20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 221300 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #795 på: 10. Jan. 2008, 21:19 »
Det hadde vært noe det! Men håper den nye manageren vil hente 1-2 spillere før det er slutt på Januar, så vi i det minste kan forsterke, eller gjøre stallen breiere.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #796 på: 10. Jan. 2008, 23:15 »
hah Sweet bilde av Shearer guden på den linken;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #797 på: 11. Jan. 2008, 00:33 »
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=507512&in_page_id=1779&ito=1490
Cech er på vei til klubben, men vi må vente, dette grunnet Allardyces avgang..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #798 på: 11. Jan. 2008, 03:24 »
vi trenger noen som forsterker laget betraktelig med EN gang, talenter burde komme i 2. omg. Vi trenger en god playmaker og en midtstopper av rang. Håper bare vi får nok transfermidler til å gjennomføre det.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #799 på: 11. Jan. 2008, 14:58 »
Forsvarsspiller er jo noe alle vet vi trenger! Men det virker nesten som uansett hva vi kjøper så blir forsvaret like ukonsentret og dårlig.. ??? Men sant..vi trenger virkelig en spiller i forsvaret som virkelig tar tak! Er så fantastisk lei av å se lettvinde mål renne inn. Rutine var jo stikkordet da vi kjøpte Cacapa og, men han har i alle fall ikke levd opp til mine forventninger, enda.. Har hatt noen gode kamper, men man bør jo være stabilt god for å ungå baklengs. Ønsker inn spiller som ønsker enda mer vinnervilje og konsentrasjon i bakre rekker. Vanskelig å si en spiller som har dette, som samtidig vil til Newcastle.. Eks. Terry, Ferdinand osv, men går neppe til NUFC, uansett :P

Synes vi er gode nok på å komme med offensive backer og innlegg i boksen, men vi mangler de helt store avslutterene. Ja, man skulle kanskje tro vi hadde det med Martins, Owen og Viduka, men Martins er uten sjølvtillitt, Owen ser uinteressert ut og vil sannsynlig veldig gjerne bort fra Newcastle. Men vi scorer alt for lite mål med tanke på at vi slipper inn så mange som vi gjør!
Under Big Sam slo vi mange lange baller på spesielt Viduka. I 9 av 10 tilfeller så er det å gi bort ballen til motstanderen. Viduka er ikke en sånn type spiller.. Han mangler spesielt spenst, balanse, fart og evnen til å krige om ballen. Han gir opp for ofte. Stopper bare opp, ser på dommeren og vil ha frispark når det ikke er i nærheten av det..Ameobi er jo også en lignende spiller, men han har ikke vært bra de gangene han har fått sjansen.
Om vi skal fortsette å slå lange baller inn i midten på spiss, legge ballen ut på siden deretter innlegg i boksen, så ønsker jeg meg Nicola Zigic (202cm, 90kg) som oppspillspunkt. Han vinner så å si alle hodedueller og er rask spiller med godt skudd. Har ikke fått det helt til i Valencia denne sesongen, men man havner ikke i Valencia uten videre. Han er en god spiller! Og som oppspillspunkt så er man vel ikke den som skal score flest mål.. Da er det vel litt det å legge til rette for andre medspillere. Zigic vil jo da være en mellomting av Crouch og Viduka. Høy og sterk spiller med fart og musker.. Jeg har argret meg over måten ballene blir slått inn på motstanderens banehalvdel, der vi mister den med en gang og motstanderene kjører kontring på oss igjen.. Så i mine øyne vi Zigic være en idell signering. I kombinasjon med en liten og rask spiss i bakrom. Dette haar ikke funket med Martins og Viduka, men vi husker vel hvor mange mål Shearer og Bellamy scoret på lignende taktikk..?

Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #800 på: 11. Jan. 2008, 17:16 »
Eg ser faktisk på midtbana vår som det største problemet per dags dato. Ellers so hadde det gjort seg med ein back-up på høgrebacken, tillegg til ein målskårer.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #801 på: 11. Jan. 2008, 17:27 »
Enig, midtbana vår held rett og slett ikkje klasse. Butt, Smith, Emre og ein Barton som enten er skada, i fengsel, eller ute av form. Det luktar ikkje svidd av dette akkurat. På kantane derimot har vi brukbar klasse.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #802 på: 11. Jan. 2008, 17:40 »
Er enig med dem som mener at vi trenger midtbanespillere. I tillegg trenger vi ein spiss som kan score mål
Newcastlesupporter siden 1992

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #803 på: 11. Jan. 2008, 18:32 »
noen som har noen særlig peiling på hvilke spillere Harry har vært ute etter med Pompey, som han kanskje vil hente til oss istedet?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #804 på: 11. Jan. 2008, 18:47 »
Oliver har allerede spekulert i at Bloodhound vil ta med seg Campbell og hente Chimbonda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #805 på: 11. Jan. 2008, 19:38 »
Oliver har allerede spekulert i at Bloodhound vil ta med seg Campbell og hente Chimbonda.
Det stemmer. Å som jeg har skjønt er det 8 mill for Chimpen? Litt dyrt kansje, men han er en god spiller.
http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11675_199377,00.html
Campbell, ja takk, han å Taylor sammen hadde vært gull. Vist ikke spiller vi bare med Taylor\Beye sentralt.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #806 på: 11. Jan. 2008, 19:41 »
Nei, vet du hva. Henter han Chimbonda, vet jeg ikke hva jeg gjør... Makan til usympatisk drittspiller finnes ikke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #807 på: 11. Jan. 2008, 21:00 »
Ønsket gjerne at Big Sam skulle hente han, så jeg er vel ikke direkte at han hentes hit. MEN, Glen Johnson har jeg alltid hatt trua på, og han har jo også innfridd til de grader for Pompey, så drømmen hadde jo vært om han hadde tatt med Campbell og Johnson da.
Ikke det at en topp høyreback bør være noe veldig prioritet med den geniale mannen vi har i Beye. Da er det vel bedre å satse på en ung en enn Chimbonda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #808 på: 11. Jan. 2008, 22:02 »
Glen kan vi bare glemme. Han er fast i oppstillingen til Pompey, å det er det han trenger. Ja, han har vært meget god denne sesongen. Han er å blir en snodig sak. Meget viktig for utviklingen hans at han er fast.
Han blir ikke fast i Newcastle, iallefall ikke foran Beye, å iallefall ikke foran Chimpen vist vi henter han.
Det som blir spennende er å se når evt Harry ansettes, før kommende Onsdag er det sagt manageren skal være klar...

Vet han da allerede hvem som skal handles, hvem som skal selges osv osv.
Spennende...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #809 på: 12. Jan. 2008, 03:07 »
Nei, vet du hva. Henter han Chimbonda, vet jeg ikke hva jeg gjør... Makan til usympatisk drittspiller finnes ikke.

Faen så enig.. Med engang jeg hører navnet hans tenker jeg på når han bitchslappa Butt i 3-2 seieren vår...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...