20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220100 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #780 på: 09. Jan. 2008, 18:32 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3033128,00.html

han vil jeg ha til newcastle, vi har ingen riktig backup for milner , og han er bedre en milner og
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #781 på: 09. Jan. 2008, 18:34 »
Det hadde vært gull med han ja, men i realiteten er det vel sånn ca 0% sjans for at han vil spille for Newcastle.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #782 på: 09. Jan. 2008, 19:21 »
Nå er jeg spent på hva som skjer videre i Januar..

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #783 på: 09. Jan. 2008, 19:22 »
Altså, hvis han ville vurdert City, kunne han vurdert oss også.. På en annen side mener jeg Milner har vært en av våre bedre i år, så det er vel kanskje ikke akkurat den plassen vi burde se etter først. Jeg synes Sam er klok i å hente ungt nå i januar, noe jeg er sikker på kan gi oss betaling senere. Brown hadde vært en god tilvekst, og sårt etterlengtet habil midstopper. For å være ærlig synes jeg Rozenhal har vært rævva, og virker rett og slett svak i dueller. Cacapa startet godt, men har vist seg å være en fjern slektning av Bramble i det defensive arbeidet, utover høsten.
Nolan har jeg dessverre ikke sett noe særlig, da jeg bare har visst hvem han er. Skal inrømme Bolton aldri har vært en publikumsfavoritt i mine øyne. For min del synes jeg Asharvin hadde vært bra, lynnrask spiller som er godt annvendelig. Synes det er på tide å få i gang en kreativ midtbanespiller, som fungerer. Diarra er også et god kjøp og et av de mest realitiske mener jeg, dette er en mann for fremtiden, og pusher vår nåværende playmaker Nicky Butt ut av laget.
Jeg tror vi ender opp med Diarra og en ny midstopper i januar, + et par unggutter til
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #784 på: 10. Jan. 2008, 00:21 »
Hmm, hvem kommer nå?
Ingen andre enn unge spillere?
Handler Ashely inn Spillere selv?
Kommer den nye manageren til å få penger tilgjengelig til spillerkjøp?
Kommer den nye manageren til å må se spillerstallen frem til sommeren før han for kjøpe\selge spillere?
Hva tror dere om denne fortsettelsen folkens?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #785 på: 10. Jan. 2008, 00:22 »
Håper for all del ingen spillere blir kjøpt før vi har fått på plass den nye manageren.
an sparker ikke Bobby Robson??

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #786 på: 10. Jan. 2008, 01:21 »
tipper "den nye" får handlet inn1-2 spilllere han har lyst til og at han selger unna en hel del til sommeren, kommer egentlig veldig an på manageren. Blir han britisk tror jeg spillere som Smith og Butt får fortsette, mens jeg tror de forsvinner eller blir nedprioritert hvis det kommer en litt mer sydelig og eksotisk sjef inn..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #787 på: 10. Jan. 2008, 09:36 »
Diarra skal bare være en medisinsk test fra å skrive under ifølge skysports.
"The first 90 minutes are the most important"

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #788 på: 10. Jan. 2008, 10:13 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=73187
Carr på vei ut?
Å ifølge engelske medier var det inngått en avtale\sum på 5,5 mill pund for Diarra timer før Allardyce fikk sparken.. Det snakkes å om at han hadde BARE fått 8 mill punt tilgjengelig til spillerkjøp?
Fortsettelse følger
I'd be keen to join Spurs or Newcastle if Villa deal falls through, says Laursen
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=507229&in_page_id=1779
Meget spennende sammen med Taylor.
« Siste redigering: 10. Jan. 2008, 10:15 av Lars Arild Stordal »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #789 på: 10. Jan. 2008, 15:53 »
Hadde vel vært noe HELT annet dersom Big Sam hadde hatt like resurser som sine motstandere å handlet for. Det fikk han jo aldri!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #790 på: 10. Jan. 2008, 15:59 »
Hadde ikke gjort meg noe om ashley handlet inn litt på egenhånd i grunn.. er lei av at sam handler som om han skulle vært i bolton;)

Hva tror du grunnen til dette var?
an sparker ikke Bobby Robson??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #791 på: 10. Jan. 2008, 18:15 »
Jeg forventer nærmest at noe av det første den nye manageren gjør, er å undertegne en ny avtale med Steven Taylor.
Om vedkommende er brite, vil jeg ihvertfall tro at det er stor sannsynlighet for det. En utenlandsk manager vil kanskje bruke mer tid til å se an spillerne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #792 på: 10. Jan. 2008, 18:31 »
Newcastle owner Ashley 'didn't trust Big Sam with his money'
Kan det være derfor han ikke fikk de pengene til spillere han så gjerne ville ha på 1 klasse.. Men istedenfor,måtte han velge fra nederste klasse b å gruppe c. Allardyce var nok IKKE Ashleys mann.
Blir spennende se den manageren Ashley ansetter, hvor mye penger for han til spillerkjøp?
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=507391&in_page_id=1779&ct=5

BallaJazz

• Gjest
« Svar #793 på: 10. Jan. 2008, 20:15 »
Håper han løsner lommeboka sikkelig nok til at vi kan gjøre noen sikkelige fete spillekjøp nå ;D

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #794 på: 10. Jan. 2008, 20:49 »
Mascherano som anker og Quaresma som høyrekant :)
lt;3 Newcastle <3