20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220540 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #585 på: 28. Des. 2007, 11:12 »
http://www.nufc.com/ sier det samme. Lurte egentlig litt på akkurat dette;

Sitat
Our man in Korea suggests that Cho is a "weaker Shola Ameobi at best" which begs the question where will he sit in the striking pecking order? Presumably behind Owen, Oba and Viduka but possibly ahead of the out of favour Ameobi.

Så alt jeg kan si er; ???
"The first 90 minutes are the most important"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #586 på: 28. Des. 2007, 17:43 »
Dette skrev David Pleat for The Guardian under VM 2006 om denne spissen:

Players who have one outstanding quality are more advantageous to a team than an individual with several characteristics but no top attribute. A previous mentor of mine once called such players "over-round mediums".

This South Korean centre-forward looked a colossus in the air when playing against Switzerland, particularly in the second half.

His energetic running constantly troubled the Swiss defence as he foraged down the channels.

In the first period he did not receive the service to make me sit up and see this quality in the air as he was marked by Philippe Senderos, who did particularly well before succumbing to injury.

But in the second half, when South Korea had to go a more direct route, Jae-Jin was first-class, jumping well, aggressive and always aware of colleagues to whom to place the ball.

Shimizu S-Pulse, his J League team, have a target man who should be watched closely. He played like a traditional English centre-forward when teams played in a direct style.

I saw similarities to Kevin Davies at Bolton and past heading giants such as Tommy Lawton, Nat Lofthouse, Tony Hateley and, more recently, Alan Shearer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #587 på: 28. Des. 2007, 17:57 »
Hvis dette stemmer er det jo fantastisk. Spesielt med tanke på Allardyce-fotballen vi spiller. Men uansett så veier jeg statistikken hans tyngre enn det en mann har fått inntrykk av i løpet av en kamp. Og statistikken hans var ikke mye å skrive hjem om. Men hvis Sam henter ham skal han naturligvis få sjansen til å overbevise.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #588 på: 28. Des. 2007, 21:57 »
Forhandlingene med denne koreanske spissen Cho skal ha brutt sammen....(takk og lov)

La meg gjette...Mort/Ashley har avvist Allardyce sitt ønske, fordi de har mistet troen på vår manager..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #589 på: 28. Des. 2007, 22:03 »
En 26 år gammel koreansk spiss med erfaring fra japansk eliteserie? Kan vi ikke like godt hente frode johnsen? Hørte han putta på et hattrick for ikke lenge siden. Jeg må le..... Jeg er overbevist om at det eventuelt er denne signingen som får oss ut av sumpa. Dette er bare fjas

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #590 på: 28. Des. 2007, 22:10 »
Skjønner ikke hva vi skal med denne spilleren. Tviler på at han er bedre enn dem vi har og syntes vi heller skal bruke pengene andre steder. Glad det vikrer som dette ikke blir noe av.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #591 på: 28. Des. 2007, 22:11 »
Når man går etter slike spillere sier vel det sitt om hvor lite penger Sam får bruke i januar vinduet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #592 på: 29. Des. 2007, 00:38 »
Herregud! Dette kan vel ikke stemme? Luka Modrić til Newcastle? Trodde City og Chelsea, og kanskje Tottenham kjempet om signaturen til spilleren men det er tydeligvis Newcastle som er nærmest en avtale. Eller er min kroatisk elendig?

http://www.index.hr/sport/clanak/suigraci-tvrde-modric-potpisao-za-newcastle/369394.aspx

Klassespiller, men dyr.. (noe som ikke bryr meg, men kanskje Ashley?)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #593 på: 29. Des. 2007, 00:48 »
Det hadde vært FANTASTISK! Uten at jeg har tro på dette da! :P

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #594 på: 29. Des. 2007, 01:01 »
Ser for meg at Luka Modric hadde blitt en ny Silvio Maric ...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #595 på: 29. Des. 2007, 01:03 »
Ser for meg at Luka Modric hadde blitt en ny Silvio Maric ...

Huff ja
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #596 på: 29. Des. 2007, 01:07 »
Herregud! Dette kan vel ikke stemme? Luka Modrić til Newcastle? Trodde City og Chelsea, og kanskje Tottenham kjempet om signaturen til spilleren men det er tydeligvis Newcastle som er nærmest en avtale. Eller er min kroatisk elendig?

http://www.index.hr/sport/clanak/suigraci-tvrde-modric-potpisao-za-newcastle/369394.aspx

Denne spilleren vet jeg fint lite om, men hva står det i linken? Er dette en vi har lagt inn bud på? Eller bare spekulasjoner?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #597 på: 29. Des. 2007, 01:11 »

Denne spilleren vet jeg fint lite om, men hva står det i linken? Er dette en vi har lagt inn bud på? Eller bare spekulasjoner?

Tviler på at dette bare er spekulasjoner.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 29. Des. 2007, 01:14 »

Hadde det vært en engelsk avis som skrev dette hadde jeg bare knisa av det. Men når det kommer fra Kroatia er det plutselig mer spennende. Vet ikke om denne siden er en seriøs side?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #599 på: 29. Des. 2007, 01:21 »

Hadde det vært en engelsk avis som skrev dette hadde jeg bare knisa av det. Men når det kommer fra Kroatia er det plutselig mer spennende. Vet ikke om denne siden er en seriøs side?

Enig, det var også koreanske medier som meldte dette om den 26-år gamle koreanske spissen som var på Tyneside i dag.  Nå ble det heldigvis ikke noe av den handelen.