 11:12 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=74789
Da er det en Georgie på vei hjem kansje. Prislapp 18 mill pund. Ja takk å velkommen hjem 8)

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=74785
Sol Campbell er Keegans første ønske. Velkommen til deg også.

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=74781
Robson på vei fra nord?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #906 på: 20. Jan. 2008, 11:14 »
Carrick ville vært fantastisk!!! Sol Campbel er ikke å forakte det heller, selv om mannen runder 34 i år..Holder vel et par år til.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #907 på: 20. Jan. 2008, 11:16 »
Selv om Carrick er dyr tror jeg det er verdt det. Strålende spiller som kan ta over for Butt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #908 på: 20. Jan. 2008, 11:17 »
Newcastle and Manchester United are battling it out for the signature of Tottenham striker Dimitar Berbatov. (Mirror on Sunday)
Kommer det 3 drømme spillere allerede i januar ::) Hadde vært morsomt da.Berbatov, Carrick å Cambpell, å helst en ving innkludert å..
Newcastle want Portsmouth centre-back Sol Campbell and Rangers defender Carlos Cuellar. (Sunday Express) 

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #909 på: 20. Jan. 2008, 11:18 »
Strålende nyheter Lars Arild! Jeg driter i hvor mye vi må ut med for Carrick, er en spiller jeg alltid har likt (rent bortsett fra at han gikk til ManU ::)) Campbell vet vi også hva står for, og når det gjelder Robson så stoler jeg på Kev, og det er sikkert en spennende spiller.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #910 på: 20. Jan. 2008, 11:21 »
dere kan da ikke mene seriøst at faye er på deres første lag av hva dere håper på. faye som deff midtbane.. fy faen så rææva han var. så treg og så klønete at det går faen ikke ann. og roz gjorde seg ikke bort i går???? da var du drita tror jeg. makan til dårlig første omgang av roz kan du lete lenge etter. skulle likt sett pssnings % til roz. tror seriøst jeg hadde gjort en bedre jobb.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #911 på: 20. Jan. 2008, 11:31 »
Får vi Carrick eller Berbatov, vet jeg ikke hva jeg gjør. Det hadde vært sinnsykt deilig med et skikkelig storkjøp igjen. Jeg syns Faye har vært helt ram som DM i år, jeg. Stopper jo ALT! Noen rustne pasninger, men det er heller ikke hans hovedoppgave... Makan til ballstopper!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #912 på: 20. Jan. 2008, 11:34 »
Slik jeg husker det var Faye god da han spilt deffensiv midt mot Chelsea. Ryddet opp gang på gang. Rozehnal var ikke særlig god i går, men mtp at han er midtstopper spilte han da ikke så forferdelig dårlig heller. Hadde en del gode passninger blandt annet. Når det er sagt håper jeg at dette var første og siste gang vi så han i den posisjonen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #913 på: 20. Jan. 2008, 11:42 »
dere kan da ikke mene seriøst at faye er på deres første lag av hva dere håper på. faye som deff midtbane.. fy faen så rææva han var. så treg og så klønete at det går faen ikke ann. og roz gjorde seg ikke bort i går???? da var du drita tror jeg. makan til dårlig første omgang av roz kan du lete lenge etter. skulle likt sett pssnings % til roz. tror seriøst jeg hadde gjort en bedre jobb.

Litt enig i at ingen av de to er gode nok i den posisjonen. Den ene mangler det den andre har, og strengt tatt er ingen av dem gode nok på midtbanen hvis vi skal sikte høyt. Faye forsvarer alikevel en plass i midtforsvaret. Innrømmer at da jeg leser om Carrick ovenfor så tenker jeg at han hadde vært drømmen, men siden jeg er så redd for å bli skuffet så tør jeg ikke håpe på ham. Campbell og Berbatov er høyst velkomne de også, selv om det dessverre virker lite sannsynlig. men, sistnevnte er iallfall Newcastle supporter  :D

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #914 på: 20. Jan. 2008, 11:44 »
Ser i hvertfall ikke ut som det er umulig med Wright-Phillips og Defoe... :P

http://thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article700394.ece