20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 221161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #510 på: 19. Des. 2007, 09:56 »
Som jeg har sagt før....jeg mener Wes Brown er en kjempespiller!! Han vil være en strålende signering..

Men det begynner å bli ganske trangt om stopperplassen nå...Synes vi har kvalitetsspillere i Faye, Cacapa og Taylor bak der, mens Roz er et greit 4 valg i mine øyne...Det blir rimelig vanskelig å ta ut et lag etthvert, hvis vi plutselig har 5 stoppere å velge mellom, 6 hvis vi tar med Edgar.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #511 på: 19. Des. 2007, 13:38 »

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #512 på: 19. Des. 2007, 14:09 »
Mener selfølgelig at klubben trenger en defensiv midtbanespiller, men mener at vi har spillere som kan bekle den rollen allerede...Det laget trenger er nooen som gjøre kreativt etter at vi har vunnet ballen og står 10-20 meter inne på motstandernes banehalvdel.... Da blir det mye tut og kjør på de aller fleste, Barton er god til å vinne ballen og så gå på løp, men skal Butt spille ballen til ham? Neppe!Smith og Geremi kan klare det, Geremi må bare innse at han ikke er verdensklasse og begynne og gjøre det enkelt igjen! Vi får enkelt og greit ikke tak i en spiller som Makelele, det beste ville jo selvsagt vært å ha verdensklassespillere over hele linja, men det får vi ikke!

Given

Geremi/Beye    Taylor   Faye    N'zog (blir han satset på her vil han bli knakende god)

Smith/Geremi
              Barton               xxxxxxxxxxx
Milner

Owen/Viduka     Martins
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #513 på: 19. Des. 2007, 15:38 »
Du har vel glemt Emre der? Er forresten sterkt imot at Zog brukes i den posisjonen. Føler han blir litt for pinglete i forsvar. Han må rendyrkes som venstreving!

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #514 på: 19. Des. 2007, 17:06 »
Jeg mener i utgangspunktet at Emre kan spille ¨som "xxxxxxxx" ja, men han blir jo nesten ikke brukt for tiden.... N'zogbia tar igjen på krafta med teknikk og hurtighet, få posisjoneringen til å bli bedre så blir han en internasjonal back. Er i tillegg en trussel forover slik at vi kan double på kantene, samt såpass ballsikker at vi kan holde ballen i laget uten å bare måke den oppover! De kampene Solano spilte på back i fjor var jo noen av de beste kampene, laget kunne trille ball fra bakre firer og faktisk skape noe, pluss at han ar en trussel da han kom forover! Ja til N'zog på back!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 19. Des. 2007, 17:13 »
N'zogbia har overasket posetivt som venstreback, men tror vi bør satse på han som ving. N'Zogbia har bra teknikk, god til å drible og er rask og disse ferdighetene får han utnyttet best som ving siden det er da han er mest offensiv. Selvfølgelig er det bra med offensivebacker, men en back må også være svært gode deffensiv og det er her N'Zogbia sliter.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #516 på: 19. Des. 2007, 20:37 »
http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11837_182387,00.html
Litt info om en spansk defensive midtbanespiller som har blitt vist døren i Valencia..
Kunne han vært noe for oss?
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2992283,00.html
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #517 på: 19. Des. 2007, 21:28 »
Albelda ville vært en solid forsterkning for oss. På pressekonferansen til Valencia i dag blir det sagt at det skal være storopprenskning i januarvinduet, og i tillegg til Cazinares og Albelda som har fått sparken, blir trolig Zigic, Hildebrand, Fernandes, Angulo og Vicente snart bedt finne seg en ny arbeidsgiver. Hadde vi fått Albelda og Zigic i januar, ville det vært en drøm! :D

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 19. Des. 2007, 21:40 »
Vicente ville vært en drøm. En av mine yndlingsspillere.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #519 på: 19. Des. 2007, 21:49 »
Vicente hadde vært noe ja, Albelda det samme! Blir solide lønninger de skal ha for å komme til et PL-lag som ligger midt på tabellen da....men er lov å håpe! De kan vel uansett ikke spille E-cup denne sesongen! Men som en pesismistisk realist mjeg si at jeg tviler, men blir gjerne positivt overrrasket :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #520 på: 19. Des. 2007, 21:56 »
Albelda og Zigic fordi vi trenger dem sårt! Vi mangler de kvalitetene og spisskompetansene disse 2 spillerne besitter. Begge 2 ville forsterket "oss" kraftig!
Vicente var for et par år siden en av verdens beste venstrevinger i mine øyne. Hadde de fleste kvalitetene en ving skal ha pluss litt til. Vet ikke hvordan han er nå, men regner ikke han for å være særlig aktuell for oss grunnet bra dekning (Duff og N`Zogbia) og pris! Vil tro at en slik klassespiller som fremdeles har mange gode år igjen på fotballbanen vil koste litt!

Derimot tror jeg Zigic og Albelda ville vært mulige å få tak i, også til en anstendig pris. Zogic får jo ikke spille og det er jo grenser for hva Valencia kan forlange for en aldrende Albelda!?

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #521 på: 19. Des. 2007, 22:21 »
Albelda og Zigic burde i aller høyeste grad være aktuelle for oss! En annen rutinert traver i samme kategori er sveitsiske Vogel. Hva tror vi om denne mannen? Han kan gå gratis i januar og har blitt sterkt linket til Everton.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 19. Des. 2007, 22:50 »
Men er Albelda mannen som skal fylle den deffansive midtbanerollen da? Albelda er fortsatt en høyst brukbar spiller han, men han er også bankers i dommerens kortstokk. Personlig liker jeg ikke Albelda pga hans destruktive spillestil som også dokumenteres gjennom den flittige samlingen av gule og røde kort, i tillegg til at jeg er i tvil om hvordan den aldrende spanjolen takler overgangen til Premier League. Men kanskje er han nettop mannen for den deffansive midtbaneoppgaven i Newcastle? Han kan vel rimmelig greitt gjøre en god innsatst både i en 4-4-2 og 4-3-3 formasjon og er jo typen som fort kan bli elsket av sin egen fans og hatet av motstanderens. Kort oppsummert: Albelda er ikke det dårligste alternativet vi kan finne, men jeg har ikke noe stort ønske om å se ham i Newcastle-drakta.

Zigic kjenner jeg ikke altfor mye til, men 13 mål på 35 kamper for ett så-som-så Racing Santander ifjor er ikke fullgærnt, og fysikken bør det ikke være noe å utsette på, mannen ragger jo 202cm på strømpelesten. Men skal vi hente han mener jeg i bør selge enten Ameobi eller Viduka, rett og slett fordi vi ikke trenger så mange. Personlig er jeg nok mer positiv til Zigic enn Albelda.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #523 på: 19. Des. 2007, 23:28 »
Men er Albelda mannen som skal fylle den deffansive midtbanerollen da? Albelda er fortsatt en høyst brukbar spiller han, men han er også bankers i dommerens kortstokk. Personlig liker jeg ikke Albelda pga hans destruktive spillestil som også dokumenteres gjennom den flittige samlingen av gule og røde kort, i tillegg til at jeg er i tvil om hvordan den aldrende spanjolen takler overgangen til Premier League. Men kanskje er han nettop mannen for den deffansive midtbaneoppgaven i Newcastle? Han kan vel rimmelig greitt gjøre en god innsatst både i en 4-4-2 og 4-3-3 formasjon og er jo typen som fort kan bli elsket av sin egen fans og hatet av motstanderens. Kort oppsummert: Albelda er ikke det dårligste alternativet vi kan finne, men jeg har ikke noe stort ønske om å se ham i Newcastle-drakta.

Zigic kjenner jeg ikke altfor mye til, men 13 mål på 35 kamper for ett så-som-så Racing Santander ifjor er ikke fullgærnt, og fysikken bør det ikke være noe å utsette på, mannen ragger jo 202cm på strømpelesten. Men skal vi hente han mener jeg i bør selge enten Ameobi eller Viduka, rett og slett fordi vi ikke trenger så mange. Personlig er jeg nok mer positiv til Zigic enn Albelda.
Etter å ha tenkt meg om er jeg også ganske skeptisk til en Albelda som ser ut til å være på vei ned. Vogel derimot har jeg veldig sansen for og siden han er gratis i dette vinduet burde vi være all over him! Vil gjerne høre hva folket sier om dette? Zigic inn og Amøben ut hadde vært veldig bra! Spent på hvor mye de vil forlange for Zigic...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #524 på: 20. Des. 2007, 07:22 »
Albelda kommer da evt gratis vist han har fått sparken..
Jeg mener han hadde passet perfekt i den defensive rollen. En kriger som ofrer alt, spilleforståelse, passningssikker, trygg med ballen å flink til å finne løsninger i vansklige situvasjoner. God på hodet faktisk.
En  type Butt som bare har enda flere strenger å spille på. En spiller som hadde forsterket oss. Vi snakker om mulige stjerner, dette er en stjerne..
Eneste hindring er kansje Alderen, men som defensiv midtbane anker er ikke det det viktigeste, se bare på Makelele osv.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.