20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220521 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #630 på: 01. Jan. 2008, 12:17 »
Allardyce ready to spend: http://www.adfero.co.uk/news/autocodes/premiership-teams-2007-2008/newcastle/allardyce-ready-spend-$1183729.htm

"I am putting players forward to the chairman and decisions will be made from there," said Allardyce. "The players that might be available and are available are being discussed on a regular basis, day to day.

"I was never given an indication of a budget in the summer and it will be similar in this window."

Vet ikke hvor seriøs kliden er, men hvis dette stemmer får vi håpe Mort og Ashely slår til hvis vi finner de riktige spillerne.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #631 på: 01. Jan. 2008, 14:59 »
Måltyven Cho er fortsatt aktuell ifølge hans agent! La oss håpe at dette er tull!!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3014237,00.html

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #632 på: 02. Jan. 2008, 00:46 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=192289

Berbatov vil vekk. Her er virkelig mannen jeg syns Ashley kunne brukt 20mp på!

Det har jo flere ganger i media blitt sagt at Nufc er Berba sin favorittklubb fra barndommen, så om vi hadde slengt in ett bud, så tror eg ikke at det ville vert SÅ fjernt. Mye mer utrolig at Owen gjikk til oss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #633 på: 02. Jan. 2008, 02:02 »
Javisst, vi fikk jo til og med sett bilder fra Berbatov i sine yngre dager med Magpie-drakten på!
Hovedsaklig er hans store forbilde Kong Shearer!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 02. Jan. 2008, 05:40 »
er akkurat det. får newcastle berbatov så får vi også den store stjerna. jeg håpet på anelka eller berbatov da dette vinduet åpnet. anelka til chelsea , og berbatov vil vekk. løp å  kjøp!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #635 på: 02. Jan. 2008, 09:13 »
Hvor sikkre er disse ryktene om at Berbatov er Newcastle fan, å at Shearer er hans idol?
Kan det bare være et manipulert bilde laget av noen andre mennesker, eller finnes de et intervju ang dette?
Uansett, det hadde vært en drøm som hadde vært ganske våt iallefall :o
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #636 på: 02. Jan. 2008, 09:30 »
West Ham striker Dean Ashton is set for showdown talks club after being dropped for recent matches. (Daily Star)
Hadde ikke sagt nei takk til en spiller jeg har hatt sansen for i årevis, er kvitt skadeproblemene, å er en Shearertype. Ja, til riktig pris..

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #637 på: 02. Jan. 2008, 10:42 »
Hvor sikkre er disse ryktene om at Berbatov er Newcastle fan, å at Shearer er hans idol?
Kan det bare være et manipulert bilde laget av noen andre mennesker, eller finnes de et intervju ang dette?
Uansett, det hadde vært en drøm som hadde vært ganske våt iallefall :o

Berbatov was born in Blagoevgrad, Bulgaria. His father was a professional footballer with local outfit Pirin Blagoevgrad, and his mother Margarita was a professional handballer. Berbatov grew up idolising Alan Shearer, formerly of Newcastle United even sleeping in a Shearer shirt.[1][2][3] He has described Shearer as a role model.[4]

dette er henten fra wikipedia

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #638 på: 02. Jan. 2008, 12:11 »
Jeg hadde kjøpt drakt med Berbatov uten å blunke! Men er redd ManU er foran oss i køen. Dessuten tror jeg ikke vi har allverden å kjøpe for heller. Men for all del, det er lov å drømme og denne drømmen er FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #639 på: 02. Jan. 2008, 13:28 »
Vi har massevis av penger, spørsmålet er om Ashley er kåt på å "splashe cash" allerede i januar...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #640 på: 02. Jan. 2008, 13:29 »
Ashton og Berbatov  er to fine alternativer. Nå tror jeg ikke Berbatov er veldig keen på en overgang til Newcastle, men han hadde vært en meget god signing. Han er en goalgetter, er god teknisk og besitter ellers de fleste ferdigheter og egenskaper en spiss skal ha. Tror han kunne fungert ypperlig ved siden av en eksplosiv Obafemi Martins. Det blir vel med tanken, eller hva Sam?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #641 på: 02. Jan. 2008, 13:39 »
Tjaaa. Hvis Berbatov er newcastlefan, burde det absolutt være muligheter. At Allardyce følger situasjonen, føler jeg meg sikker på.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #642 på: 02. Jan. 2008, 14:16 »

Passa bra som nummer 9 han  :D

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #643 på: 02. Jan. 2008, 17:02 »
Jeg hadde kjøpt drakt med Berbatov uten å blunke! Men er redd ManU er foran oss i køen. Dessuten tror jeg ikke vi har allverden å kjøpe for heller. Men for all del, det er lov å drømme og denne drømmen er FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!

Var du en av de som kjøpte drakt med Kluivert og?  ;D
"The first 90 minutes are the most important"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #644 på: 02. Jan. 2008, 18:56 »
West Ham striker Dean Ashton is set for showdown talks club after being dropped for recent matches. (Daily Star)
Hadde ikke sagt nei takk til en spiller jeg har hatt sansen for i årevis, er kvitt skadeproblemene, å er en Shearertype. Ja, til riktig pris..

bortsett fra han scorer mål en gang i halvåret, så kan jeg være enig i at Ashton er en kjekk kar. Men det er nettopp det at han svært sjelden scorer mål, og det har ikke bare med kvaliteten på medspillerne i West Ham å gjøre, eller det faktum at Freddie Ljungberg er skadet lengre og hyppigere enn Owen, og derfor spiller kamper like sjelden som Ashton scorer mål. Har han scoret noe mer enn det ene målet mot oss denne sesongen?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon