20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 221181 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #465 på: 11. Des. 2007, 23:58 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1188155,00.html
Sommeren 08 da 2 venner gjenforenes ;)
De er bestevenner å vil spille sammen, det var da koselig.(vet det er en link allerede, men legger den ut)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #466 på: 12. Des. 2007, 00:04 »
Newcastle United chairman Chris Mort says that Sam Allardyce will be given no more money in January.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2960156,00.html
Developing players
We're looking to build a first-team squad capable of competing at the top level, but we are also looking to improve at youth level and make signings there.
"That's an area which Newcastle United, historically, hasn't worried too much about.
"But Arsenal are the classic club to look at, and see the value of making very smart young signings and developing players."

Vi hadde trengt noen forsterkninger mener jeg, iallefall på den offensive biten å i forsvar. Backup til Milner å en som kan spille vist Owen igjen blir skadet(arshavin)
Å vist Beye-Faye forsvinner, så har vi carr vi skal stole på, vist ikke Taylor flyttes dertil da. Men hca skjer vist vi for flers skader i forsvaret??
Men det som sies med å kjøpe ungt, å utvikle spillerene. ER SOM MUSIKK I MINE ØRER 8)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 12. Des. 2007, 00:24 »
Tror dette er bare mediesnakk fra Mort sin side, håper det ihvertfall..........
Nå synes jeg Mort/Ashley var ganske gniene i sommer og jeg tror at de ikke er interessert i å betale overpris for noen spillere slik Shepherd gjorde da han satt i stolen. Men jeg tror at Allardyce vil få muligheten til å hente noen spillere om det rette tilbudet skulle dukke opp. Det er jo en kjent sak at Allardyce har hatt speidere ute for å sjekke flere spillere ute på kontinentet og dette tror jeg ikke han gjør for morro skyld......

Men jeg tror at Allardyce er nødt til å selge noen også får å få muligheten til å hente dem han vil ha i første rekke. Jeg tipper spillere som Emre, Ameobi, Carr, Pattison, er spillere Allardyce ikke har tenkt til å ha med videre og derfor er ute etter å kvitte seg med.
Jeg blir heller ikke overrasket om enten Owen eller Martins heller forsvinner, dette for å få midler til å hente dem han selv ønsker å bygge laget videre rundt.

Uansett om vi selger eller ikke i januar regner jeg med et par signeringer minst, uavhengig om Allardyce får solgt eller ikke, om ikke synes jeg Ashley/Mort har vært usedvanlig gniene!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 12. Des. 2007, 00:34 »
Allardyce vil jo ha en mye bredere stall, så bortsett fra Ramage, Ameobi og Carr ser jeg jo ikke helt at Allardyce egentlig er spesielt opptatt av å selge noen selv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #469 på: 12. Des. 2007, 21:17 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=69112
Newcastle, Middlesbrough linked with Turkish youngster Arda Turan
Alltid spennende med ungutter som har potensiale. Håper Emre kan lokke han denne veien.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 12. Des. 2007, 21:26 »
Vet vi noe som helst om denne karen? Så et klipp på youtube fra Liverpool-Galatasaray, tror jeg det var. Så ut som gutten hadde teknikk og innleggsfot, om ikke annet. Men det kan jo ha vært et engangstilfelle. Shola Ameobi har hatt sine øyeblikk han også. Blant annet et målgivende hælspark mot portsmouth i februar 2006.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #471 på: 13. Des. 2007, 14:00 »
Matt Taylor, Lauren, Pedro Mendes, Djimi Traore and Richard Hughes face being sold by Portsmouth in January. (Times)
De 2 førstnevnte spillerene i Taylor å Lauren, da har vi plutselig dobbel dekning på backpossisjonene våres.
Men så det er sagt, dette er en link som ikke angår Newcastle, men spillere vi trenger. De er gode. Bare synd Lauren evt skal til Afrika sammen med halve Premier League.

Everton, Newcastle and Portsmouth are vying for the services of Swindon left-back Ben Tozer. (Sun)
Enda en useriøs avis\media. Å spilleren er vel enda mere ukjent, her er litt info hentet fra sky
http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11758_383753,00.html#pp3ar ikke allverdens å finne der men?

Norwich boss Glenn Roeder will return to his former club Newcastle to try to sign striker Shola Ameobi. (Sun)
Jepp, så enkelt er dette, selg å bruk penger på andre spillere. Bay bay Amøben bay bay.

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=69334
Atter en ny Øst-Europeer linkes til oss av den SERIØSE tribalfootball ;)

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=69325
Bolton leder heldigvis kampen om å signere denne spilleren, jeg ikke tror er god nok for Newcastle.

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=69303
Ja kom igjen Roeder, hent våres søppel.. Hadde ikke gjort meg noe om du hentet Carr, Damage, Amøben å Fattison. Gi oss 5 mill, noe jeg tror er mulig :D

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=69295
Nei takk til Cisse, han trenger vi ikke. Vi har spillere i Smith å Viduka der. Heller Arshavin.

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=69237
Å tilslutt en meget god nyhet fra vår egen Milner. Han har sine tanker om hvor Smith skal spille. HELT ENIG MED MILNER JEG 8)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 13. Des. 2007, 15:19 »
Hvorforskal vi hente spiller som ikke er god nok til å starte for Porsmouth? De har gjrot det bra for all del, men hvis vi skal kjøpe noen syntes jeg vi skal sikte litt høyrere. Lauren er på vei ned og vil heller ha en annen enn han. Matt Taylor er den jeg er minst negativ til. Han er anvendlig og har et veldig bra skudd, men har også en del svakheter. Kunne kanskje gjort en brukbar jobb som backup, men ser helst at vi holder oss unna. De andre trenger vi ikke.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #473 på: 13. Des. 2007, 15:58 »
Synes ikke vi skal bruke penger på å kjøpe backup.
Selv om vi trenger backup på venstrebacken, så er jeg skeptisk til Matt Taylor. Det er en grunn til at han ikke er god nok for Portsmouth lenger. Og uten at jeg vet prisen, er jeg skeptisk til om han i det hele tatt er verdt pengene, i og med at han maks kan bli backup. Hvorfor skal vi kjøpe spillere som forsterker reservelaget vårt? De pengene vi har, skal brukes til enten å handle inn for fremtiden, eller å forsterke førsteelleveren. Matt Taylor går ikke under noen av de to kategoriene.

Lauren er ikke veldig mye bedre enn Carr, per dags dato, så det synes jeg er sløsing av penger.

Nei, skal vi kjøpe nye backer, så skal de være gode nok til å utfordre Beye og Enrique. Det er verken Lauren eller Taylor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 13. Des. 2007, 19:47 »
Vi trener en stor sterk, hodesterk spiss,da viduka har visst seg være langt under par. Anelka hadde vært perfekt og skulle vel heller ikke være umulig å få tak i.
deretter trenger vi nytt anker,hvor pools unge argentiner frister.

får vi disse to er vinduet perfekt i mine øyne

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #475 på: 14. Des. 2007, 00:44 »

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=69295
Nei takk til Cisse, han trenger vi ikke. Vi har spillere i Smith å Viduka der. Heller Arshavin.

Vet jeg kan gjøre meg upopulær med dette, men jeg er slett ikke avisende til å få Cissè til klubben! Jeg vet at han er en fordømt tulling og liker slett ikke personligheten hans, men som fotballspiller er han ganske god uansett om man liker han eller ikke...
Han er vel også en spiller som ville passet perfekt i en 4-3-3 formasjon som midtspiss, tror at han med sin fysikk, teknikk og hurtighet ville gitt ethvert forsvar litt å bryne seg på. Han ville uten tvil forsterket laget med de kvalitetene han besitter. Han kunne vel også fungert utmerket i en 4-4-2 med Owen eller Martins som spisspartner..........

Men jeg tviler på at Allardyce er interessert i å hente Cissè, og jeg tror heller ikke han blir en billig løsning, men gode fotballspillere tar jeg stort sett imot så lenge det forsterker laget som sagt! Kan jo kansje håpe på følgende: Ameobi ut - Cissè inn!!
« Siste redigering: 14. Des. 2007, 00:47 av Frode »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #476 på: 14. Des. 2007, 07:27 »
Måten Cisse feiret sin scoring foran Gallowgate for et par år siden vil jeg ALDRI tilgi.....Han er en idiot jeg ikke vil se i Newcastle drakt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #477 på: 14. Des. 2007, 07:55 »
Da ville jeg heller gått for Benficas Cardozo som midtspiss i 4-3-3 formasjon..
Han VET HVOR målet står iallefall..
Men skal det kjøpes spillere(utenom Arshavin da) Så mener jeg vi skal kjøpe spillere som spiller best i bare EN POSSISJON, sånn at vi for rendyrket spillerstilen våres.
Enten det er 4-4-2 eller 4-3-3-.
Noen som skjønner hva jeg mener? Å er dere enig med meg eller?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #478 på: 14. Des. 2007, 09:20 »
Litt usikker på hva mine forhåpninger for januar måneden er, og enda mer usikker på hva vi kan forvente. Men samtidig har jeg noen juleønsker.
Wes Brown - At han spiller fast for de jevla djevlene sier vel sitt, selv om de har slitt noe med skader i år. Jeg er allikevel av den oppfatning at Brown er svært undervurdert av mange og jeg tror at han kunne utfordret til en plass i langslagstroppen, dersom han ikke hadde slitt så mye med skader for 2-3 år siden. Får vi han billig i januar (3mill £) så synes jeg vi skal slå til. Og ifølge enkelte kilder skal visstnok Brown være interresert i en overgang også.

Samtidig ønsker jeg meg en spiller som gir oss flere valgmuligheter og utforutsigbarhet fremover på banen. Arsavin er nevnt av både media og av mange her inne, og er en spiller jeg ønsker meg. Men vil en pris på 7 minn £ skremme Mort og Ashley ?
Panathinaikos unge greker Sotiris Ninis hadde vært en billigere alternativ og også spennende med tanke på framtiden. Evt hvis penger gjøres tilgjengelig, Kevin Nolan.

En defensiv midtbanespiller er den siste posisjonen jeg ville forbedret, da Butt begynner å gå ut på dato (selv om jeg fortsatt mener at innsatsen hans er upåklagelig og at han fortsatt gjør en del gode kamper) og da jeg regner Geremi mer som et alternativ på høyresiden enn sentralt. Jeg er også en av de som mener vi bør slå til på Sissoko dersom penger blir tilgjengelig, selv om en del av kvalitene hans er begrenset, tror jeg allikevel han er en slik spiller som ville forbedret oss. Har ikke noen andre alternativer på stående fot, men det er viktig at denne spilleren er en del bedre enn Butt (skal jo tross alt forsterke 1. laget og ikke benken).

Ellers har jeg forhåpninger om at Mort lever opp til ordene sine da han sier vi skal satse langsiktig. Baheng er tydeligvis et ledd i dette og jeg ser også at vi stadig linkes til unge tyrkere og ungarere og det som måtte krype og gå av "billige" investeringer. Alle kjøp av spillere under 19 år støttes nesten uansett.

Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #479 på: 14. Des. 2007, 13:32 »
Big Sam sier i allefall i dag at INGEN vil bli solgt i januar. De eneste som forsvinner er de 4 som skal delta i Afrikamesterskapet. Sjansene er tilstede for at det kommer inn spillere som skal forsterke laget.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1190737,00.html