20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220105 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #615 på: 29. Des. 2007, 19:07 »
Ser også at Chimbonda linkes. Hadde ikke gjort noe.

JO! For et jææævla rasshøl. Spesielt god er han heller ikke.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #616 på: 29. Des. 2007, 19:12 »

Helt ENIG! Og forresten hva skal vi med kødden når Beye spiller så sinnsykt bra om dagen? Jo riktignok Beye drar til Afrika i noen uker, men blir et helvete å ha en bråkmaker ala Chimbonda på benken fra midten av februar til kontrakten hans vil gå ut hvis vi kjøper han
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #617 på: 29. Des. 2007, 20:36 »
La oss heller legge inn et saftig bud på Joleon Lescott! Skikkelig kvalitetsspiller som i tillegg til å være stopper på det engelske landslaget er god også som venstreback. Men at Everton vil selge er vel heller usannsynlig. :P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #618 på: 29. Des. 2007, 23:40 »

Helt ENIG! Og forresten hva skal vi med kødden når Beye spiller så sinnsykt bra om dagen? Jo riktignok Beye drar til Afrika i noen uker, men blir et helvete å ha en bråkmaker ala Chimbonda på benken fra midten av februar til kontrakten hans vil gå ut hvis vi kjøper han

Er ikke Chimbonda jungelmann han også?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #619 på: 30. Des. 2007, 00:05 »
Jo, men med fransk pass i tillegg. Så han spiller for Frankrike, og slipper dermed å reise i Januar. Ikke akuratt den signingen jeg hadde ønsket meg, men det finnes jo mange verre...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 30. Des. 2007, 03:55 »
Akkurat hva er greia med at Chimbonda er så forferdelig ille?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #621 på: 30. Des. 2007, 07:19 »
Hadde vært en glimrende forsterkning, å gitt Beye kamp om høyre back plassen, eller kansje vi da kunne spilt med Beye\Taylor sentralt, noe som hadde vært meget spennende...
Men jeg tror ikke Chimpen forsvinner, han er den eneste Spurs mannen som har spilt alle kampene deres fra start, å det virker som om Ramos satser på han, det er iallefall Ramos sin filosofi å ha meget offensive vingbacktyper..

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 30. Des. 2007, 10:52 »
Chimbonda er brukbar, men han kommer til å koste en del. Spurs slipper ikke sin eneste brukbare høyreback gratis og vi har jo Beye som har vært fantastsik de siste kampene. Da ser jeg ikke poenget på å bruke flere milioner pund på en spiller som kommer til å sitte mest på benken. Greit nok at Beye kunne trenge litt konkuranse, men syntes Sam skal bruke pengene et sted der vi har mye større behov for forsterkninger som f.eks. på midtbanen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #623 på: 30. Des. 2007, 12:12 »
Ser ikke ut til at denne Modric kommer med et første ihvertfall!

http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2233367,00.html

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #624 på: 30. Des. 2007, 20:25 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 30. Des. 2007, 21:14 »
Linkes til Albelda nok en gang, og det kan virke som koreaneren har krevd for mye i lønn.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/tm_headline=cho-refuses-to-give-up-newcastle-dream%26method=full%26objectid=20296827%26siteid=50081-name_page.html

"Valencia-redaksjonen" på Norskefans.com skriver i en artikel at Juan Soler (Valencia styreformann) skal ha uttalt at Albelda langt ifra er ferdig i Valencia, det samme skal vistnok gjelde Angulo og Canizarez iflg den samme artikelen, men "reservepaven" Koeman står vistnok fortsatt på sitt. Ikke godt å vite hva som stemmer av dette, ikke vet jeg hvor godt oppdatert denne Valencia-redaksjonen er heller.

Uansett er Albelda en spiller jeg er både positiv og negativ. Mannen har kvaliteter og en enorm rutine fra det øverste nivået, både fra klubb- og landslag, alikevel er det en ufyselig type som figurer jevnlig i dommerens kortstokk (i form av både gule- og røde kort), men uansett en fullt brukbar deffansiv midtbanespiller. Vet bare ikke om Albelda er det Newcastles midtbane trenger, men det kan jo være fordi jeg ikke er spesielt begeistret for Albelda(?)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 31. Des. 2007, 02:11 »
Setter sammen et lag etter mange ønsker i denne tråden(januartråden). Et ganske slagkraftig lag.

Se for dere:

------------------Given-----------------------
Beye------Taylor-------Faye--------Enrique
------------------Albelda---------------------
------------Diarra------Emre----------------
Arshavin---------------------------N`Zogbia
------------------Ashton----------------------

Benk:
Owen, Milner, Martins, Butt, Cacapa
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #627 på: 31. Des. 2007, 14:05 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=192289

Berbatov vil vekk. Her er virkelig mannen jeg syns Ashley kunne brukt 20mp på!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 31. Des. 2007, 14:07 »
Enig i det Eivind, men spørs vel om Newcastle står til Berbatovs ambisjoner! :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #629 på: 01. Jan. 2008, 05:04 »
Fjern drøm.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]