20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220720 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #870 på: 18. Jan. 2008, 20:36 »
Nå må du gi deg da! Hangeland vil takle det fysiske spillet i PL, der er han utemerket...Ikke mange som slår Brede i lufta, dessuten Brede er ikke akkurat den som lar seg "velte" slik som Rozehnal. Tempoet derimot, der vil han få trøbbel.

Men i en klubb som Fulham er jeg overbevist om at Brede vil gjøre et bra inntrykk. I Newcastle ville jeg ikke hatt han, vi er nødt til å skaffe oss spillere som er noe "mer" enn en middelmådighet i PL sammenheng. Det er det nivået Brede ligger på i takt med Rozehnal.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #871 på: 18. Jan. 2008, 20:42 »
Nei, det er ikke mange som slår Hangeland i lufta, og jeg tror ikke han vil få så veldig mye problemer i Fulham. Men han kunne fått det i Newcastle. Tempoproblemene hans ville kommet lettere til syne hos oss, enn i Fulham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #872 på: 19. Jan. 2008, 00:09 »
Newcastle boss Kevin Keegan is wasting no time getting involved in the transfer market and has targeted Jermain Defoe and Shaun Wright-Phillips. (Various)
Ja, det er iallefall en begynnelse.. Ryktene kommer iallefall til å florere frem til 31 Januar..

Deco, Scott Brown, Daniel van Buyten and Wes Brown are also on Keegan's 'money-no-object' wanted list. (Daily Telegraph)
Jada, se her, spennende spillere folkens..Å det som er ekstra spennende er at ALLE vil forsterke oss betraktelig..

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #873 på: 19. Jan. 2008, 00:28 »
Godt å se vi er linka til kvalitet!.Keegan kommer nok til å stå på som f*** nå så han kan få noe forsterkninger fort som mulig :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #874 på: 19. Jan. 2008, 11:00 »
Barry Robson til Newcastle?

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/01/19/robson-move-61634-20369179/

29 år gammel skotte som kan spille både sentral midtbane og venstreving. Har en landskamp for Skottland. Noen som kjenner til denne spilleren?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #875 på: 19. Jan. 2008, 11:32 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #876 på: 19. Jan. 2008, 11:37 »
Hvis Keegan er interessert i både Defoe OG Elmander regner jeg med at han har planer om å kvitte seg med minst en spiss også...(?)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #877 på: 19. Jan. 2008, 11:54 »
Kunne tenkt meg Elmander. Meget god spiss!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #878 på: 19. Jan. 2008, 12:04 »
Er ikke egentlig Elmander like mye offensiv midtbanespiller som spiss? Har alltid trodd det.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #879 på: 19. Jan. 2008, 12:18 »
Nei han er nok ein komplett kraftspiss.  :D
Hadde vore ein glimrande signing. Har sett endel fransk fotball og må seie at han har imponert meg voldsomt. God teknikk, bra rykk, god på haude, god avsluttar og har plenty med power.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #880 på: 19. Jan. 2008, 12:20 »
Men han har også spilt i mellomrommet mellom midtbane og angrep. God spiller og en fin fin signering! Men jeg synes 10mp som det blir spekulert i er litt vel mye!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #881 på: 19. Jan. 2008, 12:31 »
Hvis Keegan er interessert i både Defoe OG Elmander regner jeg med at han har planer om å kvitte seg med minst en spiss også...(?)

Ja og Owen er nå ny kaptein, så da blir det ikke han. Håper det ikke blir Martins heller.. Da har vi 4 igjen å velge mellom, Ameobi og Smith hadde jeg ikke akkurat grått hvis jeg så i en annen drakt en fengselsstripene.
Ellers så synes jeg transferryktene rundt oss for øyeblikket virker meget lovende :) men man har hat store navn linket før og endt opp med Rossi på lån, så jeg tar ingenting for gitt akkurat nå
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #882 på: 19. Jan. 2008, 13:04 »
Kvitte oss med smith og ameobi og inn med elmander.

Vi trenger bare en spiss for og erstatte de to, så kan vi heller bruke penger lenger bak på banen.
lt;3 Newcastle <3

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #883 på: 19. Jan. 2008, 13:11 »
Godt å se at vi endelig linkes til kvalitetsspillere, noe jeg føler vi ikke ble alt for ofte under Allardyce. Viktig at Keegan får inn gode spillere på svakeste posisjonene våre, og at vi får litt sårt tiltrengt bredde i stallen.

Når det gjelder evt. spissalg, er jeg enig i at Ameobi godt kan selges.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #884 på: 19. Jan. 2008, 17:01 »
SWP har dratt på seg en skade i Chelseas kamp,  så da blir vel ikke han noen mulig signering for Keegan...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...