20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #405 på: 04. Des. 2007, 14:46 »
Reading left-back Nicky Shorey will turn down a transfer to West Ham and hold out for a bumper move when his deal runs out in six months. (Mirror)
Newcastle are also interested in luring the England defender away from the Madejski Stadium. (various)
Kunne gjerne tenkt meg den kampen på venstreback possisjonen jeg da. Hadde vært em meget bra tilvekst, å vi hadde vel hatt Englands beste venstre side med disse spillerene. Shorey, Enrique, Duff å Zoggy 8)

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 04. Des. 2007, 15:05 »
Hvis wigan vil ha penger for ham, så må de jo selge i januar. hadde vært en god signering for oss om vi kunne lurt ham hit i januar. Er vel ikke så mange andre større klubber som vil ha ham. Tror vi har en veldig god sjangs, så lenge han vil spille forran det kravstore publikumet:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 04. Des. 2007, 16:08 »
God spiller og vi trenger bedre dekning på venstrebacken, men hvis valget er mellom å bruke penger på Shorey og en deffensiv midt som vil jeg heller at vi velger det siste. Enrique og Zg kan fylle rollen bra og syntes det er større behov for å forsterke andre steder som på midtbanen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 04. Des. 2007, 17:05 »
Så lenge Babayaro teknisk sett fremdeles er en del av dette laget, så synes jeg det er unødvendig bruk av ressurser å hente en venstreback i vinter.
En mer ballsikker defensiv midtbane hadde passet meg utmerket. En høyreving hadde heller ikke vært å forakte, hvis ikke vi har noen unggutter som er klare for å ta opp kampen med Milner. Og før vi kjøper nye spisser synes jeg vi skal gi Carroll en fair sjanse til å vise seg frem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 04. Des. 2007, 17:25 »
Reading left-back Nicky Shorey will turn down a transfer to West Ham and hold out for a bumper move when his deal runs out in six months. (Mirror)
Newcastle are also interested in luring the England defender away from the Madejski Stadium. (various)
Kunne gjerne tenkt meg den kampen på venstreback possisjonen jeg da. Hadde vært em meget bra tilvekst, å vi hadde vel hatt Englands beste venstre side med disse spillerene. Shorey, Enrique, Duff å Zoggy 8)

Unødvendig å kjøpe ny vensterback så lenge vi har tiltro til Enrique, mener jeg ihvertfall! Da synes jeg heller vi skal bruke pengene på andre deler av laget som trengs å forsterkes!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #410 på: 04. Des. 2007, 18:05 »
Hvis wigan vil ha penger for ham, så må de jo selge i januar. hadde vært en god signering for oss om vi kunne lurt ham hit i januar. Er vel ikke så mange andre større klubber som vil ha ham. Tror vi har en veldig god sjangs, så lenge han vil spille forran det kravstore publikumet:)
Wigan ::)
Vist det er Shorey du sikter til spiller han for READING ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 04. Des. 2007, 18:16 »

Ja, høres for meg mest rettferdig ut at Reading for pengene for Shorey... :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 04. Des. 2007, 22:09 »
Kan vi ikke heller kjøpe Shorley og beholde pengene selv? Bedre det, enn å gi pengene til feil klubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 04. Des. 2007, 23:20 »

Ja, høres for meg mest rettferdig ut at Reading for pengene for Shorey... :D

ja. wigan fikk jo bramble. kan ikke få i søkk og kar :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #415 på: 05. Des. 2007, 13:09 »
Tviler meeeeget sterkt paa at Crouch drar. Tror heller ikke Luis Garcia drar noen steder siden han flyttet hjem til Spania for noen maaneder siden. Men: Dersom Liverpool somler bort muligheten til aa kjoepe Mascherano saa kunne jeg tenkt meg aa se han paa SJP. Et solid midtbaneanker for Liverpool saa langt denne sesongen. Laaneavtalen med West Ham gaar ut i januar.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 05. Des. 2007, 13:12 »
Hvis Macherano er interessert i å komme til oss må vi slå til, selv om det er en stiv pris. Ung deffensiv midt som har vist at han holder bra PL nivå. Passningssiker er han og. Tenk en midtbane bestående av Barton - Macherano - Emre. Det hadde vært no.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #417 på: 05. Des. 2007, 13:20 »
Tror ikke det kommer til aa vurderes spisser i januar, men Afonso Alves fra Heerenveen.... Tror det kunne vaert en scoringsmaskin. Erfaringsmessig saa klarer nederlendere seg bra i PL. 44 maal (34 ligamaal) paa 35 kamper siden 2006 er litt av en prestasjon. 7 av disse kom i en og samme kamp(!!) i oktober. da de vant 9-0 mot Heracles i Eresdivisjon.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 05. Des. 2007, 13:27 »
Vanvittig stattistikker hvertfall og Herrenveen er jo heller ikke et av de største topplagene i Eresdivisjon (?). Var rykter ok City for en stund siden, men ahr ikke hørt noe mer. Uansett, som du sier, kommer nok ikke spisser til å vuderes. Det er ogå fornuftig siden det er åpenbart at vi trenger forsterkninger andre steder.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 05. Des. 2007, 13:38 »
Tviler meeeeget sterkt paa at Crouch drar. Tror heller ikke Luis Garcia drar noen steder siden han flyttet hjem til Spania for noen maaneder siden. Men: Dersom Liverpool somler bort muligheten til aa kjoepe Mascherano saa kunne jeg tenkt meg aa se han paa SJP. Et solid midtbaneanker for Liverpool saa langt denne sesongen. Laaneavtalen med West Ham gaar ut i januar.

Det er vel ikke tidligere liverpoolspiller Luis Garcia vi er linket til? Er det ikke han som spiller for Espanyol?