20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #435 på: 06. Des. 2007, 14:30 »
Nå er det jo Owen som skal være frontmannen vår mens Oba er bort da

Det er jeg enig, men mente bare at hvis vi igjen får skader på en av spissene etter at Martins har dratt er det en fordel at Arshavin også kan spille spiss.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 06. Des. 2007, 16:45 »
Kan jo like så godt selge Emre ser ikkje ut til han får spille noke serlig så, bør konna få litt for han o.

Ja han har slitt med skade og variabel form mens han har vært her og vil på ingen måte bli et savn så lenge vi får inn en erstatter.
Hva med å selge Emre og kjøpe Skjelbred som erstatter!? Jeg vil nok gå for dette, og tror også at Skjelbred passer bedre inn i spillestilen til Allardyce enn Emre gjør........

Bare så synd at jeg har Emre på drakta, men den er heldigvis 2 år gammel........

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 06. Des. 2007, 17:37 »
Får vi Arshavin skal jeg hvertfall ha drakta hans!! ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 06. Des. 2007, 18:19 »
Kan jo like så godt selge Emre ser ikkje ut til han får spille noke serlig så, bør konna få litt for han o.

Ja han har slitt med skade og variabel form mens han har vært her og vil på ingen måte bli et savn så lenge vi får inn en erstatter.
Hva med å selge Emre og kjøpe Skjelbred som erstatter!? Jeg vil nok gå for dette, og tror også at Skjelbred passer bedre inn i spillestilen til Allardyce enn Emre gjør........

Bare så synd at jeg har Emre på drakta, men den er heldigvis 2 år gammel........
riktignok er Lille-Per særdeles god, men erstatter for Emre? Det var da voldsomt til press vi skulle legge på skuldrene til en 20-åring fra Lade i Trondheim. Vi snakker om Emre her, folkens. Skjelbred bør selvfølgelig kjøpes til Newcastle, og vi har i aller høyeste grad bruk for ham. Men å legge Emre på skuldrene hans blir i overkant.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #439 på: 06. Des. 2007, 19:20 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2949706,00.html
Kadar on Newcastles radar ;)
Spennende spiller? ikke vet jeg, aldri hørt om han. Men alltid posetiv til unge talenter.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 06. Des. 2007, 19:44 »

riktignok er Lille-Per særdeles god, men erstatter for Emre? Det var da voldsomt til press vi skulle legge på skuldrene til en 20-åring fra Lade i Trondheim. Vi snakker om Emre her, folkens. Skjelbred bør selvfølgelig kjøpes til Newcastle, og vi har i aller høyeste grad bruk for ham. Men å legge Emre på skuldrene hans blir i overkant.

Hvorfor ikke? Emre er da langt ifra fast på laget slik situasjonen er nå, og jeg tror heller ikke han blir det i fremtiden. Jeg synes heller ikke Emre har tilpasset seg engelsk PL veldig godt, ihvertfall ikke mine forventninger.

Jeg sier ikke at Skjelbred er en bedre fotballspiller enn Emre idag, men at jeg tror han vil spille bedre enn Emre i NUFC under ledelse av Sam Allardyce.
Tror Emre kan ha godt av å komme seg til et lag som holder ballen mer langs bakken slik at han kan få bruke sine ferdigheter, det får han ikke i NUFC, derfor ja til Skjelbred som vil være perfekt erstatter for Emre som indreløper i en 4-3-3 formasjon!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 06. Des. 2007, 21:12 »
Uavhengig av Emre bør vi uansett kjøpe Per Ciljan. Den mannen har et enormt potensiale, og vil passe utrolig godt inn i Newcastle dersom vi spiller 4-3-3. Løp og kjøp, gjerne allerede i januar. Noen som kan få ordet spredd til England?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 06. Des. 2007, 23:35 »
Ja, vi må få spredd det budskapet til England på en eller annen måte. Vi må prøve å få  Gutten er allerede på radarlista i Liverpool, og sannsynligvis også Chelsea og høyst sannsynlig ManU. De skal faen ikke få den mannen uten konkurranse fra favorittlaget hans. Som Kristoffer sier, uavhengig av Emre, så MÅ vi prøve oss på Skjelbred. Gjerne allerede i vinter. Før han signerer ny kontrakt. Hans nåværende kontrakt går ut i 2009. Knut Torbjørn Eggen har gjort det stikk motsatte av sin forgjenger, og starter tidlig forhandlinger om nye kontrakter, og hvis noen ikke vil skrive under, leter han etter nye spillere (derav jakten på Jarstein). Derfor er det all grunn til å tro at Ciljan vil signere ny kontrakt senest til sommeren. Og jo mer han spiller i CL, og jo lengre kontrakt, jo dyrere blir han.

Vi har i høyeste grad råd til £3-5 mill for en så god spiller som skjelbred, uavhengig av hva vi gjør med Emre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #443 på: 10. Des. 2007, 08:36 »
Den litt useriøse tribalfootball er tidlig ute, men jeg personlig tror det er noe i disse ryktene..
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=68736

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=68737
Jaaaaaaaa, halleluja, dette hadde vært enormt, løp å kjøp, håper virkelig han kommer, enorm forsterkning ;D

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=68733
Så var det vel spillere med Premier League erfaring mannen ønsket. Snakker han Engelsk?

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #444 på: 10. Des. 2007, 08:40 »
Din nisse ;D
Akkurat nå skrev jeg også det der :P

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #445 på: 10. Des. 2007, 08:52 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=68705
Det vil satset på unge spillere over lengere tid, spennende å se de bygger for fremtiden.
Newcastle and Blackburn are keen on South African midfielder Lance Davids, who plays in Sweden. (Daily Mail)
Newcastle and Sunderland are ready to battle it out for Manchester United contract rebel Wes Brown. (Daily Mirror)

« Siste redigering: 10. Des. 2007, 09:04 av Lars Arild Stordal »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 10. Des. 2007, 10:01 »
Gidder igrunn egentlig ikke bry meg om å se på noe som tribalfootball spyr ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #447 på: 10. Des. 2007, 10:01 »
Jeg er faktisk tilbøyelig til å støtte den. Norske talenter viser til stadighet av de matcher overgangen i PL godt. Tror han kunne blitt like god for oss som MGP i Blackburn.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #448 på: 10. Des. 2007, 11:27 »
Gidder igrunn egentlig ikke bry meg om å se på noe som tribalfootball spyr ut.

Tribalfootball er egentlig en bra side. For dem skriver ned ryktene av de forskjellige engelskeavisene skriver. Som the times,daily mail,the people osv.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 10. Des. 2007, 12:56 »
Men som regel spyr de ut svada fra the mirror, sun, sunday mail osv... 80% av det som står der er tull.