20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220096 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #540 på: 24. Des. 2007, 11:18 »
Vi trenger å få inn en deffensiv midt siden Butt etter min mening spiller litt for mye slik som situasjonen er nå. Han er på ingen måte så dårlig som enkelt skal ha det til, men han har vært for ustabil. Fra veldig bra til vedlig dårlig og slike spillere kan vi ikke være så avhenige av som vi er av Butt.

Tror både Gilborte og Diarra ville vært gode løsninger. Gilberto var kaptein for Brasil under Copa Amerika i sommer og har klart mye å bidra med. At han begynner å bli litt rusten er nok fordi han ikke har spilt så mye i det siste. Hvis han kommer er jeg sikker på at han hadde gjort en bra jobb. Likevel bgynner han og hvis han blir dyr bør det vurderes andre løsninger.

Diarra er en yngre løsning og virker også som en bra spiller uten at jeg har sett for mye av han. Virker dog litt rart at Arsene vil selge han så fort. Hanble jo kjøpt i sommer.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #541 på: 24. Des. 2007, 14:00 »
Mitt drømme vindu

Inn: Dean Ashton, Lassana diarra, Arshavin

Ut: Owen (Butt, veit de ikje skjer, men hadde vore drømmen  ;))

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #542 på: 24. Des. 2007, 14:01 »
Dean Ashton? NEI TAKK!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 24. Des. 2007, 14:08 »
Om der fins NOEN som fortjener stempelet som "Den nye Alan Shearer", så er det Dean Ashton!
Jeg hadde faktisk DIGGA om vi kunne fått han, men anser det som svært usaklig å tro at vi skal ha penga Hammers måtte kreve for å overhodet vurdere å selge Ashton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #544 på: 24. Des. 2007, 14:13 »
til jul ønsker jeg meg

inn :  Diarra, Arshavin

ut: ameobi

Zigic hadde også vært spennende, men det er ikke på topp vi sliter mest. Tror heller ikke zigic er en spiller som kan garrantere mer mål en martins, Viduka Owen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #545 på: 24. Des. 2007, 14:15 »
Heller Ashton en Zigic. veit kva Ashton står for i Premier League og er ein klassespiss utan like. Einaste minuset er at han er skadeplaga.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 24. Des. 2007, 14:27 »
Years    Club    App (Gls)*
2000?2005 Crewe Alexandra 159 (60)
2005?2006 Norwich City 44 (17)
2006? West Ham United 20 (5)    

Dette mener du er imponerende? Nei, ellers takk. Og når man i tillegg har en skadehistorie på linje med Owen er det uaktuelt i mine øyne.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #547 på: 24. Des. 2007, 14:35 »
Ut: Owen (Butt, veit de ikje skjer, men hadde vore drømmen  ;))

Hvorfor vil du ha ut Butt? Selv om vi får inn en deffensiv midt trenger vi en backup for han. Hvis Butt drar har vi ikke det. Og Butt har da også spilt bra i mange av kampene.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #548 på: 24. Des. 2007, 14:50 »
Ashton er helt rå, en ung Alan Shearer! Hvis noen så han på Lørdag så var han knallgod i den kampen også! Hadde gjerne sett han i Newcastle! Heller han enn Zigic ja...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 24. Des. 2007, 14:59 »
Devserre ønsker jeg ikke en kronisk skadet spiller til Newcastle..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 24. Des. 2007, 15:08 »
I følge Mr. Weiseth har Lassana Diarra blitt brasilianer:

Arsenals Lassana Diarra (22) skal ønske å forlate Emirates og Sam Allardyce skal være klar til å hente brasilianeren. :D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #551 på: 24. Des. 2007, 15:17 »

Uten at jeg er helt sikker her så er jeg relativt sikker på at Ashton ikke er skadeforfulgt. Han hadde et stygt beinbrudd som holdt han ute i nesten et år, men bortsett fra det så har det vel ikke vært så mye ?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #552 på: 24. Des. 2007, 15:58 »

Uten at jeg er helt sikker her så er jeg relativt sikker på at Ashton ikke er skadeforfulgt. Han hadde et stygt beinbrudd som holdt han ute i nesten et år, men bortsett fra det så har det vel ikke vært så mye ?

Det innebærer vel ganske god korrekthet!
Jeg syns at Ashton er rå, og et spisspar bestående av han og Owen gir meg vann i munnen :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 24. Des. 2007, 16:00 »
Years    Club    App (Gls)*
2000?2005 Crewe Alexandra 159 (60)
2005?2006 Norwich City 44 (17)
2006? West Ham United 20 (5)    

Dette mener du er imponerende? Nei, ellers takk. Og når man i tillegg har en skadehistorie på linje med Owen er det uaktuelt i mine øyne.

Om du tar alderen hans i betraktning er ikke dette så aller værst synes jeg! Han var tross alt bare 16 år da han fikk sin debut for Crewe og var bare for ungutten å regne i de årene der. Han var ikke så værst for Norwich heller med tanke på hva den klubben har slitt med de siste årene...........

I West Ham har han vært ute en god stund takket være ankelbruddet han pådro seg i på landslagstrening, han var jo ute ca 1 år grunnet denne skaden.
Ashton er uten tvil en meget god spiller som har flere strenger å spille på, og jeg tviler på at Hammers gir slipp på han særlig billig! Ashton - Bellamy kan jo bli en fryktet angrepsduo når sistenevnte kommer tilbake fra skade.

Når det er sagt synes jeg ikke Ashton er en spiller vi bør gå for, ikke på grunn av hans kvaliteter men fordi vi har en ganske lik spiller i Viduka (mye tregere da men) og til dels Smith som jeg heller ikke synes er så veldig ulik (scorer barefor få mål, men en h...... innsats),

Skal vi ha inn en spiss mener jeg det bør være en som er en hodespesialist, altså en spiller som er "uslålig" på hode, som er stor og sterk, som har målskåringsegenskaper og som både tåler litt juling og kan gi enda mer. Det er heller ikke dumt at en slik spiller rager høyt over bakken slik at han bare utifra det vil trekke opp motstandernes midtstoppere og gi store rom for hurtigtogene våre Owen og Martins.

Derfor håper jeg Zigic kommer i januar! De aller fleste forsvarspillerne ville nok hatt mer enn nok å bryne seg på da en godt over 2 meter høy hissig serber står ovenfor dem, samtidig som han har vist at han vet hvor målet står!

Altså, Ameobi ut og Zigic inn!  :)

God Jul  

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 24. Des. 2007, 16:02 »

Det innebærer vel ganske god korrekthet!
Jeg syns at Ashton er rå, og et spisspar bestående av han og Owen gir meg vann i munnen :P

Det ville jo vært herlig med to kjekser på topp :P

De er begge gode spillere, men begge sliter også voldsomt med skader...Sikkert ingen dum kombinsajon, men å kjøpe Ashton er litt gambling i mine øyne...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM