20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220707 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #525 på: 20. Des. 2007, 12:33 »
Albelda kommer da evt gratis vist han har fått sparken..
Jeg mener han hadde passet perfekt i den defensive rollen. En kriger som ofrer alt, spilleforståelse, passningssikker, trygg med ballen å flink til å finne løsninger i vansklige situvasjoner. God på hodet faktisk.
En  type Butt som bare har enda flere strenger å spille på. En spiller som hadde forsterket oss. Vi snakker om mulige stjerner, dette er en stjerne..
Eneste hindring er kansje Alderen, men som defensiv midtbane anker er ikke det det viktigeste, se bare på Makelele osv.

Kan ikke si jeg ser for meg Albelda som en typisk kriger. Mulig jeg tar feil. Ser mer for meg han som dirigent. Han var utvilsomt en stor spiller for 2-3 år siden, men hvor god er han egentlig nå? I en defensiv midtbanerolle er mitt førstevalg en up and coming Lassana Diarra! Har vi ikke råd til det, vil det være en sikrere løsning å satse på Vogel som vil gjøre alt for å forberede seg til EM på hjemmebane. Vogel er gratis, rutinert, god, PL-erfaring og motivert. Noen bedre?
« Siste redigering: 20. Des. 2007, 12:35 av kung_zlatan »

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #526 på: 20. Des. 2007, 16:17 »
Kan ikke si jeg ser for meg Albelda som en typisk kriger. Mulig jeg tar feil. Ser mer for meg han som dirigent. Han var utvilsomt en stor spiller for 2-3 år siden, men hvor god er han egentlig nå? I en defensiv midtbanerolle er mitt førstevalg en up and coming Lassana Diarra! Har vi ikke råd til det, vil det være en sikrere løsning å satse på Vogel som vil gjøre alt for å forberede seg til EM på hjemmebane. Vogel er gratis, rutinert, god, PL-erfaring og motivert. Noen bedre?
[/quote]
Hvilket PL-lag har Vogel spilt for?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #527 på: 20. Des. 2007, 19:40 »
Hvilket PL-lag har Vogel spilt for?
[/quote]
Jeg hadde på en eller annen måte fått for meg at han hadde spilt for Tottenham, men sjekka biografien hans nå og dette stemmet ikke. Legger meg flat, men ser allikevel på han som en sikrere løsning. Misforstå meg rett, hadde vi fått en av disse to så hadde det jo tross alt vært en god del bedre enn Butt ;D

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #528 på: 21. Des. 2007, 15:23 »
Vogel og Albelda er spennende, men hvis jeg skulle få velge så hadde jeg gått for Rio Mavuba. Selv om han nylig gikk til Villareal, har han slitt med lite spilletid. 23-åringen sies å ønske seg bort fra klubben. Franskmannen er en (defensiv?) midtbanespiller og blir/ble sett på som den nye Makelele. Debutert på a-landslaget har han også gjort, og er akkurat den typen vi trenger til å ta over for Butt. Meninger?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 21. Des. 2007, 16:22 »
Har ikke sett mye av han. Men når han har spilt på det franske landslaget må han være brukbar. Tror han er deffensiv midt på FM

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #530 på: 21. Des. 2007, 22:06 »
Synes det blir for mye 50-50 med å kjøpe spillere som ikke har vært bort i den engelske spillestilen. Så f.eks hvordan Luque ikke taklet det.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #531 på: 22. Des. 2007, 09:10 »
http://www.eatsleepsport.com/articles/668592.html
Den nye Solano er kanje på vei ;)
Neida, jeg har aldri hørt om spilleren, men han er forsvarsspiller iallefall.. Spiller for Sporting Braga.

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=70707
Kunne dette vært løsningen på de defensive midtbane problemene våres?
Jeg har digget denne mannen over lang tid, han er brillant å hadde taklet den Engelske stilen med en gang. Han har alt en defensive midtbane spiller trenger, å itilegg er han hodesterk, skuddsterk å målfarlig ;)
« Siste redigering: 23. Des. 2007, 08:34 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #532 på: 23. Des. 2007, 11:04 »
http://www.lep.co.uk/sport/Viduka-in-Rovers-swap-deal.3616588.jp

Hva i huleste? Mulig dette er urealistiske søndagsrykter, men for en deal det hadde vært for oss!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #533 på: 23. Des. 2007, 11:22 »
Haha, et veldig oppfinnsomt rykte. Men det er selvfølgelig renspikka tull!!! :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 23. Des. 2007, 11:38 »
"The Blackburn striker is reportedly unhappy at Blackburn while Newcastle's former Leeds and Middlesbrough forward is looking for a way out of his nightmare at St James Park."

For et mareritt det må være for tjukken å være favorittspilleren til manageren....han burde være overlykkelig over å ha spilt så mye som han har gjort...Denne avisen her er selvsagt helt på jordet, og jeg kan ikke fatte at Viduka skal være misfornøyd..det har han i hvertfall ikke noen grunn til, og jeg tror ikke han er det heller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 23. Des. 2007, 12:33 »
Hehe. News of the world fornekter seg aldri. De koker suppe på barnåler her. Utrolig hvor lite som skal til for at NOTW skal kunne koke en lite smakfull suppe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #536 på: 24. Des. 2007, 09:31 »
Ja, jeg vet det er tribalfootball?
Men er det ikke dette alle har snakket å drømt om ;)
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=70845
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #537 på: 24. Des. 2007, 10:17 »
Gilberto begynner å bli rusten nå. Her trengs det lit yngre.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #538 på: 24. Des. 2007, 11:05 »
Jeg mener Diarra er en mye mer langsiktig og bedre løsning enn Gilberto. Så blir Diarra tilgjengelig så er det vel ikke tvil? Desverre har vi vel ikke så altfor mye å handle for i januar så jeg er redd Diarra blir en drøm. Zigic derimot tror jeg virkelig vi har muligheten til å få. Særdeles spennende spiller som fortsatt er ung. Han vil absolutt kunne gi oss en ny dimensjon og er verdt sjansen. For det er en sjanse å satse på han, det er det vel ikke tvil om. Spennende rykte!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #539 på: 24. Des. 2007, 11:11 »
Ja, jeg vet det er tribalfootball?
Men er det ikke dette alle har snakket å drømt om ;)
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=70845

Perfekt spiller i den defensive midtbanerollen, men ikke for 6 millioner pund! Ikke for halvparten en gang!
Jeg tar gladelig imot Gilberto, men kun til en anstendig pris!